DigiStraal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


::: Voor lichaam & Ziel ::: Duidelijkheid in Eerlijkheid <::: Digitaal :::> DigiStraal <::: Astraal :::> Waarheid in Eerlijkheid ::: Door Licht verbonden :::
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Daar ben ik weer !

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Ineke Gerritsen
Ik deel!
Ik deel!



Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 31-03-12

Daar ben ik weer ! Empty
BerichtOnderwerp: Daar ben ik weer !   Daar ben ik weer ! Emptywo jul 04, 2012 5:22 pm

Hoi alle lieve mensen van het forum,

Gisteravond ben ik thuisgekomen van een heerlijke vakantie van 3 maanden in zuid frankrijk. We hebben het goed gehad.
Zijn jullie aktief geweest op het forum ? Ik zal binnenkort alles wel eens lezen.
In de vakantie ben ik alle boeken van Loes en Heeb weer overnieuw gaan lezen. Daar waar ik eerst tegenaan liep omdat het niet binnenkwam, daar rolde ik nu zo doorheen. Ook begrijp ik nu veel meer. Ik ben nu op de helft van het 7e boek.
Soms moet ik de boeken even een aantal dagen wegleggen. Soms grijpt het me erg aan en ben ik er verdrietig van....met name het stuk waarin Loes samen met Heeb zelf haar oude pijn loslaat over haar eerste man.
Wat is Loes toch en kanjer....ik vind het ongelooflijk dat ze dit allemaal kan dragen. Nee, ik ben zeker niet jaloers op haar....ze heeft een zware taak. Een taak die ook zeer vermoeiend is, lijkt me. Ze leeft eigenlijk voortdurend in 2 werelden, met alle emoties en moeheid die daarbij komt kijken.
Zelf vind ik het leven soms verduveld moeilijk ! Zelfs op vakantie...ik liep tegen dingen aan waarmee ik niet goed overweg kon. Ik probeer het allemaal zo goed mogelijk te doen, maar dat valt nog niet mee.
In frankrijk liet de wifi verbinding het afweten , vandaar dat ik me nog niet heb kunnen melden.
Eenieder wens ik vanaf mijn hollandse thuisbasis heel veel liefde, licht en warmte toe !

Ineke.
Terug naar boven Ga naar beneden
@Perspective
Admin
@Perspective


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 30-03-12
Leeftijd : 43
Woonplaats : Aarde

Daar ben ik weer ! Empty
BerichtOnderwerp: welkom terug   Daar ben ik weer ! Emptywo jul 04, 2012 6:13 pm

Welkom terug!

Fijn om te horen dat je dankzij herlezen je hoofd er nog iets beter omheen krijgt.
Ik herken de verdrietige en krachtige momenten waar je over schrijft. Ze grepen mij ook vaak aan. Evenals de vele ontmoetingen met oude (on)bekenden.
3 maanden is ook wel ERORM lekker lang om op vakantie te gaan, zeker wel jaloers!
Al zou ik mijn katten zo lang niet alleen kunnen laten omdat ik ze simpelweg teveel zou missen.

Zo goed mogelijk om gaan met situaties die ons moeilijk afgaan is toch het meeste wat je ermee kunt.
Als velen daar een voorbeeld aan zouden trekken Smile

Liefs,

Perspective


Laatst aangepast door @Perspective op vr feb 21, 2014 8:21 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Ineke Ge
Gast




Daar ben ik weer ! Empty
BerichtOnderwerp: Daar ben ik weer   Daar ben ik weer ! Emptywo jul 04, 2012 8:07 pm

Hoi die Perspective !,

Een aantal jaren geleden hadden we 4 katten ! Gingen allemaal mee kamperen ! Nu is er nog eentje over ...en die gaat heerlijk met ons mee in de caravan ! We hebben altijd ongelooflijk veeel bekijks gehad met onze poezen. ik ga niet weg zonder deze "laatste "poes. Ze geniet net als wij van het kamperen hoor.

Liefs,Ineke.  : sunny
Terug naar boven Ga naar beneden
InSpirational Light
Admin
InSpirational Light


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 02-04-12
Leeftijd : 42

Daar ben ik weer ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Daar ben ik weer !   Daar ben ik weer ! Emptydo jul 19, 2012 7:23 pm

Welkom terug Ineke!

Wat leuk dat jullie de poes mee kunnen nemen op vakantie! Heel gezellig voor allemaal. Wou dat onze katten meekonden af en toe. Ze zijn zo lief en missen ons aanzienlijk als we wat langer weg zijn. Dat gevoel is dan wederzijds want wij missen ze ook zo op vakantie.

Blij dat je zo'n lekkere vakantie hebt gehad en dat je ervan genoten hebt!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://inspirationallight.blogspot.nl/
Lizzy
Ik deel mijn Licht hier!
Ik deel mijn Licht hier!
Lizzy


Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 01-04-12

Daar ben ik weer ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Daar ben ik weer !   Daar ben ik weer ! Emptydo jul 26, 2012 10:47 pm

Welkom thuis Ineke, nu zal ik het land verlaten om te gaan genieten van een heerlijke vakantie!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ineke Gerritsen
Ik deel!
Ik deel!



Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 31-03-12

Daar ben ik weer ! Empty
BerichtOnderwerp: opvakantie.   Daar ben ik weer ! Emptyvr jul 27, 2012 6:06 pm

Lizzy schreef:
Welkom thuis Ineke, nu zal ik het land verlaten om te gaan genieten van een heerlijke vakantie!

Hoi lizzy, ik wens je een hele fijne, zonnige tijd toe. Een tijd ook waarin je lekker kunt ontspannen en inspiratie op kunt doen.
Geniet er van!

Liefs,

Ineke. sunny
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Daar ben ik weer ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Daar ben ik weer !   Daar ben ik weer ! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Daar ben ik weer !
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DigiStraal :: DigiStraal :: Voorgaande jaren-
Ga naar: