DigiStraal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


::: Voor lichaam & Ziel ::: Duidelijkheid in Eerlijkheid <::: Digitaal :::> DigiStraal <::: Astraal :::> Waarheid in Eerlijkheid ::: Door Licht verbonden :::
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 voorstellen

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
anjalib
Ik deel graag!
Ik deel graag!
anjalib


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 30-03-12
Leeftijd : 52
Woonplaats : Herselt, België

voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: voorstellen   voorstellen Emptyvr maa 30, 2012 10:33 pm

Hallo allen , Ik stel me graag even voor, en ik wil allereerst zeggen dat ik het fijn vind dat er nu DigiStraal is <3 Mijn naam is Anja, en ik ben toevallig op numix terecht gekomen toen ik info zocht over Loes Van Loon. Zeg nooit toevallig over toevallig .... Ik vind de ont-moeting met jullie allen enorm bijzonder, en wat ik wel wenste maar geen energie meer voor over had, is nu toch gebeurd : het forum wordt nu 'uitgebouwd', met grote dank <3 Ik ben een trouw lezer van Lucia en Hebenes, en mijn liefde en respect voor beiden is heel groot. Heel gek, maar hun zevende boek is nog steeds naar me onderweg, via bol.com, normaal ben ik er als eerste bij, en nu is het een maand uit en heb ik 'em nog niet Wink Ik vind het heerlijk, want de verwachting alleen al is een cadeau ... ik kijk zo uit naar heel veel avonden waar ik in bed nog een kwartiertje een stukje zielewijsheid kan snoepen, en deel uitmaken van onze thuis... Ik heb het financieel nog niet echt makkelijk gehad, en toch komen de belangrijkste cursussen op een betaalbare manier tot mij... zoals de boeken van Loes. Ik ben Vlaamse, ik ben mama van vier, en ik heb mezelf genezen van oud karma, oftewel cvs. Ik Leef eindelijk, na 40 jaar ademen. Ik heb 1 doel : het eenheidsbewustzijn onder de aandacht brengen, ik ben een fakkeldrager ofwel lichtwerker . Ik kijk uit naar het Delen Samen, in Lichtheid. xx Anja
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizzy
Ik deel mijn Licht hier!
Ik deel mijn Licht hier!
Lizzy


Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 01-04-12

voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorstellen   voorstellen Emptyzo apr 01, 2012 10:15 am

Aangenaam kennis te maken Anja! I love you
Terug naar boven Ga naar beneden
@Perspective
Admin
@Perspective


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 30-03-12
Leeftijd : 43
Woonplaats : Aarde

voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: werd iets langer dan ik dacht.   voorstellen Emptyma apr 02, 2012 7:36 pm

Hallo Anja,

Welkom!
Fijn dat je er bent.
Ook ik zie uit naar de mogelijkheden die we hier kunnen creeeren met elkaar.

Ik was altijd zeer skeptisch, alles na willen checken, niets zomaar accepteren en geloven.

Ikzelf geraakte ook op Numix, zoekende naar enig contactpunt richting Loes.
Vrij rap ook was Loes plots bij mij in de buurt en kon ik anderen met haar in contact brengen.
Lezend, lerend, (ergens al wetend) en toch niet zeker, zekerheid is een groot woord zonder tastbaar bewijs.

Nu bijna 3 jaar later, Loes een aantal keer op een avond gezien/gesproken te hebben en zeer onlangs een consult.
Twijfel betreft Loes en 'haar team': compleet onzinnig.

Nu begrijp ik heel goed omdat ik zelf zoveel onderzoek nodig had, dat andere zielen met ons op Aarde ook niet zo 1, 2, 3 kunnen accepteren waar wij op DigiStraal voor zullen staan.

Tevens weet ik, omdat ik daar al jaren naar op zoek was, er nergens op Internet een punt is zoals dit.
Er zijn wel vergelijkbare punten deze zijn verzamelpunten en hanteren vaak meerdere concepten en gaan nergens tegenin, zelfs niet als er mega onzin wordt geclaimt, waardoor het voor nieuwe zoekende 1 grote puzzel is.

Dat wil ik met jullie Allen hier voorkomen. Smile

Ben momenteel beetje ziek, dus ik zal hier binnenkort een aantal toevoegingen maken, zoals secties voor Creativiteit?/ Afbeeldingen?/Poezie?/Acties?/Help!?/Chat?/

En dan kunnen dit hier iets gerichter gaan benutten.


<3

Perspective


Laatst aangepast door @Perspective op vr feb 21, 2014 8:34 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
garfieldgato
Ik ben hier!
Ik ben hier!
garfieldgato


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 05-04-12
Leeftijd : 60
Woonplaats : Albir - Spanje

voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorstellen   voorstellen Emptydo apr 05, 2012 9:24 pm

Hellow allemaal,

Het is gelukt, met veel omwegen ben ik hier toch terecht gekomen. Allereest, ik ben Sandra, die jullie ondertussen ook al kennen van het numix forum. Hier gebruik ik mijn nickname Garfieldgato om in te loggen.

Hartelijk dank Perspective om dit forum op te starten, om me aan te nemen als vriend op facebook en ook nog eens de link naar de site hier door te sturen.
Want blijkbaar was ik te laat op numix en vond geen links meer naar de site hier. Toen heb ik ook nog eens mijn mail erop geschreven, maar de volgende dag was deze er afgehaald door numix. Lolll. Maar waar een wil is, is een weg. Dus hier ben ik dan weer.

Zal me ff deftig voorstellen, zoals het hoort.

Zoals eerder gezegd, my name is Sandra. Ben Belgische, een vlaminkje net zoals Anja. Geboren in Oostende, maar woon al sinds mijn 19 de in Spanje. Momenteel ben ik 48. Ben werkzaam op een notariskantoor in Benidorm. Dus een schril contrast mijn werksfeer, met mijn innerlijke wereld.
Wat nog. In 2004 heb ik besloten een punt te zetten achter de relatie met mijn ex en ben sindsdien een very happy single. En laat het nog maar heel lang zo blijven. Woon samen met mijn ouders en zoon van 16 in een huisje op 4 km van Benidorm.
Ga ook regelmatig nog naar Belgie. En raar maar waar, zelfs na 30 jaar weg te zijn daar heb ik nog heel veel zielscontacten daar. Eigenlijk nog meer dan hier in Spanje.
Kom ook altijd op nederlandstalige sites terecht en heb ondertussen al veel nieuwe internetvrienden gemaakt. Waarvan enkelen nu ook persoonlijke vrienden geworden zijn. Dus wie zegt dat internet onpersoonlijk is. Niet mee eens.

De laatste 3 jaren zijn redelijk heavy geweest. Tot mijn 45 had ik een redelijk rustig en confortabel leventje. Goede gezondheid en financieel meer dan genoeg.

Abrupt is hieraan een einde gekomen in maart 2009 toen we in een financiele strop terechtgekomen zijn. Van een confortabel leventje is het veranderd in zorgen dat we alle rekeningen kunnen betalen en overleven. Maar het heeft me niet ongelukkiger gemaakt. Het heeft een andere waarde aan mijn leven gegeven, en we zijn nu 3 jaar verder, en we staan er nog steeds, en alle rekeningetjes zijn betaald.

Eind 2010 kreeg ik nog een mooi verdict te horen. Borstkanker. Gelukkig in een heel vroeg stadium. Borst geamputeerd en 8 sessies chemo. Momenteel genezen verklaard. En ook weer haar op mijn hoofd.

Had ik niet het geloof in de spirituele wereld gehad, dan denk ik dat ik er mss wel onderdoor gegaan zou zijn. Maar dit alles heeft me sterker gemaakt. En heeft me ook bewezen dat je altijd begeleid wordt door je gidsen. Er zijn moedeloze momenten geweest. Maar er was altijd een oplossing. 1 keer won ik 1000 euro op de lotto, toen ik nog 109 op mijn rekening staan had om de maand door te komen, en het was pas de zesde dag van de maand. En altijd is er wel iets uit de lucht komen vallen om te helpen. Heb ook geleerd dat hoe meer je geeft, je ook altijd terugkrijgt.
Dit bedoel ik niet alleen op financieel gebied, maar een beetje op alles in het leven.

De laatste 3 weken ben ik bijna niet actief geweest op het numix forum, maar dit had te maken met mijn poezen. We hadden 4 poezen, en 2 ervan kregen een raar virus. Garfield de pers is er aan onderdoor gegaan. Ze had een ruis op het hart, en samen met het virus is dit fataal geworden. Op 23 maart hebben we haar een spuitje moeten geven. Het was verdrietig, maar ook mooi. Het beestje heeft in de laatste dagen van haar leven niks anders dan liefde en genegenheid gehad. Ze is geen moment alleen geweest. Zelfs het euthanasiespuitje heeft ze in mijn armen gekregen en is daar vredig overleden.
En hoeveel je ook gelooft in het leven na dit leven, het fysieke gemis is er toch, al weet ik dat ik haar terug zal zien. Haar dochter die ook het virus had, is gelukkig wel genezen.

Daarom dus mijn nickname Garfieldgato. Mijn vorige pers die 15 geworden is noemde zo en de tweede, die nu pas overleden is was ook Garfield. Uit eer en liefde voor hen.

Ik ga deze link ook naar het mailadres doorsturen van Loes van Loon, als ze zin heeft kan zie hier ook af en toe een kijkje komen nemen.

Zo dat zal wel lang genoeg zijn zeker om me voor te stellen.

Groetjes, love and light Sandra
Terug naar boven Ga naar beneden
InSpirational Light
Admin
InSpirational Light


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 02-04-12
Leeftijd : 42

voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Voorstellen, het is zover    voorstellen Emptydo apr 12, 2012 9:10 pm

Hallo iedereen!

Nu dat ik een beetje ben bijgekomen van het lezen van jouw verhaal Sandra, heb ik dan ook maar de stoute schoenen aangetrokken om mij hier voor te stellen. Mijn naam is Alexandra en ik kom behoor tot een generatie die computergebruik met de paplepel ingegoten kreeg. Al vanaf mijn tienerjaren ben ik actief op het internet in Chatrooms van verschillende origine en heb zo een enorm aantal bijzondere contacten gelegd en gekregen waarvan sommige nog steeds vrienden zijn.  Very Happy  Het internet vind ik dan ook totaal niet onpersoonlijk (zoals Sandra ook schrijft) het is alleen een kwestie van elkaar weten te vinden. Wink

Perspective (mijn wederhelft en zielverwant die ik bijna 5 jaar geleden terugvond), had mij al in contact gebracht met de boeken van Loes en al snel kwam numix om de hoek kijken. Ik las daar veel en genoot van de duidelijke herkenning en erkenning in het "thuiskom-gevoel" van gelijkgestemden. Toen dit forum van de grond kwam en het nieuws op numix bekend werd gemaakt, genoot ik wederom van de positieve geluiden die er als reactie op kwamen en kon mijn mond niet langer houden toen een sitemanager zich er ongepast mee ging bemoeien en ook reacties van lieve mensen ging verwijderen omdat het "iets" te maken had met dit forum. Ook mijn zeer netjes geformuleerde bericht werd verwijderd. Nu al voel ik hier een bekende, saamhorige sfeer en kruip ik uit mijn schulp.

Ik ben lichamelijk momenteel 30 jaar oud, heb nog geen kinderen (wel de wens), een schat van een man aan mijn zijde en 5 katten in totaal (die eigenlijk wel een beetje onze kinderen zijn). lol Men noemt mij "vroeg wijs" of "oude ziel" en ben mijn hele leven al bezig met contacten van "de andere kant", zoals Loes en Hebbenes zo mooi hanteren. Natuurlijk heb ik een gids maar heb ook vanaf klein kind andere ervaringen met energieën om mij heen om het het maar in één grote notendop te duwen. Persoonlijke ervaringen die mijn geloof in meer tussen hemel en aarde al snel bevestigde. Als hooggevoelig meisje heb ik van mijn ouders niet de steun kunnen krijgen die ik toen zo hard nodig had waardoor ik onnodige angsten en verwarring ervoer en heb hier soms nog wel moeite mee.

Na een heftige schoolperiode en het scheiden van mijn ouders ben ik "leerkracht primair onderwijs" geworden. Na het afstuderen geen baan in het onderwijs te vinden en in het bedrijfsleven terecht gekomen. Hier kwam mijn computerkennis, vloeiende Engels en communicatieve vaardigheden weer handig aan de orde. De sociale contacten met collegae en klanten, nieuwe uitdagingen en dingen leren hebben voor mij die periode leuk gehouden tot ik de kans kreeg het onderwijs in te duiken. (een drietal jaar terug) Na twee keer één jaar op een school te mogen werken en vervolgens door financiële redenen niet aangehouden te kunnen blijven, ben ik wat kritischer gaan kijken naar het primair onderwijs en waar mijn gevoel ligt. Al snel kwam ik tot de conclusie dat het onderwijs zoals ik het zag en leerde hanteren op de PABO het hedendaagse onderwijs niet is. Daarbij riep mijn gevoel dat het meer wil doen met de gevoelige kanten van kinderen, de sociaal-emotionele, hooggevoelige en paranormale kanten wel te verstaan. In feite kinderen steunen in hun ervaringen in plaats van besmetten met angsten en verwarring door onbegrip. Mijn visie voor die kinderen en hun ouders / verzorgers / naasten bestaat enkel in mijn hoofd en lijkt zijn tijd voor te zijn. De ene charlatan na de andere wordt ontmaskerd in de media waardoor er remmingen ontstaan hulp te vragen en/of zoeken als ouder van een begaafd kind. Ik ben geen voorstander van labels en wil helpen!  

Ik ervaar momenteel een stroomversnelling van hulp die mijn kant op waait om mij op het juiste pad te houden en ondanks dat het niet makkelijk is herstellende van een burn-out, zie ik weer licht in de duisternis! Mijn visie hou ik zeker vast en ondertussen ontwikkel ik lekker door en probeer ik anderen ondertussen te inspireren. Dit doe ik onder andere door poëzie te schrijven, te tekenen en te schilderen. Jullie zullen dan ook wel het een en het ander van mijn werk tegemoet kunnen gaan zien. De schilderskwast ga ik sinds lange tijd weer opnieuw oppakken! Ik voel de lentekriebels al.  Smile

Zoals jullie uit mijn verhaal al kunnen merken ben ik behoorlijk open en eerlijk. Dat is niet altijd handig of verstandig maar hier en nu durf ik mezelf te zijn. Aangenaam om eindelijk kennis met jullie allen te maken in het "openbaar".

In licht en liefde,

Alexandra


Terug naar boven Ga naar beneden
http://inspirationallight.blogspot.nl/
anjalib
Ik deel graag!
Ik deel graag!
anjalib


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 30-03-12
Leeftijd : 52
Woonplaats : Herselt, België

voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorstellen   voorstellen Emptydo apr 12, 2012 11:32 pm

Welkom, Alexandra . Ik waardeer je openheid en eerlijkheid zeer, ik weet ook uit eerste hand hoe dat niet altijd handig en verstandig is Wink maar op 1 of andere manier is er in mij altijd ook weer die behoefte om te delen. Om te leren en om te inspireren en geinspireerd te worden ook. Ik herken erg veel in je 'onvrede' met het hedendaagse onderwijs... ik zit er ook in , in Vlaanderen, in het middelbaar onderwijs. Ik ben er vier jaar uit geweest, door ziekte, maar nu weer net gestart ... tja, zo vaak heb ik gelijkaardige dingen bedacht als jij vertelt ... maar ook hier in Vlaanderen is de tijd er echt niet rijp voor. Hier en daar al wel, ik heb wel wat schooltjes gevonden, maar dan gaat het meestal over lagere scholen, en dan ook weer in de grote steden, en bovendien zou ik het op vrijwillige basis moeten opstarten, ... allemaal te veel 'maar', op dit moment. Ik ben net hersteld van cvs en fibro, en ik wil kost wat kost mijn energie bewaken ... om gezond te blijven. Ik heb bovendien ook nog centjes nodig om mijn vierkoppig kroost te onderhouden. Ik krijg ook wel het gevoel dat het nog in dit leven toch wel een nieuwe kant zal opgaan in het onderwijs, een Lichte , een positieve en een Liefdevolle ... Ik kies er momenteel voor om te wachten en mijn steentje bij te dragen in mijn eigen klascontacten, maar nu niet op de barricaden te gaan staan of een heel nieuw 'systeem' op poten te gaan zetten. Het kost me teveel energie. Ik ben benieuwd naar die stroomversnelling waar je momenteel mag van genieten, en ik kijk ook uit naar je inzichten over Hoe jij je herstel creëert, dat is namelijk ook recent één van mijn eigen Wondertjes, het interesseert me , weet je dat ik het voor mezelf nog niet helemaal heb uitgeplozen, hoe ik het effectief heb gedaan... Ik zou zeggen : laat maar zien, je werk en je leven en je Ziel Very Happy Dat is toch echt waar het leven voor bedoeld is : delen in Liefde <3 Tot snel, liefs, Anja
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizzy
Ik deel mijn Licht hier!
Ik deel mijn Licht hier!
Lizzy


Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 01-04-12

voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorstellen   voorstellen Emptyvr apr 13, 2012 10:06 pm

Aangenaam kennis te maken Alexandra.
Ik kijk uit naar je Poezie, en teken en schilderwerken! Mijn gevoel zegt dat er in de toekomst alleen maar meer mensen komen die zo over onderwijs denken. De kinderen zullen er om vragen en ze kunnen er niet meer onderuit. maar ik kan me zo voorstellen dat het veel heftigheid zal veroorzaken en zakken vol geduld kost.

En Sandra wat heb je veel heftigs op je pad meegemaakt zeg.
Dikke knuffel.xx
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorstellen   voorstellen Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
voorstellen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Voorstellen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DigiStraal :: DigiStraal :: Voorgaande jaren-
Ga naar: