DigiStraal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


::: Voor lichaam & Ziel ::: Duidelijkheid in Eerlijkheid <::: Digitaal :::> DigiStraal <::: Astraal :::> Waarheid in Eerlijkheid ::: Door Licht verbonden :::
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Ik draai het een keer om.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
@Perspective
Admin
@Perspective


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 30-03-12
Leeftijd : 43
Woonplaats : Aarde

Ik draai het een keer om. Empty
BerichtOnderwerp: Ik draai het een keer om.   Ik draai het een keer om. Emptydi mei 17, 2016 5:13 pm

Ik heb dit forum gestart om antwoorden en verduidelijking te kunnen verschaffen aan vragen e.d die in de mensen aanwezig zijn.

Ik wil het binnen dit topic omdraaien.

Hier stel ik vragen die ik in mezelf wel eens stel.

Misschien is er iemand met een antwoord. Misschien ook wel niet en brengt het theoretische gesprekken voort.
Of zet het een ander aan het nadenken, wat in mijn optiek ook geweldig is.


Wat doet een volmaakte Ziel die bijv. een biljoen jaar geleden vervolmaakt is geraakt ?
Bestaat die überhaupt ? Ik vermoed van wel aangezien het fysieke Universum langer bestaat dan dat.
Naast wat hij/zij/het doet, qua bezigheden, op welke schaal functioneert deze ?

Hoe oud is de oudste Ziel oftewel de eerste die zich 'afscheidde' van de Alkracht ?

Wat was de allereerste fysieke ervaring van een Ziel, wat gebeurde er ?

Wat deed (naast "Zijn") de Alkracht voordat er deeltjes zich gingen afscheiden/voordat het fysieke Universum bestond ?






Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ik draai het een keer om.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DigiStraal :: DigiStraal :: Voorgaande jaren-
Ga naar: