Lieve mensen van dit forum,
Graag wil ik oprecht vanuit mijn hart een oproep doen.
Er is heel veel wat mij bezig houdt als het gaat om kosmisch bewustzijn en bewust leven.
Ik ben een oude ziel en heb een zwaar leven, wat mij de mogelijkheid geeft om veel te leren. Dit alles maakt dat ik veel ervaring heb opgedaan, door schade en schande ben ik wijs geworden.
Ik denk , voel, leef en reageer vanuit mijn eigen levenservaring en opgedane wijsheid en kennis, bij hetgeen ik al aan kennis heb meegenomen in dit leven.
Veel onderwerpen houden mij bezig..zeker als het gaat om onderwerpen die Loes en Heeb ons aanreiken in hun boeken.
Lange tijd heb ik op een dwaalspoor geleefd door alles wat ik maar voor handen kreeg vaak voor de waarheid aan te zien. Daarbij speelden boeken, curtsussen en internet een belangrijke rol. Dit heeft me best veel leed en verwarring gegeven.
Nu ben ik in dat opzicht uitgezocht...heb mijn eigen wijsheid ontdekt. De boeken van Loes geven mij alles wat ik nodig heb en meer....informatie die ik als het ware beschouw en stof tot nadenken...dit alles stimuleert weer mijn eigen wijsheid en denken.
Ik probeer, waar ik kan, mensen te waarschuwen om niet, net als ik gedaan heb, zomaar alles te geloven en voor "waar "aan te zien.
Graag wil ik op dit forum topics die wellicht interessant zijn aanmaken.
Nu zou ik het heel erg fijn vinden, en met mij misschien ook anderen, als jullie op dit forum willen reageren vanuit jullie eigen wijsheid , jullie eigen gevoel en jullie eigen denkwereld.
Zgn. wetenschappers op kosmisch gebied....ik heb er helemaal niks mee.
Ik persoonlijk vind het dan ook niet prettig als er op dit forum gereageerd wordt met allerlei verhalen die van internet zijn geplukt, het zegt mij niks en ik heb er niks mee.
Of je nu een jonge of oude ziel bent...jong of oud in leeftijd bent..het maakt niet uit.
Ik ben ervan overtuigd dat iedere ziel een eigen wijsheid heeft. Iedereen heeft toch wel wat te delen ?
In mijn beleving zou het fijn zijn als iedereen eens terug wil gaan naar zijn eigen basis en eigen gevoel en van daaruit wil reageren.
Ik ben van mening dat er meer te leren valt van menselijke , geleefde ervaringen en wijsheid dan wetenschappelijke wijsheid.
De wetenschappelijke taal..ik heb er niks mee en het zegt me niks. Basistaal..simpele woorden kunnen soms meer zeggen en uitdrukken dan hoogdravende taal.
Bovendien..door zgn wetenschappelijk onderbouwde sites en verhalen lijkt mij dat je eigen denkvermogen daarin niet gestimuleerd wordt.
Vandaar mijn oprechte oproep...durf eens te reageren of zelf een topic op te zetten vanuit je EIGEN WIJSHEID.
Mijns inziens kan het er dan alleen maar leuker op worden.
Ik ben benieuwd naar jullie eigen wijsheden en ik zal ze maar wat graag lezen !
Liefs van Ineke.