DigiStraal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


::: Voor lichaam & Ziel ::: Duidelijkheid in Eerlijkheid <::: Digitaal :::> DigiStraal <::: Astraal :::> Waarheid in Eerlijkheid ::: Door Licht verbonden :::
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Lorna Byrne

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
garfieldgato
Ik ben hier!
Ik ben hier!
garfieldgato


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 05-04-12
Leeftijd : 60
Woonplaats : Albir - Spanje

Lorna Byrne Empty
BerichtOnderwerp: Lorna Byrne   Lorna Byrne Emptydi apr 17, 2012 8:55 pm

Hallo allemaal,

Op facebook ben ik geabonneerd op de pagina van Lorna. Toen ik zat te kijken vanavond viel mijn oog op een stukje dat ze geschreven heeft.

Als ik dit zo lees, denk ik toch, dat Lorna wel een heel mooi mens is en geloof ook echt wel dat ze engelen ziet. Maar dit stukje vooral de laatste paraaf doet me toch denken dat ze wel heel naief is.

Kopieer het hier even.

NO-ONE IS SUPPOSED TO TAKE THEIR OWN LIFE.

Each and every one I see has a guardian angel. Normally I see the guardian angel three steps behind the person it is guarding. Occasionally I am shown a guardian angel who is intertwined in a person. It looks very different to me. Then I will know that this person is considering taking his or her own life and the guardian angel is trying to kindle a light of hope. The guardian angel, aided by other angels, family friends and strangers, will do its best to stop this person committing suicide. They will try and bring the light of love into the pit of darkness that this person is experiencing. Sometimes I will see a different angel, other than a guardian angel, in front of the person holding a light. These angels are trying to encourage the person to have self confidence and self belief in themselves, to see the hope that is there for them.

It is so important for us to understand that each and every suicide – even of complete strangers on the other side of the world – affects us all. Read more here in my article for today’s Huffington Post here http://www.huffingtonpost.com/lorna-byrne/each-and-every-suicide-di_b_1420505.html

No-one is supposed to take their own life. If however someone does commit suicide the angels have told me that they are wrapped in a blanket of God’s love and are taken straight to Heaven.I pray that everyone may see and feel more hope in their lives.
Blessings. Lorna
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizzy
Ik deel mijn Licht hier!
Ik deel mijn Licht hier!
Lizzy


Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 01-04-12

Lorna Byrne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lorna Byrne   Lorna Byrne Emptydi apr 24, 2012 10:33 pm

Mijn engels is niet zo heel goed.... Maar wat ik eruit begrijp is dat je na zelfmoord recht door naar de hemel gaat??
Terug naar boven Ga naar beneden
@Perspective
Admin
@Perspective


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 30-03-12
Leeftijd : 43
Woonplaats : Aarde

Lorna Byrne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lorna Byrne   Lorna Byrne Emptywo apr 25, 2012 2:35 pm

Iedereen.

Wist je dat niet ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizzy
Ik deel mijn Licht hier!
Ik deel mijn Licht hier!
Lizzy


Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 01-04-12

Lorna Byrne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lorna Byrne   Lorna Byrne Emptywo apr 25, 2012 4:26 pm

Ik geloof wel dat iedereen naar de hemel gaat maar ik denk wel dat ook je ook de hemel in jezelf moet maken, met hulp van gidsen. En dat er zeker nog wel stof tot nadenken is na je dood over hetgene wat gebeurt is, er wordt niet veroordeeld maar ook niet weggemaakt.

Terug naar boven Ga naar beneden
Prisca
Gast




Lorna Byrne Empty
BerichtOnderwerp: Lorna Byrne   Lorna Byrne Emptywo mei 02, 2012 10:09 pm

Dag allemaal,

Na een tijdje afwezig te zijn geweest lees ik Lorna's visie over zelfmoord en jullie reacties daarop.
Hier een kort stukje uit het boek DE KRINGLOOP DER ZIEL van JOZEF RULOF, waaruit ik kan opmaken dat het helemaal geen "hemelse sfeer" is waarin we terechtkomen !

> En hoe zullen zij het eeuwige leven binnentreden die een einde aan hun leven maakten ?
Hoe zal hun leven zijn wanneer zij zo het aardse leven hebben verlaten ?
 O, mens der aarde, deze arme mensenkinderen hebben vreselijk te lijden.
In een lege ruimte, vastgeklonken aan hun afgelegd stofkleed, treden zij hier binnen.
Zij zijn alleen en verlaten, niets is er om hen heen, mens noch dier, en er heerst koude, diepe duisternis.
Het zijn de ongelukkigste wezens die hier aankomen. Hun leed en smart zijn u niet bekend.
Geen leed, geen stoffelijke pijnen, geen ziekten of aardse kwellingen die gij kent, zijn te vergelijken met het leed van hen die een einde aan hun aards bestaan hebben gemaakt.
 Ze zullen de ellende van hun mislukt leven voelen en alles beleven wat met het geesteslichaam geschiedt.  <

In dit boek spreekt een ziel die een einde aan zijn leven heeft gemaakt en alles wat hij daarna heeft meegemaakt.

Liefs, Priscilla.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizzy
Ik deel mijn Licht hier!
Ik deel mijn Licht hier!
Lizzy


Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 01-04-12

Lorna Byrne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lorna Byrne   Lorna Byrne Emptywo mei 02, 2012 11:26 pm

Lieve Priscilla.

Bedankt voor je tekst. Zelf heb ik ook verschillende boeken van Jozef Rulof gelezen, en ik vind het een lastig gegeven. Er staan in zijn boeken heel veel dingen waar ik me wel in kan vinden, maar bovenstaande tekst vind ik dan bijvoorbeeld persoonlijk wel weer moeilijk. Dan kan ik niet begrijpen dat onze lieve Gidsen ons niet bijstaan en laten lijden. Ik begrijp wel dat er gepraat moet worden en dat we bepaalde inzichten moeten verkrijgen dat zelfmoord geen oplossing is, maar ik vraag me dan af zouden ze dat niet met liefde doen? Ik geloof wel dat we ons eenzaam zullen voelen in onze keuze en teleurgesteld zullen zijn, maar zullen ze ons niet beschermen tegen zo een leed als beschreven wordt?
Ik begrijp dat zulke teksten in de boeken misschien geschreven zijn om mensen van zelfmoord af te houden maar het doet mensen die iemand verloren hebben aan zelfmoord waanzinnig veel pijn. Al die moeders die bang zijn dat hun kind na zoiets verschrikkelijks moet lijden. zouden ze dat dan toestaan vraag ik me af? Het klinkt mij zo hard in de oren, bij dat lieflijke idee dat ik van Gidsen heb.

Liefs Marloes

Terug naar boven Ga naar beneden
Prisca
Gast




Lorna Byrne Empty
BerichtOnderwerp: Lorna Byrne   Lorna Byrne Emptydo mei 03, 2012 12:10 pm

Lieve Marloes,

In antwoord op jouw reactie dat je je afvraagt, waar dan de Gidsen blijven, "die ons niet bijstaan en laten lijden",wil ik even vertalen wat Lorna hierboven zegt :

> De bewaarengel, met behulp van andere engelen, familie, vrienden en anderen ( allen komen in het geweer !!), zal zijn best doen om deze persoon af te houden van het plegen van zelfmoord. Ze zullen PROBEREN (!) Liefdeslicht te brengen in de duisternis die deze persoon ervaart.<

Je moet het zo zien : Als je met zelfmoordplannen rondloopt, dan zit je op de vibratie van wanhoop, angst, zorgen, depressie en andere negatieve emoties, WAARBIJ JE GEEN LICHT MEER IN EN RONDOM JE HEBT. Deze gemoedstoestanden voltrekken zich IN HET DUISTER. Daarom dat de Gidsen LICHT willen brengen, maar daar meestal niet in slagen, omdat de betrokken persoon  DAT NIET WIL TOELATEN !
Als zelfmoord een "hemels gebeuren" zou zijn, zou iedereen aangespoord worden om dat te doen, is het niet ?  Als het niet zo vreselijk zou zijn, zou toch niemand proberen ons ervan af te houden ?

In  DOOR LICHT VERBONDEN staat in hoofdstuk 8 :
Hebenes, wat vind jij van zelfdoding ?
Lucia, ik weet dat je dit moeilijk vindt, maar begrijp dat deze mensen geen andere uitweg meer ZIEN.
We steunen en helpen hen om dit verdriet te verwerken, want het is niet gemakkelijk. Met hun daad vragen zij om totale rust, dat is waar zij naar streven. Helaas is dat niet wat zij bereiken, WANT OOK AAN GENE ZIJDE GAAT HUN PROCES GEWOON DOOR.
Daarom hebben de meeste zielen die zichzelf overgeven aan zelfdoding veel spijt, omdat de rust die zij beoogden niet volgt op hun wanhoopsdaad.
ZE BREKEN HUN LEERPROCES OP DE AARDE AF, MAAR HET VERDRIET DAT ZIJ BIJ ZICH DRAGEN, BLIJFT OOK AAN GENE ZIJDE BIJ HEN, OMDAT ZIJ DIT MOETEN VERWERKEN OM TE GROEIEN.
Met veel LIEFDE proberen (!!!) we hen daarbij te HELPEN, maar we weten dat dit bijna ondoenlijk is, OMDAT ZIJ HIER BESEFFEN DAT DE ZELFDODING NIETS HEEFT OPGELOST VOOR HUN ZIELENRUST.
Groot is dan ook het verdriet en wij omringen hen met licht en liefde EN TROOSTEN HEN IN HUN STRIJD.  HUN STRIJD DIE TOCH ONVERMIJDELIJK GESTREDEN MOET WORDEN !



Liefs, Priscilla.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizzy
Ik deel mijn Licht hier!
Ik deel mijn Licht hier!
Lizzy


Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 01-04-12

Lorna Byrne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lorna Byrne   Lorna Byrne Emptydo mei 03, 2012 8:20 pm

Als ik het stuk van hebenes en Loes lees dan denk ik ook zeker dat het zo is, we leven niet voor niets, het keven is een leerschool. Zelfmoord lost niets op, de lessen blijven bestaan.
Maar ik vind persoonlijk dit stuk veel fijner om te lezen dan dat van Jozef Rulof.
Zoals dit wat hij schrijft

Geen leed, geen stoffelijke pijnen, geen ziekten of aardse kwellingen die gij kent, zijn te vergelijken met het leed van hen die een einde aan hun aards bestaan hebben gemaakt.

Dat je hetzelfde blijft en voelt dat begrijp ik. Maar dat het het ergste zal zijn van alles wat je kent klinkt mij zo hard.

Toch hoor je ook vaaan Mediums spreken over overledenen die zelfoord hebben gepleegd, en toch al na korte tijd gelukkig zijn en goed terrecht gekomen zijn, of zijn dat dan leugens?

Liefs Marloes
Terug naar boven Ga naar beneden
@Perspective
Admin
@Perspective


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 30-03-12
Leeftijd : 43
Woonplaats : Aarde

Lorna Byrne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lorna Byrne   Lorna Byrne Emptyvr mei 04, 2012 7:57 am

Marloes schreef:
Toch hoor je ook vaaan Mediums spreken over overledenen die zelfoord hebben gepleegd, en toch al na korte tijd gelukkig zijn en goed terrecht gekomen zijn, of zijn dat dan leugens?

Alle mensen zijn verschillend, bedenk even hoeveel mensen er ongeveer al gestorven zijn in de menselijke geschiedenis.
Precies, niet echt in te schatten zoveel mensen, allemaal verschillend.
Ook allemaal hetzelfde, en ook verschillend in hun sterven en omgang daarmee.

Het vergelijken van individuele sterfgevallen met nadruk op het proces van overgaan zal eerder 't idee van een leugen laten ontstaan dan 't gevoel van waarheid.

Naar mijn idee is waarheid te vinden in zijn meest heldere vorm, in de boeken van Loes van Loon.
Sinds ik voor mezelf zo'n beetje alle informatie op een rij heb staan, wat zij en haar team willen delen, ik heb meer rust, overzicht en handvatten om naar de wereld te kijken en er iets in te proberen te verbeteren.

Perspective


Laatst aangepast door @Perspective op vr feb 21, 2014 8:24 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Prisca
Gast




Lorna Byrne Empty
BerichtOnderwerp: aan Lizzy en Perspective : zelfdoding : Lorna Byrne   Lorna Byrne Emptyvr mei 04, 2012 4:04 pm

Lieve Lizzy en Perspective,

Om terug te komen op wat je zegt, Marloes, over Jozef Rulof en zijn schrijfstijl, en dat je dezelfde informatie van Hebenes meer acceptabel vindt :
Ik ben het met je eens dat de wijze van overbrengen heel belangrijk is, maar we moeten ons nooit druk maken over de vorm !  Als verschillende bronnen hetzelfde verkondigen, kunnen we gevoeglijk aannemen, dat er waarheid in schuilt.
Ook jouw opmerking, Perspective, dat hoe meer mensen hun "persoonlijke verhaal" vertellen, hoe verwarder alles overkomt en dat je door de bomen het bos niet meer kunt zien, is een absoluut feit.
Daarom zouden we de GEMEENSCHAPPELIJKE lijn, de OVEREENKOMST, het WEZENLIJKE eruit moeten halen en alles wat verschilt en niet EENSLUIDEND is, weg moeten gooien.
Het gaat niet om de verpakking of het lintje dat er omheen wordt gedaan. Ergens in een van zijn boeken zegt Hebenes ook : "Zachte heelmeesters maken stinkende wonden", dus is het beter om er geen doekjes om te winden.
Zelfdoding is een  PROBLEEM, vooral nu, omdat hoe langer hoe meer mensen, vooral jongeren, door ONWETENDHEID, tot die daad overgaan, en moet er zeker voor gewaarschuwd worden, dat het  GEEN OPLOSSING is, maar dat hun probleem zelfs groter wordt !

Hebenes : Over zelfdoding hebben we in dit boek al eerder gesproken.Vaak hebben deze zielen het naderhand aan Gene Zijde ERG MOEILIJK. Simpelweg omdat de beoogde rust die zij nastreefden, niet komt. Hun groeiproces gaat gewoon door en zij hebben daar dan ook nog eens het verdriet van diegenen die achterbleven BOVENOP.
Zij zien de smart van hun familie en vrienden op aarde en dat is natuurlijk een hard gegeven.
Het onbegrip en het schuldgevoel waar hun familie mee rondloopt, is voor de 'zelfdoder' een hard gelag. In hun verdwaling hebben zij immers niet aan de gevolgen voor hun naasten gedacht.
Wat betekent dit in de praktijk ? Je zit  NOG STEEDS met het probleem dat je op aarde niet kon hanteren, maar nu heb je er NOG een zwaar probleem BIJ !  JE SCHULDGEVOEL, PLUS HET VERDRIET VAN JE NAASTEN.
Je kunt niets doen, behalve hopen dat zij naar een medium gaan, zodat je kunt vertellen van je leven aan Gene Zijde.
En hen kunt geruststellen in HUN SCHULDGEVOEL. Daarom horen mediums vaak dat de zelfdoder zegt : HAD IK DIT MAAR NIET GEDAAN !
Een ZWAAR KARMA is op hun schouders geladen, want ze hebben een MOEILIJKE WEG TE GAAN om dit verdriet te verwerken. En ze blijven met het gevoel zitten : ik wil het goedmaken met de mensen die ik zoveel leed heb berokkend.
Begrijp, lieve mensen, dat wij dit niet veroordelen, maar WIJ RADEN IEDEREEN AAN OM TOCH VOORAL VOL TE HOUDEN .
HOE ZWAAR JE LEVEN MOMENTEEL OOK IS !
Want uiteindelijk is dat een KORTERE WEG van verdriet dan de keus van de zelfdoding, met alle gevolgen van dien.

Na dit alles denk ik niet dat er nog iemand is die denkt dat het een gemakkelijke manier is om van zijn problemen af te komen ! Dat hoop ik in ieder geval !


Liefs, Priscilla.
Terug naar boven Ga naar beneden
@Perspective
Admin
@Perspective


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 30-03-12
Leeftijd : 43
Woonplaats : Aarde

Lorna Byrne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lorna Byrne   Lorna Byrne Emptyvr mei 04, 2012 4:33 pm

Ik ben het met je eens Priscilla.
De rode lijn eruit halen is wat velen niet doen en begrijpelijk.
Bij vele doet het simpel teveel pijn om ernaar te kijken EN erover na te denken.
Er zijn er ook zat die het gewoon doodeng vinden. En er NIETS over willen horen.

En dus voor hen die wel wat meer willen weten, digistraal.
Kosteloos en ik wou zeggen belangeloos maar het belang is groei, groei mogelijk maken voor ieder die wil weten wat nou eigelijk echt, echt is.

Perspective


Laatst aangepast door @Perspective op vr feb 21, 2014 8:24 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizzy
Ik deel mijn Licht hier!
Ik deel mijn Licht hier!
Lizzy


Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 01-04-12

Lorna Byrne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lorna Byrne   Lorna Byrne Emptyza mei 05, 2012 11:38 am

Je hebt gelijk Priscilla en ook Perspective, soms moet je door een schrijfstijl heen kijken, maar soms moet je juist ook weer dicht bij jezelf blijven en kijken wat voor jouw het beste voelt. Niet dat je de waarheid niet onder ogen moet zien, ik ben er van overtuigd dat zelfmoord niet goed is.
Misschien lees ik de boeken van Jozef met een ander oog omdat ik veel van zijn info niet echt begrijp of wil begrijpen daar ben ik eerlijk in.
Zo schrijft hij bijvoorbeeld ook over cremeren en pijn die je dan in sommige gevallen zult voelen, en mee zult maken. Ik lees daar ook veel dingen over die meer bij mijn waarheid passen.
Ik denk dat je open moet staan voor de verschillende schrijfwijzes en er de rode lijnen uit kunt halen maar dat je soms niet over details heen kunt kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
@Perspective
Admin
@Perspective


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 30-03-12
Leeftijd : 43
Woonplaats : Aarde

Lorna Byrne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lorna Byrne   Lorna Byrne Emptyza mei 05, 2012 12:42 pm

Pijn bij cremeren is compleet onlogisch.
Je bent niet je lichaam, er is geen verbinding meer zodra de lijn verbroken is, dus pijn bij cremeren is niet mogelijk tenzij de ziel aan de andere kant 100% overtuigd is dat het wel effect zal hebben maar dan hebben we daar weer de kracht van de gedachte. En dan is de pijn dus zelf veroorzaakt en niet vanaf de hitte op een stuk oud vlees.

Voelen bij tekst waar je jezelf goed bij voeld is niet veel op tegen, ik zie echter wel veel mensen die daar in doorschieten en zichzelf beperken. Ik kan me bij heel veel dingen wel goed voelen, houdt niet automatisch in dat het dan klopt, of waar is.

Ik heb een boek liggen van Pieter Barten, die schrijft geheel de oorsprong uit, en mijn gevoel zei: Dit voelt goed, logisch en de omliggende details klopten met wat ik al wist.
Echter bij Loes nagevraagd, en blijkt toch dat het 1 groot duimzuig verhaal is.

Hoeveel meer schrijvers hebben we nodig om te zeggen, Ok dit is het. En nu er iets mee doen ?
Continue blijven schalen, zoeken, naar nog 1 die iets zegt of claimt houdt zichzelf enkel bezig met shalen, wegen en zoeken.

Ik ben uitgezocht op dat punt. Weten stopt zoeken.


Perspective


Laatst aangepast door @Perspective op vr feb 21, 2014 8:25 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizzy
Ik deel mijn Licht hier!
Ik deel mijn Licht hier!
Lizzy


Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 01-04-12

Lorna Byrne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lorna Byrne   Lorna Byrne Emptyza mei 05, 2012 6:15 pm

Daar heb je gelijk in Perspective, maar ik ga er ook wel vanuit dat men groeit in zij eigen waarheid en dat als de tijd er is het ook wel komt als men zich er open voor stelt.
Het is nu denk ik zo een 10 jaar terug voor ik me begon te interesseren in dit soort onderwerpen en als ik kijk naar al die jaren terug en nu, dan merk ik dat er soms wel verschillen inzitten in hoe ik ben gaan denken. Men groeit er ook in, en ik denk ook wel dat wanneer bepaalde info linkt met iets dat we al weten in ons onderbewuste, dat men het voelt.
Op dit moment ben ik ook niet meer zoekende, bij sommige details vraag ik me wel af hoe het zit, maar de grote lijnen voelen voor mij wel goed.

Liefs
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Lorna Byrne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lorna Byrne   Lorna Byrne Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lorna Byrne
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DigiStraal :: DigiStraal :: Voorgaande jaren-
Ga naar: