DigiStraal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


::: Voor lichaam & Ziel ::: Duidelijkheid in Eerlijkheid <::: Digitaal :::> DigiStraal <::: Astraal :::> Waarheid in Eerlijkheid ::: Door Licht verbonden :::
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Loes & Heeb - Aurora Krant sinds 2008

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
@Perspective
Admin
@Perspective


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 30-03-12
Leeftijd : 43
Woonplaats : Aarde

Loes & Heeb - Aurora Krant sinds 2008 Empty
BerichtOnderwerp: Loes & Heeb - Aurora Krant sinds 2008   Loes & Heeb - Aurora Krant sinds 2008 Emptydi sep 24, 2013 3:28 pm

Loes van Loon en Hebenes schrijven al jaren stukjes informatie uit naar de krant van Aurora.
Ik vind zelf dat deze slecht gearchiveerd worden en een oudere terug lezen via hun website is enkel mogelijk met wat extra moeite die je dan zelf moet ondernemen.
Alle ware informatie diend naar mijn mening makkelijk toegangbaar te zijn.
Dus dan regelen we dat.

Als ik in de toekomst de tekst overneem en in losse forumberichten zet dan is het nog weer iets overzichtelijker. En dan hoeft niemand over een ander zijn/haar tekst heen te scrollen voordat ze van Loes & co tekst vinden. Smile

http://www.bezoekaurora.nl/KRANT.htm
http://www.bezoekaurora.nl/KRANT18.htm
http://www.bezoekaurora.nl/KRANT19.htm
http://www.bezoekaurora.nl/KRANT20.htm
http://www.bezoekaurora.nl/KRANT21.htm
http://www.bezoekaurora.nl/KRANT22.htm
http://www.bezoekaurora.nl/KRANT23.htm
http://www.bezoekaurora.nl/KRANT24.htm
http://www.bezoekaurora.nl/KRANT25.htm
http://www.bezoekaurora.nl/KRANT26.htm
http://www.bezoekaurora.nl/KRANT27.htm
http://www.bezoekaurora.nl/KRANT28.htm
http://www.bezoekaurora.nl/KRANT29.htm
http://www.bezoekaurora.nl/KRANT30.htm
http://www.bezoekaurora.nl/KRANT31.htm
http://www.bezoekaurora.nl/KRANT32.htm
http://www.bezoekaurora.nl/KRANT33.htm

Dus, in ieder geval nu iets makkelijker. Work in progress!





Terug naar boven Ga naar beneden
Renateo
Ik deel!
Ik deel!



Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 06-03-13

Loes & Heeb - Aurora Krant sinds 2008 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Loes & Heeb - Aurora Krant sinds 2008   Loes & Heeb - Aurora Krant sinds 2008 Emptydo nov 21, 2013 9:13 am

Leuk om te lezen Perspective!
Terug naar boven Ga naar beneden
@Perspective
Admin
@Perspective


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 30-03-12
Leeftijd : 43
Woonplaats : Aarde

Loes & Heeb - Aurora Krant sinds 2008 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Loes & Heeb - Aurora Krant sinds 2008   Loes & Heeb - Aurora Krant sinds 2008 Emptyma sep 28, 2015 7:36 pm

http://www.bezoekaurora.nl/KRANT35.htm

Verder zijn er geen updates te vinden op de aurora krant.

Ik heb bewust nummer 34 overgeslagen voor 2 redenen.

1 - Het was niet geschreven door Hebenes/Loes.
2 - Er werd o.a. medegedeeld dat je een cursus/studie kan doen om met 'overledenen' te communiceren. (complete onzin, je kan het niet leren als je niet mediamiek bent.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Renateo
Ik deel!
Ik deel!



Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 06-03-13

Loes & Heeb - Aurora Krant sinds 2008 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Loes & Heeb - Aurora Krant sinds 2008   Loes & Heeb - Aurora Krant sinds 2008 Emptydi okt 06, 2015 7:43 am

Een interresant stuk, ik vroeg me eigen al af hoe Hebenes hier over dacht. Ik snap dar je nummer 34 hebt overgeslagen, echt onzin inderdaad zo een curcus volgen. Groetjes en een fijne dag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizzy
Ik deel mijn Licht hier!
Ik deel mijn Licht hier!
Lizzy


Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 01-04-12

Loes & Heeb - Aurora Krant sinds 2008 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Loes & Heeb - Aurora Krant sinds 2008   Loes & Heeb - Aurora Krant sinds 2008 Emptydi okt 27, 2015 12:52 pm

Het lijkt mij ook onzin om een cursus te volgen, als je geen mediamieke gaven hebt komen ze dan ook niet. Maar ik denk dat het wel behulpzaam kan zijn als je wel gaven hebt maar er onzeker over bent, of niet weet hoe te gebruiken. Maar dan zijn er ook nog andere opties
Terug naar boven Ga naar beneden
@Perspective
Admin
@Perspective


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 30-03-12
Leeftijd : 43
Woonplaats : Aarde

Loes & Heeb - Aurora Krant sinds 2008 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Loes & Heeb - Aurora Krant sinds 2008   Loes & Heeb - Aurora Krant sinds 2008 Emptyma maa 07, 2016 1:24 pm

Ik heb een melding gekregen dat de links niet meer werkbaar zijn en dit klopt.
De Aurora website is verhuisd en daardoor zijn de links stuk.

Ik ga alle teksten die ik nog kan vinden hieronder plaatsen zodat dat niet verloren is gegaan.

Perspective

[Edit] Wat ik dus kon vinden zijn alle onderstaande teksten, meer zijn er niet te vinden...helaas.
Als Aurora het vervelend vind dat ik de teksten heb overgenomen dan mag dat gezegd worden, doe ik niet moeilijk over.
Het is makkelijk verwijderd en ik wil niemand op de tenen staan.
https://123aurora123.wordpress.com/ is en blijft dan ook de originele brenger van de teksten, digistraal claimt niets.[/Edit]


Laatst aangepast door @Perspective op ma maa 07, 2016 2:09 pm; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
@Perspective
Admin
@Perspective


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 30-03-12
Leeftijd : 43
Woonplaats : Aarde

Loes & Heeb - Aurora Krant sinds 2008 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Loes & Heeb - Aurora Krant sinds 2008   Loes & Heeb - Aurora Krant sinds 2008 Emptyma maa 07, 2016 1:26 pm

Krant 01
_________________________________________

****2008****

NEDERLAND

spiritualiteit

door:

Hebenes en Loes van Loon

De redactie legde een vraag voor

aan Loes van Loon over

de spiritualiteit in Nederland in 2008.

Hieronder het antwoord

van de hoofdgids van Loes van Loon:

Hebenes.



De spiritualiteit neemt een vlucht, wereldwijd komt men tot het besef dat er een wending gaande is. Helaas gaat dit, zoals in eeuwen, nog steeds gepaard met afscheiding vanuit de gedachte dat men het eigen 'goed' moet verdedigingen.

Toch raakt de geest van de mens uitgeput door al deze debacles en ook is men ervan bewust dat, indien men onveiligheid biedt, men zelf ook onveilig is.

Negatieve opstelling ten opzichte van je medemens en dier zorgt voor verharding en vergelding. Dit is niet echt goed als oplossing of voor de Vrede.

In Nederland zien wij momenteel een 'wildgroei' van vermeende mediums. Misbruik, zowel zelfsuggestie spelen hierbij een belangrijke rol.

Door een te beperkt zelfbeeld zoekt men als het ware een identiteit in ons werk en dat betreuren wij zeer.

Toch zal hier in - in de toekomst - een afscheiding zijn waardoor niet gescreende, zichzelf noemde 'mediums', de weerslag van hun eigen 'werk' zullen terugkrijgen.

Door onvrede en meer onderlegd vermogen van de vraagstellenden, worden de eisen vergroot, waardoor men zich niet meer kan verschuilen achter 'hemels' gewauwel. Dus dat wordt uiteindelijk ook opgelost.

De media is daarbij een groot goed want men ziet ook de mensen die werkelijk de titel medium mogen dragen.

Dus we werken nog steeds, zoals al eeuwen, naar een bewust Weten van voortbestaan, waardoor de angst om te overlijden, daarmee bedoel ik: over het lijden heen, zal oplossen.

Kortom, wij zijn niet geheel ontevreden. Wij zien echter graag dat de mens zo vlug mogelijk de Waarheid kent.

Toch is er een opgaande lijn, en dat verheugt ons allen zeer.

Tot zover mijn relaas, ik zie u graag terug in het volgende nummer.

Met al mijn Liefde,

Hebenes.


Laatst aangepast door @Perspective op ma maa 07, 2016 1:47 pm; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
@Perspective
Admin
@Perspective


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 30-03-12
Leeftijd : 43
Woonplaats : Aarde

Loes & Heeb - Aurora Krant sinds 2008 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Loes & Heeb - Aurora Krant sinds 2008   Loes & Heeb - Aurora Krant sinds 2008 Emptyma maa 07, 2016 1:28 pm

Krant 02
_________________________________________

LOES VAN LOON & HEBENES

Hoe kunnen wij onze gidsen beter 'horen'?


Het is bekend dat de gids aan Gene Zijde

het werk moeten doen om zich af te stemmen,

op dezelfde golflengte te komen,

als de mens op aarde.

Wat kunnen wij als aardse mensen doen

om hen beter te kunnen 'verstaan'?



Het antwoord is simpel, gewoon HEEL goed op je intuïtie letten.
Wij gidsen, voeden onze stoffelijke naasten in gevoelsvormen.
Helaas is niet iedereen helderziend en horend, en dat is ook geen kwestie van willen ervaren. Men wordt met deze capaciteit geboren, dus is dit niet op aarde te realiseren indien men deze capaciteit niet meegenomen heeft.
Men heeft dan een eigen gids, zoals ieder stoffelijk mens, maar geen werkteam van eigen gidsen die je in mediumschap doorgeven.
Toch heeft ieder mens op een bepaalde manier contact met hun eigen gids. Deze gidsen zijn zich bewust van het stoffelijke leven en zij voeden hun pupillen met impulsen.
Hun intuïtie wordt aangescherpt. Dus hoe beter men daar naar luistert, invoelt, hoe beter het contact met hun eigen gids is.
Zo kan men de dringende behoefte hebben om een bepaalde bladzijde te lezen. Of een bepaald onderwerp wat op de televisie besproken wordt, wat men verder kan helpen , zal de gids doen besluiten een impuls aan zijn/haar pupil te geven dit te beluisteren, waardoor deze weer verder geholpen wordt in visie.
Kortom, het is als een voetbal voor open doel leggen, wij, de gidsen, geven de mensen op aarde de impulsen om bepaalde dingen wel of niet te doen.
Zowel een antigevoel als een pro-gevoel wordt geïmpulseerd.
Vandaar dat ik zeg:
Lieve mensen, luister naar uw gevoel, en dan luistert u tegelijkertijd naar de impulsen die uw gids u geeft.
Dat is ook een vorm van spreken met elkaar.
Het weten dat u geleid wordt zal u alerter maken op wat uw ervaringsveld u geeft.
En u begrijpt nu, gidsenwerk, vanuit Liefde en behoudt.
Ik wens u allen veel ontdekkingsplezier.

In Liefde. Hebenes.


Laatst aangepast door @Perspective op ma maa 07, 2016 1:47 pm; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
@Perspective
Admin
@Perspective


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 30-03-12
Leeftijd : 43
Woonplaats : Aarde

Loes & Heeb - Aurora Krant sinds 2008 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Loes & Heeb - Aurora Krant sinds 2008   Loes & Heeb - Aurora Krant sinds 2008 Emptyma maa 07, 2016 1:30 pm

Krant 11
_________________________________________

LOES VAN LOON & HEBENES

DE KREDIETCRISIS


Een actuele vraag over de kredietcrisis in o.a. Nederland.

Hoe ziet het voor Nederland eruit voor 2008/2009 en het magische jaar 2012 als het gaat om o.a. de pensioenen van de Nederlanders?

Het is een slimme vraag maar ik laat me niet verleiden tot jaarprognoses. Simpelweg omdat jaarprognoses inprentend werken en men toch echt verantwoordelijk is in eigen stellingen en levensbepalingen, hoe met bepaalde problemen om te gaan. Helaas is het zo dat men het geld der aarde nog steeds gebruikt ( misbruikt) der oorlogvoering en vele miljarden gaan in dit haatwegende aspect om. Indien de economische goederen gebruikt zouden worden in delend vermogen, dus delend vanuit liefde en waarachtigheid, dan zou het geld sowieso al een gemeenschapsgoed zijn. Maar al het geld wordt gebruikt en hergebruikt voor eigen doelen, door velen. Het is een maatschappelijk spel waarbij men niet denkt aan gemeenschapsbelang. En daarmee bedoel ik wereldwijde verbreiding van gedeelde capaciteiten. Waarbij geld een middel kan zijn om dit te bewerkstelligen. Maar helaas, is geld op de wereld een doel geworden. Het doel van Liefde wordt voorbijgestreefd en het doel van machtsgebruik, door middel van geldgebruik, is nu een algemeen goed geworden in díe zin, dat men zich niet meer afvraagt of men de wereldstructuur anders kan voeren.
Een heel krom gegeven dat dezelfde mensen die aan de macht zijn, geld verdienen aan oorlogswapens. Waarmee de oorlog wel 'gehandhaafd' moet blijven, om geld te blijven verdienen.
Laten we eerlijk zijn. Oorlog is voor velen ook vooral uit economische beweegredenen bijna een belachelijke 'must' geworden.
Dit is mijn mening, en van velen hier met mij.
Er is geen geldtekort. Er is een verkeerd patroon van geldverdeling, van geldgebruik. Dit is hierop mijn antwoord. Maar ik zeg u Allen, in Liefde, het is ook leerzaam om eigen motieven der geldgebruik, weer eens te bezien. De vraag die iedere ziel zich kan stellen is, wil men meer? Of wil men genoeg om in Vrede te kunnen zijn. Zowel met zichzelf als met anderen.

Met Liefde, Hëbenes.


Laatst aangepast door @Perspective op ma maa 07, 2016 1:48 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
@Perspective
Admin
@Perspective


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 30-03-12
Leeftijd : 43
Woonplaats : Aarde

Loes & Heeb - Aurora Krant sinds 2008 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Loes & Heeb - Aurora Krant sinds 2008   Loes & Heeb - Aurora Krant sinds 2008 Emptyma maa 07, 2016 1:32 pm

Krant 13 ?!?
_________________________________________

LOES VAN LOON & HEBENES


ADHD-AUTISME


Het valt op - vooral als je in het onderwijs werkzaam bent - dat er steeds meer mensen zijn met bijvoorbeeld: ADHD, autisme in aanleg, agressief gedrag, leerproblemen op meerdere gebieden. Ook komt het voor dat in één familie bij minimaal vijf jongeren ADHD aanwezig is aan daarvoor medicatie krijgen.


Hebenes, hoe zit dit fenomeen in elkaar? Is dit degeneratie? Een overgang naar de nieuwe tijd? Of heeft dit te maken met de vorming van het nieuwe 7de wortelras?
Wilt u zo vriendelijk zijn uw visie hierover te geven?

Een gecompliceerde vraag kan soms een heel simpel antwoord hebben. Doordat de jeugd een heel andere tijdsindeling heeft dan bijvoorbeeld 100 jaar geleden, kunnen zij hun lichamelijke energie niet goed kwijt. Dit heeft een weerslag op hun emotionele veld, waardoor er nu meer bewustzijn is van concentratiestoornissen. Doordat het 'meer' opvalt, heeft men er ook een groter studieproject van gemaakt. Natuurlijk bestonden deze problemen eerder in de tijd ook al, maar toen was het nog niet onderzocht en schreef men het toe aan bewust dwars gedrag, indien iemand niet in het gareel liep. De wetenschap is intussen zoveel verder.
Dus indien je het bij de nieuwe tijd beschreven wilt hebben, dan wil ik daarbij opmerken, dat de nieuwe tijd, inderdaad, veel meer geestelijke belasting betreft, i.p.v. lichamelijke belasting. En dat heeft en geeft gevolgklachten.
Daarnaast is men ook meer bedreven in het plakken van titels op bepaalde fenomenen. Waarmee ik bedoel, men zoekt in deze tijd naar redenen. En indien men een mens betiteld als ADHD, dan schuift men tevens ze een 'beperking' toe. Maar zolang de mensheid bestaat is er verschil, in capaciteitsvorm. Toen ik nog op aarde leefde beschreef men dit toe aan het karakter, niet aan een ziekte, of tekortkoming. Het is als het zoeken naar oorsprong, maar het heeft alles te maken met capaciteitsmogelijkheden, wel of niet. In welke vorm dan ook.
De problematiek, wat de huidige tijd meevoert, is verder te gecompliceerd om daarover verder uit te wijden.
Maar psychologie is een groeiende en veranderlijke beweging.
Men kan ADHD als een tekortkoming of beperking zien, maar dan zeg ik> Noem mij één mens die alle mogelijkheden in zich draagt!?
Juist, ieder heeft zijn of haar eigen capaciteiten. De ziel bepaalt de richting. Men kan arts willen worden, maar de een heeft daarvoor een aanleg, de ander is handiger met houtbewerking. Beiden een handeling. Het gaat om voorkeur, in mogelijkheden.
Hier laat ik het weer bij.

Met al mijn liefde Hebenes


Laatst aangepast door @Perspective op ma maa 07, 2016 1:49 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
@Perspective
Admin
@Perspective


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 30-03-12
Leeftijd : 43
Woonplaats : Aarde

Loes & Heeb - Aurora Krant sinds 2008 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Loes & Heeb - Aurora Krant sinds 2008   Loes & Heeb - Aurora Krant sinds 2008 Emptyma maa 07, 2016 1:34 pm

Krant 024
_________________________________________

LOES VAN LOON & HEBENES

***

'CONTACT'


Op verschillende manieren kan een intelligentie contact maken met ons mensen. Twee werkwijze. Een ingekort geredigeerd bericht.

Niet iedereen is gemachtigd om medium te zijn en dat weten jullie! Ook is het niet verantwoord dat mediums niet verschijnen terwijl een zaal vol behoeftige mensen wachten.

Intelligenties kunnen via telepatisch ‘horen’ doorkomen. Er is een verschil tussen helderhoren: men hoort ons dan praten of door telepatisch vermogen: weten wat wij Boven melden. Hetgeen wat wij laten voelen wordt vertaald naar de mens.

Men kan ook sterk voelend zijn; op mediamieke wijze kunnen bijvoorbeeld foto’s tekeningen enz. naar de mens toe vertaald worden Deze middelen kun je als inductor beschouwen.


***


Laatst aangepast door @Perspective op ma maa 07, 2016 1:49 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
@Perspective
Admin
@Perspective


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 30-03-12
Leeftijd : 43
Woonplaats : Aarde

Loes & Heeb - Aurora Krant sinds 2008 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Loes & Heeb - Aurora Krant sinds 2008   Loes & Heeb - Aurora Krant sinds 2008 Emptyma maa 07, 2016 1:35 pm

Krant 33
_________________________________________

Indrukken van je gids

Loes van Loon &  Hebenes


Vaak worden we benaderd door onze gidsen. Het mentale uitschakelen is een van de voorwaarden om beter te ontvangen en dat andere? Een samenvatting.

Hebenes, kun je adviezen geven om gidsen en helpers beter te verstaan?

Dat is een mooie vraag maar ik stimuleer geen afhankelijkheid. Tenslotte is men op aarde om zelfstandiger in Liefde te leren zijn, inclusief eigenliefde.  De Gids geeft impulsen, door  de stimulans gevoelens te verdiepen maar ook af te zwakken. Luisteren naar je intuïtie is luisteren naar je Gids.

Laat het aan je Gids over of deze stimulans of anti -stimulans geeft, waar en wanneer. Jezelf afstemmen is niet invloedrijk in onze beslissing. Mensen moeten gewoon zichzelf zijn en ons het werk laten doen.

Stress en andere belastende factoren kunnen het ontvangen beïnvloeden. Je bent dan met jezelf bezig en niet met ons. Mediamieke gaven werken goed als men zich helemaal overgeeft, zonder met zichzelf bezig te zijn en op die manier zet men een eigen begrenzing in.

Laat het gebeuren, ongeacht het resultaat, prestatiedruk werkt belemmerend altijd en overal.

Elk medium werk op zijn of haar eigen wijze en het motto is dan ook: 'Schoenmaker houd je bij je leest.' Want een ieder krijgt de impuls om het op  zijn of haar specifieke wijze te doen en je gids kan je dan op deze manier bereiken.

Nogmaals liever lezer, blijf naar je gevoel luisteren, voelt het goed, weet dat je Gids achter je staat, hij is er mee eens. Krijg je een anti-gevoel dan maakt de Gids duidelijk dat dit niet de weg is.

In liefde Hebenes.


Laatst aangepast door @Perspective op ma maa 07, 2016 1:50 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
@Perspective
Admin
@Perspective


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 30-03-12
Leeftijd : 43
Woonplaats : Aarde

Loes & Heeb - Aurora Krant sinds 2008 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Loes & Heeb - Aurora Krant sinds 2008   Loes & Heeb - Aurora Krant sinds 2008 Emptyma maa 07, 2016 1:39 pm

Krant 36
_________________________________________

LOES VAN LOON & HEBENES


KAN DE 'IS' EEN HALT WORDEN TOEGEROEPEN?


Beste Hebenes, wij Nederlanders voelen ons bedreigd door de onmenselijkheden van IS (Islamitische Staat). Ziet de mensheid kans om IS een halt toe te roepen?

Hoe graag ik hier ook op wil antwoorden dat dit in banen wordt geleid, is het natuurlijk een bekend gegeven dat extremisme en hun gedachten omvormen, niet bepaald kan worden. Dus het gevolg zal helaas weer een achtervolging inhouden wat meer kwaad bloed stelt. Zoals alle extremisten zullen zij dit vergelden op onschuldige burgers en bijstanders. Dit soort vertoon van 'macht' is een niet te verteren gegeven. Door de eeuwen heen brengt men massa weerzin en ook massa waanzin. Angst brengt haat voort. En juist door die haat, kweekt men weer haat. Een meer dan verdrietig weerkerend gegeven. De hand opheffen tegen broeders en zusters, om aan te geven dat men 'hun' geloof (Geloof, geen weten)  moet aangaan indien men het stoffelijke lichaam en leven veilig wil stellen, tegen rancuneuze vernietigingsdrang.

Hoe ver staat dit van het ware Weten af. Hoe stellig kan men verkeren in het manke geloof, dat men het recht heeft anderen iets op te mogen leggen. En van daaruit voortvloeiend wraakacties mag uitvoeren. De groep is verteert van haat en onderling is er totaal geen Rede meer in hun ziel. Groot is ons aller Verdriet, hier aan onze Zijde van het leven. In weerzin en afschuw kan ik hier helaas geen positief antwoord op geven. Indien men zijn hart niet openzet voor ons aller naasten, is er geen mededogen. en de zielen die hier zich schuldig aan maken, zijn ook niet bang voor wraakoefeningen van andere landen. De Vrije Wil is niet in te perken, alleen de handeling. Door gevangenschap of erger, door wederkerende pijninvullende wraakacties.

Extremisten gaan steeds verder, net zolang tot zij een halt toegeroepen krijgen.

Totaal Liefdeloos zijn hun acties.

Nooit kan een haathandeling worden omgevormd tot liefde, indien zij zo verkokerd zijn in geest. Als een ziekte der gedachtevorming.

De wereld zal zich gaan verzetten. Maar tot die tijd zullen deze extremisten hun machts- WAANZIN ten uitvoer brengen.

Angst en terreur, dat is waar zij voor staan. En hun geloof brengt lijden voort. Een hele verkeerde uitleg waar de Alkracht voor staat.

Wederkerend en pijn brengend.

Zie hier, het Ware weten.

Groot is onze Liefde, der verbroedering van allen die zich vereenzelvigen met het leed van onze broeders en zusters.

Groot is ons Geluk, dat de wereld steeds beter gaat begrijpen dat achtervolging en leed brengende handelingen, het Zelf aantasten.

Alsook van medebroeders en zusters.

Deze groepering, zal de gevolgen dragen van hun daden. zij zijn niet bang voor de dood, als veroordeling van hun daden.

Maar Lang, nadat zij gestorven zijn in de stof, zullen zij de gevolgen dragen van hun daden.

zij roepen veel navolgend leed over zichzelf af.

Pijn, zal hun Deel zijn. Vele eeuwen nadien.

om te leren begrijpen, wat men een ander heeft aangedaan.

De wet van het Karma, zal hen rijker maken van Geest, en Begrip.

Laten wij mededogen hebben met hun verdwaalde Geest, zonder het goed te keuren.

En laat ons allen hopen, dat er spoedig een beveiligingsactie wordt uitgevoerd om deze waanzin een halt toe te roepen.

En naar mijn bescheiden mening zou ik graag willen geloven dat dit dan een uit Liefde voortkomende actie zou zijn.

Om zichzelf tegen wandaden te beschermen, omdat hun geest niet begrijpt dat zij totaal op het verkeerde pad en spoor zitten.

Verdwaald is hun Weten.

Maar helaas zal dit niet zo zijn. Zij zullen achtervolgt worden en de haat zal tegen hen zijn.

Iedere broeder die zijn hand opheft tegen zijn naaste, zal geslagen worden door het zwaard, wat vergelding heet.

Mijn Gebed zal met hen zijn. Met eenieder die hiermee persoonlijk te maken heeft en krijgt.

In Liefde, Hebenes
Terug naar boven Ga naar beneden
Renateo
Ik deel!
Ik deel!



Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 06-03-13

Loes & Heeb - Aurora Krant sinds 2008 Empty
BerichtOnderwerp: Wat fijn   Loes & Heeb - Aurora Krant sinds 2008 Emptyza maa 19, 2016 3:06 pm

Wat fijn dat je hieronder de stukjes van Loes en Hebenes hebt neergezet, ik had inderdaad gezien dat ze ineens weg waren.
Bedankt voor de moeite. Fijn om weer te lezen,

Groetjes Renate
Terug naar boven Ga naar beneden
@Perspective
Admin
@Perspective


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 30-03-12
Leeftijd : 43
Woonplaats : Aarde

Loes & Heeb - Aurora Krant sinds 2008 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Loes & Heeb - Aurora Krant sinds 2008   Loes & Heeb - Aurora Krant sinds 2008 Emptyza maa 19, 2016 6:18 pm

Tja, het was even graven in de "waybackmachine" en wat er in zat eruit halen en hier brengen.

Voor hen die het niet kennen, google "waybackmachine" en dan kom je op een website die periodiek zo veel mogelijk opslaat van alle websites die enigzins geregistreerd zijn of zijn geweest. Dus een oude website die je ooit hebt gemaakt of bezocht en wil zien, kan daar.

Graag gedaan onder het mom van behoud van zinnige informatie. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Renateo
Ik deel!
Ik deel!



Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 06-03-13

Loes & Heeb - Aurora Krant sinds 2008 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Loes & Heeb - Aurora Krant sinds 2008   Loes & Heeb - Aurora Krant sinds 2008 Emptyzo maa 20, 2016 9:08 pm

Het is zeker zinnige informatie
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Loes & Heeb - Aurora Krant sinds 2008 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Loes & Heeb - Aurora Krant sinds 2008   Loes & Heeb - Aurora Krant sinds 2008 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Loes & Heeb - Aurora Krant sinds 2008
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Over een consult bij Loes.
» Zoek je Loes van Loon ?
» eindelijk binnen, het boek van Loes

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DigiStraal :: DigiStraal :: Voorgaande jaren-
Ga naar: