DigiStraal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


::: Voor lichaam & Ziel ::: Duidelijkheid in Eerlijkheid <::: Digitaal :::> DigiStraal <::: Astraal :::> Waarheid in Eerlijkheid ::: Door Licht verbonden :::
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Acties (e.d.)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
@Perspective
Admin
@Perspective


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 30-03-12
Leeftijd : 43
Woonplaats : Aarde

Acties (e.d.) Empty
BerichtOnderwerp: Acties (e.d.)   Acties (e.d.) Emptyma apr 09, 2012 11:16 pm

Zijn er acties die onze aandacht nodig hebben ?
Moeten WIJ ons ergens voor inzetten waar we ons niet bewust van zijn ?
Gebeurt er iets wat niemand weet maar je wil het graag kwijt ?
Wat zijn momenteel onze acties ?

....
Terug naar boven Ga naar beneden
@Perspective
Admin
@Perspective


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 30-03-12
Leeftijd : 43
Woonplaats : Aarde

Acties (e.d.) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Acties (e.d.)   Acties (e.d.) Emptyza jun 30, 2012 3:24 pm

(http://www.spiritueleorganisatiebalans.org/posnws.html)

Ik wil hierbij aangeven dat ik deze actie steun en wil helpen verspreiden.

_______________________________________________________

ACTIE TEGEN ALLES WAT NEP IS IN DE SPIRITUELE MATERIE



Vanaf 2012 gaat de strijd geopend worden tegen de mensen die niets te zoeken hebben in de Spirituele materie!

Ed van Roosmalen is het spuug zat: “ Het moet NU maar eens afgelopen zijn met het geven van waardeloze consulten. Consulten waar klanten ernstige schade van ondervinden. Er worden uitspraken gedaan die te erg voor woorden zijn, en dat durft zich dan Paragnost of Medium te noemen! Ik vraag iedereen hierop te letten, en als een persoon u niet aanstaat gewoon door te lopen”. Hier een paar tips:

Een goede paragnost/medium roept u niet, ook niet voor een folder.
Een goede paragnost/medium geeft u juiste informatie, en speelt geen vraag en antwoord spelletje
Een goede paragnost/medium begint uit zichzelf te praten over u als u bij hem/haar zit.
Een goede paragnost/medium heeft codes die uitspraken verbieden.!!
Een goede paragnost / medium praat nooit over doodgaan en ernstige ziektes!!
Een goede paragnost/ medium is er om U te helpen, en u niet financieel uit te buiten.
Een goede paragnost/medium is NIET af te lezen aan een certificaat of diploma. Dit geeft geen enkele garantie!!

Gelukkig zijn er Vele Goede paragnosten en mediums. Wilt u echt een betrouwbaar iemand, dan kan Ed u doorverwijzen. Bij vragen of twijfels kunt u altijd contact opnemen met Ed.

Blijf ALTIJD naar Uw innerlijke stem luisteren, want het is DAT signaal die u bij de JUISTE persoon brengt!


Vriendelijke groet: Ed van Roosmalen Web master.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizzy
Ik deel mijn Licht hier!
Ik deel mijn Licht hier!
Lizzy


Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 01-04-12

Acties (e.d.) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Acties (e.d.)   Acties (e.d.) Emptyza jun 30, 2012 11:13 pm

Soms vind ik het wel lastig. Ik zou het ook apart vinden als er folders uitgedeeld werden, maar ik kreeg onlangs wel een visitekaartje van een Medium, die ik overigens wel heel goed vind en echt respecteer.

Ik ben een heel tijdje terug ook bij een Medium geweest en die begon er over dat mijn suiker niet goed was, in mijn bloed. Ze zei wel, ik begin hier normaal niet over en ik wil je niet bang maken, maar ik wil het toch zeggen. Daar maakte ik uit op dat ze eigenlijk bepaalde dingen heeft waar ze niet over mag praten... Maar inderdaad ik ben naar de dokter gegaan en mijn suiker was totaal niet goed en ze hebben me geholpen, eigenlijk dankzij dat Medium die dus wel over een ernstig iets binnen de gezonheid begonnen is. Ik mankeer al van alles, en had bepaalde klachten niet bij suiker gezocht omdat ik al zoveel heb wat niet in orde is. Zij heeft me dus wel op iets ernstigs gewezen waar ik heel blij mee was achteraf..
Terug naar boven Ga naar beneden
@Perspective
Admin
@Perspective


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 30-03-12
Leeftijd : 43
Woonplaats : Aarde

Acties (e.d.) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Acties (e.d.)   Acties (e.d.) Emptydo jul 19, 2012 3:43 pm

Iets ernstigs, geen ernstige ziekte. Je kan zo oud worden als iedereen met diabetes.
Je suiker was niet goed, maar heb je nu een ernstige ziekte ? Type1 ? 2 ?
Ik begrijp dat woordkeuzes een rol kunnen spelen.
Wat Ed/Anthony voornamelijk bedoeld zijn dingen als:
Mediums zullen je nooit vertellen dat je kanker of aids hebt, vanmiddag platgereden wordt, van een gebouw zult vallen, aangevallen, beschoten, etc.
Ze waarschuwen daar waar de vrije wil en de levenslessen ongestoord kunnen doorgaan.

Goede reactie Marloes!
't schept meerdere perspectieven. En vele hebben die nodig. Wink

Sterkte!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizzy
Ik deel mijn Licht hier!
Ik deel mijn Licht hier!
Lizzy


Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 01-04-12

Acties (e.d.) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Acties (e.d.)   Acties (e.d.) Emptydo jul 19, 2012 3:58 pm

Suiker is inderdaad niet heel ernstig, als je er maar iets voor krijgt, als er niets over gezegd was dan had het wel ernstig kunnen wezen, want dan kun je zelfs in Coma raken. Suiker hoeft niet ernstig te zijn als je maar behandeld wordt.
Maar dat is soms met kanker ook weer zo, er zijn mensen met kanker die overlijden, maar er zijn er ook bij, bij wie het goed behandelt wordt als je er snel bij bent. En dan vraag ik me weer af, stel zo een Medium zegt er dan iets over, je zult je rot schrikken als je kanker hebt, maar misschien ben je er dan juist wel op tijd bij....
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizzy
Ik deel mijn Licht hier!
Ik deel mijn Licht hier!
Lizzy


Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 01-04-12

Acties (e.d.) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Acties (e.d.)   Acties (e.d.) Emptydo jul 19, 2012 4:05 pm

Maar wat ik me dan eigenlijk ook wel afvraag, of een Medium dat soort dingen uberhaupt wel door zal krijgen. Bijvoorbeeld dat je van een gebouw af gaat vallen, of uizaaiende kanker door je hele lijf hebt.
Zullen ze van boven niet gewoon enkel de dingen doorgeven die belangrijk zijn op dat moment, zullen ze dan een Medium vermoeien met iets wat ze niet tegen jouw mag zeggen?
Terug naar boven Ga naar beneden
@Perspective
Admin
@Perspective


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 30-03-12
Leeftijd : 43
Woonplaats : Aarde

Acties (e.d.) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Acties (e.d.)   Acties (e.d.) Emptydo jul 19, 2012 8:57 pm

Marloes schreef:
Maar wat ik me dan eigenlijk ook wel afvraag, of een Medium dat soort dingen uberhaupt wel door zal krijgen. Bijvoorbeeld dat je van een gebouw af gaat vallen, of uizaaiende kanker door je hele lijf hebt.
Zullen ze van boven niet gewoon enkel de dingen doorgeven die belangrijk zijn op dat moment, zullen ze dan een Medium vermoeien met iets wat ze niet tegen jouw mag zeggen?

Inderdaad! Dat doen ze dus niet, want gidsen geven dat niet door. Zegt 'een medium' dat dus wel, dan weet je genoeg.
Ze gaan ons niet vullen met angsten, moetens en stress.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Acties (e.d.) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Acties (e.d.)   Acties (e.d.) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Acties (e.d.)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DigiStraal :: DigiStraal :: Voorgaande jaren-
Ga naar: