DigiStraal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


::: Voor lichaam & Ziel ::: Duidelijkheid in Eerlijkheid <::: Digitaal :::> DigiStraal <::: Astraal :::> Waarheid in Eerlijkheid ::: Door Licht verbonden :::
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Zoek je Loes van Loon ?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
@Perspective
Admin
@Perspective


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 30-03-12
Leeftijd : 43
Woonplaats : Aarde

Zoek je Loes van Loon ? Empty
BerichtOnderwerp: Zoek je Loes van Loon ?   Zoek je Loes van Loon ? Emptywo jun 27, 2012 1:43 am

Voor ieder die dit leest.

Ik zie op verschillende plekken mensen zoeken en vragen naar een contactpunt voor Loes.
Vooral ook de lastigheid die mensen ervaren om een ingang te vinden voor een uitwisseling van een email adres.

Op verzoek:

Loes is bereikbaar!

Op Woensdagen van 11:00 tot 13:00 uur.


tel: 0229-725970


Met plezier,


Perspective


Laatst aangepast door @Perspective op ma apr 14, 2014 3:03 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
@Perspective
Admin
@Perspective


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 30-03-12
Leeftijd : 43
Woonplaats : Aarde

Zoek je Loes van Loon ? Empty
BerichtOnderwerp: Roel lieverd   Zoek je Loes van Loon ? Emptyvr jun 29, 2012 3:31 pm

(Dit bericht werd mij prive gestuurd, mijn gevoel zegt me dat het zichtbaar geplaatst had mogen worden, dus bij deze voor iedereen leesbaar, zit ik ernaast dan is het ook zo verdwenen.)

Hoi man. Ik wil je bedanken voor al je steun. Zo fijn dat je me begrijpt. Heb net een heel gevecht gehad met een inbel 'medium' site, die mijn naam ongevraagd had gebruikt om mensen naar zich toe te trekken. Wat een gedoe. Deden voorkomen of ik daar werkte. En zoals je weet, ben ik absoluut niet VOOR adverteren om mensen naar je toe te lokken. Maar goed, na 4 weken geleuter daarmee is dat opgelost. Ik maak maar even gebruik van jouw digistraal. Hoop dat je dat niet erg vind, anders gooi je het er maar uit.
Ik ben met niemand verbonden, alleen met mijn lieve uitgevers. En dat is voor mij absoluut familie. Verder schrijf ik  ( Heeb natuurlijk) voor Aurora wel eens. En ieder ander die beweert dat ik daarmee verbonden ben die liegt dus.
Zo gemeen, om mensen die me zoeken te misleiden, vind ik echt niet kunnen.
Totaal verbaasd ook, blijkbaar gebeurd er meer om me heen als dat ik erg in heb. Ik ben immers maar een gewoon grietje die anderen wil helpen. Niet meer en niet minder. Loes van Loon is maar een naam. We zijn met VELE goede collega's. Ik ken vele vrienden en vriendinnen in mijn werk. Allen sterke, goede mediums. Deze mensen staan dan ook voor zalen. Gescreend en wel. Nog maar eens laten weten, een medium praat TEGEN je, niet MET je.
Als een zogenaamd medium alleen maar VRAAGT, dan is dat NIET mediamiek.
Dus lieve mensen, vertel zelf NIETS! Een medium krijgt door, van Boven. Indien je je uit laat horen, dan maak je je eigen 'consult'.
Hoop dat iedereen veilig is.

Heel veel liefs, Loes
dikke kus.


Laatst aangepast door @Perspective op ma apr 14, 2014 3:03 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
@Perspective
Admin
@Perspective


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 30-03-12
Leeftijd : 43
Woonplaats : Aarde

Zoek je Loes van Loon ? Empty
BerichtOnderwerp: Wijs advies.   Zoek je Loes van Loon ? Emptyvr jun 29, 2012 8:34 pm

Daar wil ik graag aan toevoegen dat als het medium TEGEN je praat en er sluit niets aan in je eigen gevoel en ook niet in je kennis betreft jezelf dan is de concussie ook helder dat er iemand voor je zit met veel fantasie.
Tevens bij hoge bedragen kun je ervan op aan dat er bedrog in het spel is.
Iedere zuivere ziel die ik ben tegengekomen rekend juist zo min mogelijk want materie (geld) is niet hun doel, enkel een overlevings middel wat momenteel gehanteerd wordt door de huidige maatschappij. Waar ook zij aan moeten voldoen.
Net als iedereen.

Dat ikzelf dat allemaal onzin vind is iets anders, ik zie het liefst een wereld waar alles gratis is.
Momenteel is dat ook in te beelden, want waar is je 'geld' uberhaubt ? Digitale cijfers op je website als je inlogt.
Getallen op je scherm bij de pinautomaat. Geld is het niet, cijfers op schermen. De verwisseling is nu andere cijfers voor brood, gas en stroom. Tot je cijfers op zijn. Verwisseling van cijfers als je werkt elke maand.
Geld, credits, cijfers, nummers, naar mijn idee allemaal onzin, niet waar het om gaat.
Wel waar de rest practisch alleen maar mee bezig is.
Moeten jullie lekker weten, hahah.

In een wereld zonder geld, is iedereen rijk.

Namaste!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizzy
Ik deel mijn Licht hier!
Ik deel mijn Licht hier!
Lizzy


Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 01-04-12

Zoek je Loes van Loon ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoek je Loes van Loon ?   Zoek je Loes van Loon ? Emptyza jun 30, 2012 11:19 pm

Wat een mooi stuk weer Loes dat je voor Aurora geschreven hebt, met Heeb, schrijf je elke maand of niet? Soms denk ik, ik kijk even of er weer iets staat, en soms heb ik dan Bingo! Van mij mogen jullie elke week schrijven,... hihih maar ik snap dat dat niet kan Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
@Perspective
Admin
@Perspective


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 30-03-12
Leeftijd : 43
Woonplaats : Aarde

Zoek je Loes van Loon ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoek je Loes van Loon ?   Zoek je Loes van Loon ? Emptywo okt 31, 2018 6:42 pm

Onderwerp is nog steeds actief.
Wees niet afgeschrikt door oude datums in dit forum.
Ik als gebruiker blijf hier komen om te kijken of er een vraag is of iets onduidelijks.
Schroom niet voor vragen. Waar mogelijk komt er een antwoord.

(Edit 20-02-2024)

Forum is still active.
Don't be scared by the old 'active' dates within this forum.
I, the creator of this forum wil continue to come here and check for questions i.e. other unclear situations.
Don't hesitate to ask a question. If possible, there will be an answer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Zoek je Loes van Loon ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoek je Loes van Loon ?   Zoek je Loes van Loon ? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Zoek je Loes van Loon ?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DigiStraal :: DigiStraal-
Ga naar: