DigiStraal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


::: Voor lichaam & Ziel ::: Duidelijkheid in Eerlijkheid <::: Digitaal :::> DigiStraal <::: Astraal :::> Waarheid in Eerlijkheid ::: Door Licht verbonden :::
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 GRAAG EIGEN WIJSHEID.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Ineke Gerritsen
Ik deel!
Ik deel!



Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 31-03-12

GRAAG EIGEN WIJSHEID. Empty
BerichtOnderwerp: GRAAG EIGEN WIJSHEID.   GRAAG EIGEN WIJSHEID. Emptyzo jul 22, 2012 4:40 pm

Lieve mensen van dit forum,

Graag wil ik oprecht vanuit mijn hart een oproep doen.

Er is heel veel wat mij bezig houdt als het gaat om kosmisch bewustzijn en bewust leven.
Ik ben een oude ziel en heb een zwaar leven, wat mij de mogelijkheid geeft om veel te leren. Dit alles maakt dat ik veel ervaring heb opgedaan, door schade en schande ben ik wijs geworden.
Ik denk , voel, leef en reageer vanuit mijn eigen levenservaring en opgedane wijsheid en kennis, bij hetgeen ik al aan kennis heb meegenomen in dit leven.
Veel onderwerpen houden mij bezig..zeker als het gaat om onderwerpen die Loes en Heeb ons aanreiken in hun boeken.
Lange tijd heb ik op een dwaalspoor geleefd door alles wat ik maar voor handen kreeg vaak voor de waarheid aan te zien. Daarbij speelden boeken, curtsussen en internet een belangrijke rol. Dit heeft me best veel leed en verwarring gegeven.
Nu ben ik in dat opzicht uitgezocht...heb mijn eigen wijsheid ontdekt. De boeken van Loes geven mij alles wat ik nodig heb en meer....informatie die ik als het ware beschouw en stof tot nadenken...dit alles stimuleert weer mijn eigen wijsheid en denken.
Ik probeer, waar ik kan, mensen te waarschuwen om niet, net als ik gedaan heb, zomaar alles te geloven en voor "waar "aan te zien.
Graag wil ik op dit forum topics die wellicht interessant zijn aanmaken.

Nu zou ik het heel erg fijn vinden, en met mij misschien ook anderen, als jullie op dit forum willen reageren vanuit jullie eigen wijsheid , jullie eigen gevoel en jullie eigen denkwereld.
Zgn. wetenschappers op kosmisch gebied....ik heb er helemaal niks mee.
Ik persoonlijk vind het dan ook niet prettig als er op dit forum gereageerd wordt met allerlei verhalen die van internet zijn geplukt, het zegt mij niks en ik heb er niks mee.

Of je nu een jonge of oude ziel bent...jong of oud in leeftijd bent..het maakt niet uit.
Ik ben ervan overtuigd dat iedere ziel een eigen wijsheid heeft. Iedereen heeft toch wel wat te delen ?

In mijn beleving zou het fijn zijn als iedereen eens terug wil gaan naar zijn eigen basis en eigen gevoel en van daaruit wil reageren.
Ik ben van mening dat er meer te leren valt van menselijke , geleefde ervaringen en wijsheid dan wetenschappelijke wijsheid.
De wetenschappelijke taal..ik heb er niks mee en het zegt me niks. Basistaal..simpele woorden kunnen soms meer zeggen en uitdrukken dan hoogdravende taal.
Bovendien..door zgn wetenschappelijk onderbouwde sites en verhalen lijkt mij dat je eigen denkvermogen daarin niet gestimuleerd wordt.

Vandaar mijn oprechte oproep...durf eens te reageren of zelf een topic op te zetten vanuit je EIGEN WIJSHEID.
Mijns inziens kan het er dan alleen maar leuker op worden.

Ik ben benieuwd naar jullie eigen wijsheden en ik zal ze maar wat graag lezen !

Liefs van Ineke. sunny


Laatst aangepast door Ineke Gerritsen op ma jul 23, 2012 10:00 am; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : storende taalfout)
Terug naar boven Ga naar beneden
@Perspective
Admin
@Perspective


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 30-03-12
Leeftijd : 43
Woonplaats : Aarde

GRAAG EIGEN WIJSHEID. Empty
BerichtOnderwerp: Re: GRAAG EIGEN WIJSHEID.   GRAAG EIGEN WIJSHEID. Emptyma jul 23, 2012 1:20 pm

Ik zie uit naar de topics.
Ben benieuwd in welke onderwerpen ikzelf iets in te delen heb.
Laat maar komen, die wijsheid!

-Perspective


Laatst aangepast door @Perspective op vr feb 21, 2014 8:21 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Ineke Gerritsen
Ik deel!
Ik deel!



Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 31-03-12

GRAAG EIGEN WIJSHEID. Empty
BerichtOnderwerp: Voor alle duidelijkheid.....   GRAAG EIGEN WIJSHEID. Emptyma jul 23, 2012 6:52 pm

Lieve mensen,

Ik heb er behoefte aan om aan mijn bericht hierboven wat toe te voegen, zodat het voor jullie duidelijk mag zijn wat mijn intentie en bedoeling is. Ik zou het vervelend vinden als er misvatting over ontstaat.
Ik heb veel ondervonden en ervaren. Ja , het lijkt soms voor mij of ik in dit "ene " leven alles moet leren en ondervinden wat maar mogelijk is.
Veel heb ik geleerd, maar zeker ook nog veel niet. Zeer zeker denk ik niet dat ik de wijsheid in pacht heb.
Zeer zeker is het ook niet mijn bedoeling om hetgeen ik heb verworven aan wijsheid nu zomaar te "verkondigen "als de waarheid. Dat is een taak die enkel en alleen voorbehouden is aan Loes, Hebenes en hun team.
Ik loop in dit leven nog vaak genoeg aan tegen zaken waar Loes en Heeb het in hun boeken over hebben.
Ik WEET vanuit hun boeken hoe ik ermee om moet gaan, maar ik kan dit niet altijd in de praktijk brengen.
Soms lukt het me simpelweg niet om er goed mee om te gaan. Dat heeft verschillende oorzaken, zoals o.a. eigen pijn en onmacht, emoties, ratio en gevoel niet op een lijn hebben en nog meer van deze zaken.
Hetgeen wat ik ervaar wil ik graag delen, wat mij bezighoudt ook. Het deel wat ik heb verworven aan wijsheden wil ik graag met jullie, met oprechte bedoeling , delen...maar waar ik niet mee overweg kan en tegen mijn eigen ONWIJSHEID aanloop hoop ik van JULLIE wijsheden te mogen leren.
Ik hoop dat wij elkaar kunnen helpen in onze ontwikkeling door met elkaar wijsheden , die iedereen heeft, te delen.
Door met elkaar te delen houden wij ook levendig wat Loes en Hebenes ons aanreiken.

Ik zou het fijn vinden als jullie het zo willen zien.!

Liefs,

Ineke.
Terug naar boven Ga naar beneden
@Perspective
Admin
@Perspective


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 30-03-12
Leeftijd : 43
Woonplaats : Aarde

GRAAG EIGEN WIJSHEID. Empty
BerichtOnderwerp: Re: GRAAG EIGEN WIJSHEID.   GRAAG EIGEN WIJSHEID. Emptydi jul 24, 2012 2:09 pm

Ik herken waar je het over hebt Ineke.
In ratio snappen wat wat is en dan tegen een situatie aanlopen waar het toepasbaar is en dan tegen je eigen gevoel aanlopen.

Mijn meest recente voorbeeld is de schietpartij in America (Aurora, CO).
Ik liep een paar dagen geleden tegen bericht aan van Hebenes in de Aurora (bijvallig) krant.
Deze: http://www.bezoekaurora.nl/KRANT30.htm
En ondanks dat het concept wederom duidelijk gemaakt wordt bleef ik me afvragen of het nou de bedoeling was dat juist die mensen om het leven kwamen en/of de dader (J.H.) nu negatief karma heeft staan produceren.
Vanuit mezelf gezien, positief kijkend en vertrouwend op wat diend te gebeuren, kan ik alleen maar concluderen dat alles op zijn plek was. Al ziet mijn ratio dat, mijn gevoel vreesde voor het verdriet en de pijn van alle betrokkenen.

Loes was zo lief om vlug tussendoor te antwoorden:

Hoi lieverd. ingrote lijnen zijn zaken voorzien. Zo was het boven bekend dat de man de intentie had van schieten ,als ook dat hij zou gaan knappen in die en die tijd, vam bovenaf beschouwd. De tijdslijnen van overgaan worden samengevoegd en diegene die voorbestemd waren om te sterven zaten vanuit impuls op die en die plaatsen. Diegenen konden niet wegkomen. de anderen kregen de impuls om te duiken, noem het maar weggeduwd, die bestemd waren om te overleven. HET is als een constructie VOORAF gemaakt door boven, waardoor velen overleven, en anderen niet. Kortom, niemand is te vroeg naar boven gegaan. Boven kan de machine wat het lichaam is, weer opstarten, indien het iemanda tijd niet is en dat gebeurd ook. Die mensen hebben een bijna dood ervaring, al dan niet bewust.

Wat ik dus al 'dacht' en voordat ik Loes had gevraagd hoe het zat had ik al van de meeste getuigen hun verhaal gelezen. O.a. was er ook een vermelding van iemand die vertelde dat hij/zij plots samen achter de stoelen doken omdat ze 'voelden' dat het moest. Ikzelf zag toen in mijn hoofd de stimulatie van hun gidsen om dat te doen!
Misschien omdat ik Weet dat ze dat doen...en misschien wel niet.
Het is in ieder geval voor mij voor de zoveelste keer duidelijk dat mensen niet sterven voor Jan Lul of puur omdat een ander kwade bedoelingen heeft. Dat is en blijft de blik van de onwetenende/blinde mens.

Rust & Vrede in Liefde voor Allen,

Perspective


Laatst aangepast door @Perspective op vr feb 21, 2014 8:22 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Ineke Gerritsen
Ik deel!
Ik deel!



Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 31-03-12

GRAAG EIGEN WIJSHEID. Empty
BerichtOnderwerp: re. eigen wijsheid   GRAAG EIGEN WIJSHEID. Emptydi jul 24, 2012 3:50 pm

Wat fijn Perspective, dat Loes een en ander verduidelijkt. Het drama in Aurora heeft ook mij verbijsterd.
Ik ben er nog niet aan toegekomen om verslagen te lezen van mensen die erbij waren.
Ik ben er van overtuigd dat mensen niet voor hun tijd gestorven zijn, alles valt op zijn plek.
Natuurlijk, de dader had vooraf schietneigingen en ja , er wilden zielen overgaan. Samengesmeed.
Maar, het klinkt een beetje cru vind ik zelf, kun je de dader dus ook als "hulpmiddel" zien om zielen de kans te geven om ook op deze manier over te gaan ?
Er zullen toch zielen zijn die bewust zo wilden eindigen, er vooraf een afspraak over gemaakt hebben in het astrale? Heeft de dader dus ook met hen een afspraak gemaakt ?
Ik vertrouw erop dat alle zielen die overgegaan zijn in dit drama goed tercht komen en verzorgd zijn. Denk maar aan de zielen die het aardse leven verlieten bij het drama in de Twin Towers. In de boeken van Loes kunnen we daar ook een hoofdstuk over lezen. Dat stelt mij gerust.
Maar inderdaad vraag ik me ook af wat doet het met de dader ?
Ik denk ook en ben begaan met alle nabestaanden van de overledenen. Of je nu bewust of onbewust bent, verdriet zal er zijn.
Het zal wel aan de nabestaanden enige rust geven wanneer ze mogen weten dat het goed gaat met hun dierbaren.
Ook denk ik aan de mensen die het , gewond of niet, overleefd hebben. Het was hun tijd nog niet, maar ze hebben van dichtbij een zwaar traumatisch gebeuren meegemaakt. Ook hier zullen ongetwijfeld mensen een stigma aan overhouden.
Hoe dan ook, ik wens de overgegane zielen een goede thuiskomst en alle direct betrokkenen bij deze gebeurtenissen veel kracht en moed.

Ineke.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizzy
Ik deel mijn Licht hier!
Ik deel mijn Licht hier!
Lizzy


Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 01-04-12

GRAAG EIGEN WIJSHEID. Empty
BerichtOnderwerp: Re: GRAAG EIGEN WIJSHEID.   GRAAG EIGEN WIJSHEID. Emptydo jul 26, 2012 10:46 pm

Ik geloof ook dat alles zijn reden heeft, en alles eigenlijk al zo bedacht is. Bepaalde situaties vinden plaats omdat ze zo gepland zijn met reden. Ik denk dat als men voelt dat het leven zo in elkaar steekt je veel beter overweg kunt met bepaalde ellendige situaties.
Maar ik moet wel zeggen dat ik bijna niemand ken in mijn omgeving die er zo over denkt. Het is mooi jullie bovenstaande berichten te lezen, maar dat zijn er al meer die ik in mijn dagelijkse omgeving met mijn mening de hand kan schudden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





GRAAG EIGEN WIJSHEID. Empty
BerichtOnderwerp: Re: GRAAG EIGEN WIJSHEID.   GRAAG EIGEN WIJSHEID. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
GRAAG EIGEN WIJSHEID.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DigiStraal :: DigiStraal :: Voorgaande jaren-
Ga naar: