Hoi alle lieve mensen van het forum,
Gisteravond ben ik thuisgekomen van een heerlijke vakantie van 3 maanden in zuid frankrijk. We hebben het goed gehad.
Zijn jullie aktief geweest op het forum ? Ik zal binnenkort alles wel eens lezen.
In de vakantie ben ik alle boeken van Loes en Heeb weer overnieuw gaan lezen. Daar waar ik eerst tegenaan liep omdat het niet binnenkwam, daar rolde ik nu zo doorheen. Ook begrijp ik nu veel meer. Ik ben nu op de helft van het 7e boek.
Soms moet ik de boeken even een aantal dagen wegleggen. Soms grijpt het me erg aan en ben ik er verdrietig van....met name het stuk waarin Loes samen met Heeb zelf haar oude pijn loslaat over haar eerste man.
Wat is Loes toch en kanjer....ik vind het ongelooflijk dat ze dit allemaal kan dragen. Nee, ik ben zeker niet jaloers op haar....ze heeft een zware taak. Een taak die ook zeer vermoeiend is, lijkt me. Ze leeft eigenlijk voortdurend in 2 werelden, met alle emoties en moeheid die daarbij komt kijken.
Zelf vind ik het leven soms verduveld moeilijk ! Zelfs op vakantie...ik liep tegen dingen aan waarmee ik niet goed overweg kon. Ik probeer het allemaal zo goed mogelijk te doen, maar dat valt nog niet mee.
In frankrijk liet de wifi verbinding het afweten , vandaar dat ik me nog niet heb kunnen melden.
Eenieder wens ik vanaf mijn hollandse thuisbasis heel veel liefde, licht en warmte toe !
Ineke.