DigiStraal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


::: Voor lichaam & Ziel ::: Duidelijkheid in Eerlijkheid <::: Digitaal :::> DigiStraal <::: Astraal :::> Waarheid in Eerlijkheid ::: Door Licht verbonden :::
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 eindelijk binnen, het boek van Loes

Ga naar beneden 
+2
@Perspective
anjalib
6 plaatsers
AuteurBericht
anjalib
Ik deel graag!
Ik deel graag!
anjalib


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 30-03-12
Leeftijd : 52
Woonplaats : Herselt, België

eindelijk binnen, het boek van Loes Empty
BerichtOnderwerp: eindelijk binnen, het boek van Loes   eindelijk binnen, het boek van Loes Emptywo apr 11, 2012 8:13 pm

Lieve mensen,

Zoals ik al eerder schreef, probeer ik al 'even' het zevende boek van Loes te bemachtigen ... gisteren bleek de bestelling al veertien dagen onderweg via Bol, en heb ik de bestelling dan maar geannuleerd, ze bleven maar beloven dat het 'morgen' zou geleverd worden... Ik had al een reservatie gemaakt bij een goeie boekhandel in Utrecht, en zaterdag mocht ik het boek eindelijk gaan ophalen , grijns, 160 km ver weg. Ik was al aan het piekeren of ik toch niet eerder zou kunnen in Utrecht raken, want de voorpret had echt wel lang genoeg geduurd Smile en dan vanavond plots de deurbel : jawel hoor, pakketje voor u mevrouw, yihaaaaaaaaaaaa eindelijk kan ik beginnen lezen. Ik ben al dagenlang aan het proberen uitvissen waarom ik op dit boek blijkbaar zo lang moet wachten, zit vast wel een lesje in... maar nu zal het snel duidelijk worden, als ik eeeindelijk de inhoud lees. Vandaag zal je dus niet veel meer van me horen hier Wink
Prachtige avond allen ...
Terug naar boven Ga naar beneden
@Perspective
Admin
@Perspective


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 30-03-12
Leeftijd : 43
Woonplaats : Aarde

eindelijk binnen, het boek van Loes Empty
BerichtOnderwerp: Re: eindelijk binnen, het boek van Loes   eindelijk binnen, het boek van Loes Emptywo apr 11, 2012 9:15 pm

Veel plezier Anja!

Ik heb hem uit, viel me zwaar, was teveel overeenkomst met Loes zelf waardoor ik niet eens droog door de 1st 3 bladzijden kwam. Verder door het boek heen werd ik continue gewezen op zaken waar ik de laatste maanden 'toevallig' al mee bezig moest.
Na mijn consult bij Loes (14-03) is het me algeheel duidelijk, wat ik al wist, maar niet durfde te geloven, nu wel moest accepteren.
Dus werk aan de winkel voor mij Smile

Tot binnenkort & geniet van het boek!

<3

Perspective


Laatst aangepast door @Perspective op vr feb 21, 2014 8:15 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizzy
Ik deel mijn Licht hier!
Ik deel mijn Licht hier!
Lizzy


Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 01-04-12

eindelijk binnen, het boek van Loes Empty
BerichtOnderwerp: Re: eindelijk binnen, het boek van Loes   eindelijk binnen, het boek van Loes Emptyvr apr 13, 2012 9:52 pm

Veel plezier met lezen! Ik ben er ook nog in bezig, het bevat weer veel stof tot nadenken.
Terug naar boven Ga naar beneden
anjalib
Ik deel graag!
Ik deel graag!
anjalib


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 30-03-12
Leeftijd : 52
Woonplaats : Herselt, België

eindelijk binnen, het boek van Loes Empty
BerichtOnderwerp: Re: eindelijk binnen, het boek van Loes   eindelijk binnen, het boek van Loes Emptyzo apr 15, 2012 1:01 pm

Zeg dat wel, en zoals altijd, zodra ik begin te lezen, komen heel synchroon weer uitdagingen in mijn eigen leven op gang ... deze keer meteen heftig begonnen Very Happy Ik ben blij met het lezen, want zo leer ik weer bij, joepie <3 fijne zondag allemaal
Terug naar boven Ga naar beneden
garfieldgato
Ik ben hier!
Ik ben hier!
garfieldgato


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 05-04-12
Leeftijd : 60
Woonplaats : Albir - Spanje

eindelijk binnen, het boek van Loes Empty
BerichtOnderwerp: Re: eindelijk binnen, het boek van Loes   eindelijk binnen, het boek van Loes Emptyzo apr 15, 2012 6:57 pm

Boek is hier ook aangekomen in Spanje. Loes haar boek is voor mij ontspannen in bad en 1 hoofdstuk lezen. Zo duurt het langer voor het uit is, en kan ik ieder hoofdstuk een weekje laten doordringen.

Vind het ook altijd leuk om de interactie tussen Loes en Heeb te lezen. In geen enkel ander spiritueel boek heb ik die manier van schrijven ooit gezien.

En door haar schrijven ook voel je je thuis daar aan gene zijde. Terwijl ik lees, denk ik, ik heb ook zo een familie daar. Waar ik ff kan gaan uitrusten en wat energie opdoen.

Alhoewel ik er me eigenlijk niet zo van bewust ben, denk ik ergens toch dat terwijl ik slaap daar heel erg vaak moet zijn. Want heel dikwijls sta ik 's ochtends op met het gevoel de wereld aan te kunnen.

Zo nu tijd voor bad en boek.

Liefs Sandra.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizzy
Ik deel mijn Licht hier!
Ik deel mijn Licht hier!
Lizzy


Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 01-04-12

eindelijk binnen, het boek van Loes Empty
BerichtOnderwerp: Re: eindelijk binnen, het boek van Loes   eindelijk binnen, het boek van Loes Emptyzo aug 05, 2012 10:57 pm

Ik las gister weer in Loes haar boek, en die van Heeb natuurlijk. Over geven zonder er iets voor terug te verwachten, anders is het ruilen. Ik vond het interessant en ging meteen in mijn eigen leven kijken, hoe doe ik dat nu?
En ik kwam tot de conclusie dat ik toch best wel graag geef, zonder er ook maar iets voor te verwachten, dat bedenk ik vaak niet eens.
Ontvangen kan ik soms minder maar wel steeds beter, eerst had ik altijd het gevoel dat als ik wat kreeg van iemand, ik die ander ook maar iets moois moest geven, maar tegenwoordig heb ik dat minder, en kan ik gewoon blij zijn en denken ik krijg dat, en hoef er niets voor te doen. Maar inderdaad zoals Loes en Heeb schrijven kunnen sommige mensen je het gevoel geven dat je terug moet geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Patrick26
Ik deel!
Ik deel!



Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 03-01-13

eindelijk binnen, het boek van Loes Empty
BerichtOnderwerp: Re: eindelijk binnen, het boek van Loes   eindelijk binnen, het boek van Loes Emptyzo jan 13, 2013 8:06 pm

Ik kan nooit slapen zonder een aantal pagina's te lezen^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizzy
Ik deel mijn Licht hier!
Ik deel mijn Licht hier!
Lizzy


Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 01-04-12

eindelijk binnen, het boek van Loes Empty
BerichtOnderwerp: Re: eindelijk binnen, het boek van Loes   eindelijk binnen, het boek van Loes Emptydi feb 16, 2016 8:07 pm

Ik heb het nieuwste boek binnen van Loes!
Terug naar boven Ga naar beneden
Renateo
Ik deel!
Ik deel!



Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 06-03-13

eindelijk binnen, het boek van Loes Empty
BerichtOnderwerp: Re: eindelijk binnen, het boek van Loes   eindelijk binnen, het boek van Loes Emptydo feb 18, 2016 2:56 pm

Leuk! Ik ben er ook net in begonnen. Weer heel interessant. Wel heftige onderwerpen zitten er tussen.
Lees steeds 1 of 2 hoofdstukken en dan moet ik het even weg leggen, en op me in laten werken. Leer er nu alweer veel van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





eindelijk binnen, het boek van Loes Empty
BerichtOnderwerp: Re: eindelijk binnen, het boek van Loes   eindelijk binnen, het boek van Loes Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
eindelijk binnen, het boek van Loes
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Boek gelezen
» Over een consult bij Loes.
» Zoek je Loes van Loon ?
» Loes & Heeb - Aurora Krant sinds 2008

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DigiStraal :: DigiStraal :: Voorgaande jaren-
Ga naar: