DigiStraal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


::: Voor lichaam & Ziel ::: Duidelijkheid in Eerlijkheid <::: Digitaal :::> DigiStraal <::: Astraal :::> Waarheid in Eerlijkheid ::: Door Licht verbonden :::
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Help! ............

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
@Perspective
Admin
@Perspective


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 30-03-12
Leeftijd : 43
Woonplaats : Aarde

Help! ............ Empty
BerichtOnderwerp: Help! ............   Help! ............ Emptyma apr 09, 2012 11:17 pm

Schreeuw hier!

Ik ben hier!

Luisterend, lezend! Hopelijk niet oordelend :)Geef me een kans?

Voor ieder met vragen, stel je vraag. Gaan we kijken of we een antwoord kunnen vinden.


-Perspective


Laatst aangepast door @Perspective op vr feb 21, 2014 8:08 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
meisjeui
Gast




Help! ............ Empty
BerichtOnderwerp: Re:help! hemel?   Help! ............ Emptyzo mei 13, 2012 2:26 pm

denk jij dat er zoiets is als een hemel? een plek waar we komen als we doodgaan? dat lijkt me namelijk een geruststellende gedachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
@Perspective
Admin
@Perspective


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 30-03-12
Leeftijd : 43
Woonplaats : Aarde

Help! ............ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help! ............   Help! ............ Emptyzo mei 13, 2012 3:11 pm

Bedankt voor je vraag!

Ik denk het niet. Ik weet het zeker.
Ik geloofde het vroeger zelf niet en wou heel graag toch het antwoord weten. Veel mensen zeiden tegen mij dat ik het niet zou vinden.
Ik ben heel blij dat ik het antwoord wel gevonden heb en met veel plezier kan zeggen dat de hemel bestaat.

En iedereen die ooit op aarde heeft geleefd naar de hemel gaat en daar erg gelukkig is.
Omdat er altijd heel veel andere mensen zijn die elkaar helpen en opvangen voor als het moeilijk is geweest op Aarde.
Ik hoop dat mijn antwoord je een beetje geruststeld. Ikzelf zou daar eerlijk gezegd best moeite mee hebben. Een ander die je niet kent zo geloven op wat hij of zij terug zegt.
Ik kan je beloven dat ik niet tegen je lieg en absoluut zeker weet dat wat ik zeg waar is.
Het heeft mij een hoop moeite en tijd gekost om het antwoord wat ik je makkelijk geef te vinden en ik wil het daarom delen omdat ik heel goed begrijp dat andere mensen niet de tijd en moeite in zoiets durven of willen steken.
Ik ben blij dat ik daar ooit aan begonnen ben. En helemaal fantastisch als meer mensen rust kunnen vinden dankzij mijn zoektocht.

Met vriendelijke groet,

Perspective


Laatst aangepast door @Perspective op vr feb 21, 2014 8:08 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
anjalib
Ik deel graag!
Ik deel graag!
anjalib


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 30-03-12
Leeftijd : 52
Woonplaats : Herselt, België

Help! ............ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help! ............   Help! ............ Emptyvr mei 18, 2012 11:42 pm

Hallo meisjeui,
ik weet het ook zeker, zoals Roel, maar je hoeft me niet te geloven... ik weet zeker dat je er snel zelf achter komt ... bij mij ging het ook zo : door de vraag te stellen, komen de antwoorden je heel snel tegemoet ... in tekens, of in dromen, of nog op andere manieren.
Ik ken 'hemel' zo goed, dat ik hier op onze aarde een heel groot deel van mijn leven gewoon niet wilde zijn... zo prachtig had ik het daar, tussen levens in... ik wens je helder inzicht in deze materie, in volle vertrouwen dat die wens al is uitgekomen, hier en nu... heel veel liefs, anja
Terug naar boven Ga naar beneden
Prisca
Gast




Help! ............ Empty
BerichtOnderwerp: UITLEG over Meisjeuit1 aanRoel en Anja   Help! ............ Emptyza mei 19, 2012 9:55 am

Lieve Roel en Anja,

Even een "korte" uitleg waarom meisjeui deze vraag hier stelt.

Meisjeui is een kind van 12 (!) waarmee ik op het forum www.geenzelfmoord.nl heb kennisgemaakt. Daar heet ze meisjeuit1.

Ze wil zelfmoord plegen en omdat ik juist (synchroniciteit ?) alles over dit onderwerp had uiteengezet op dit forum, heb ik haar hier naartoe verwezen, zodat ze ook andere invalshoeken zou hebben, en vooral : de mening van een Gids als HEBENES, die ik hier verschillende keren heb aangehaald.

Ze heeft er niet zo goed op gereageerd, in die zin dat ze vindt dat Hebenes op haar nog depressiever overkomt dan zijzelf !

Ze is op zoek naar een HEMEL en wil daarin gesteund worden door haar daad alsnog ten uitvoer te brengen, vandaar deze vraag hier.

Als je de achtergrond dus niet weet, kan jullie antwoord haar een soort "vrijkaartje" geven om het inderdaad te doen.

Naar haar zeggen gebeurt het voor of tijdens de zomervakantie.

In ieder geval wordt ze ook in haar omgeving in de gaten gehouden, maar je weet het nooit met dat soort zaken.

Ik verwijs jullie dus naar deze site voor meer informatie en ik hoop dat jullie meer kunnen bewerkstelligen dan ik.

Natuurlijk heeft iedereen een vrije wil, maar op 12-jarige leeftijd al een einde te willen maken aan je zo korte leventje vind ik héél triest !
Ik weet dat ik er alles aan heb gedaan wat in mijn vermogen ligt, méér kan ik ook niet doen.


Liefs, Priscilla.



Terug naar boven Ga naar beneden
Lizzy
Ik deel mijn Licht hier!
Ik deel mijn Licht hier!
Lizzy


Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 01-04-12

Help! ............ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help! ............   Help! ............ Emptyzo mei 20, 2012 7:38 pm

Wat verschrikkelijk als je zo jong bent en al met zulke gedachtes rondloopt, ik wordt er droevig van.
Terug naar boven Ga naar beneden
@Perspective
Admin
@Perspective


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 30-03-12
Leeftijd : 43
Woonplaats : Aarde

Help! ............ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help! ............   Help! ............ Emptydi mei 22, 2012 12:43 am

Ik vind het erg jammer dat zij, en zo te zien velen op die site met haar, het niet meer zien zitten met hun leven. Ik vind ook dat er niet genoeg ondersteuning is voor deze vaak gevoelige mensen.

Logisch gezien had ik meer verteld over zelfmoord en wat ik daar over begrijp als zij haar vraag over zelfmoord had gesteld. Het was echter niet waar zij naar op zoek was.

Het lost niets op, je eigen lichaam stoppen, terug naar de hemel gaan, en dan.....?
Je voeld je hetzelfde. Je gevoelens gaan niet weg. De dingen waar je je rot over voelde, die voel je nog steeds, maar nu kan je er niets aan doen, want iedereen MET een lichaam KAN jou niet meer horen en al helemaal niet meer zien.

Plus alle andere dingen waarvoor je je leven op Aarde kwam leven......
Zodra je in de hemel je rust hebt gevonden zijn de dingen die je wilde leren precies de dingen die je NU misloopt op Aarde temidden van iedereen die je kent.

En al die dingen die je wilde leren....
Kan je nu niet leren, want daar heb je een lichaam voor nodig...en dan zit je daarvan te balen, in de hemel, das ff dubbel lullig.

Alles wat je nog wilde zien, horen, proeven, ruiken, voelen, meemaken...geboren zien worden.
Heb je dan weggegooid met je lichaam..

Dus dan wil je WEER een leven beginnen, geboren worden...etc.

Hele rambam nog een keer en iedere keer kost het VEEL meer VERDRIET en SPIJT dan wat de meeste hier momenteel op Aarde zichzelf inbeelden.

Dus, zoals ik al begon, het lost NIETS op. Het maakt zelfs meer PIJN.


-Perspective


Laatst aangepast door @Perspective op vr feb 21, 2014 8:09 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
anjalib
Ik deel graag!
Ik deel graag!
anjalib


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 30-03-12
Leeftijd : 52
Woonplaats : Herselt, België

Help! ............ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help! ............   Help! ............ Emptydi mei 22, 2012 11:02 pm

poehee, als ik mijn eigen reactie nu herlees, dan klinkt het verschrikkelijk, wat ik zeg ... ik wil dus heel graag nuanceren, meisjeui ... Ik wilde heel lang niet graag 'hier' zijn, maar dat wil niet zeggen dat ik ooit zelfmoord overwoog... integendeel : ik heb altijd het gevoel gehad dat ik juist dat zeker niet kon maken ... omdat ik 'wist' dat ik dan helemaal overnieuw moest beginnen leren, in een nieuw leven... en dat het makkelijker is om mijn lessen nu te leren, dan in een volgend, misschien nog zwaarder leven.

meidje toch, eigenlijk wil ik helemaal niets tegen je zeggen, maar je gewoon vasthouden , warmte en liefde geven aan jou ... ik brand alvast een kaarsje voor je vanavond, en stuur een vraag naar de 'hemel', om je te ondersteunen en je te dragen zolang je het nodig hebt... en aan jou wil ik vragen : luister eens heel goed naar de boodschap die jouw beschermengel je al heel de tijd probeert te vertellen ?? Die wil je zo zoo graag helpen, maar omdat jij niet luistert / niet herkent wie hij is, gebruikt hij omwegen als deze om toch met je in contact te komen en zijn liefde voor jou te laten voelen <3 Licht en liefde en kracht, lieve meid, dikke knuffel, Anja
Terug naar boven Ga naar beneden
anjalib
Ik deel graag!
Ik deel graag!
anjalib


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 30-03-12
Leeftijd : 52
Woonplaats : Herselt, België

Help! ............ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help! ............   Help! ............ Emptydi mei 22, 2012 11:04 pm

Wat mij hielp om ècht graag te leren leven, was juist het contact met mijn gidsen en beschermengelen te ontwikkelen ... zo heb ik geleerd dat de hemel gewoon hier en nu is <3
Terug naar boven Ga naar beneden
@Perspective
Admin
@Perspective


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 30-03-12
Leeftijd : 43
Woonplaats : Aarde

Help! ............ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help! ............   Help! ............ Emptydi mei 22, 2012 11:49 pm

De hemel is hier ?

Waar ga ik dan heen als ik doodga ?

De hemel is niet op aarde, kijk om je heen.

We hebben de mogelijkheid er een hemel op aarde van te maken.
Een hemel is het hier echter niet.
We hebben begeleiding op onze reis van huis omdat we ons huis hier keer op keer maken.
En temidden van iedereen die daadwerkelijk van je houdt is wel degelijk hemels voelend.
Aarde is niet mijn Thuis, het is 1 van mijn scholen.
Thuis is waar ik begin, eindig en verblijf.
Want daar schijnt het Licht.
Op Aarde kom ik het enkel tonen.

-Perspective


Laatst aangepast door @Perspective op vr feb 21, 2014 8:09 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
anjalib
Ik deel graag!
Ik deel graag!
anjalib


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 30-03-12
Leeftijd : 52
Woonplaats : Herselt, België

Help! ............ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help! ............   Help! ............ Emptydo mei 24, 2012 7:40 am

Lieve Roel,

Voor mij is de hemel geen letterlijke plaats ; wij delen hier op aarde de ruimte met vele andere 'sferen', ik kan ze niet 'fysiek' zien, maar wel energetisch. Ik besef dat er geen hier en daar bestaat ... het is een illusie.
Als je je oude bewustzijn , en je oude (afgewerkte) karma hebt afgelegd in onze 3D wereld, dan kan je -levend en wel Wink - hier op aarde vertoeven in 5D ... en dat is wat ik gedaan heb. Voor mij persoonlijk, noem ik dat de hemel ... het is niet dat ik niet meer opmerk wat er in 3D gebeurt, hoor, maar ik kies om er niet meer in meegesleurd te geraken, ik heb het niet meer nodig. Waar ik wel voor kies is om mijn 5Dbewustzijn energetisch te laten zien aan mijn medemens, zodat de nodige zaadjes gezaaid worden voor eenieders toekomst in 5D (en dat gebeurt meestal zonder woorden)

Waar ik heen ga , als ik dood ga, dat is naar een heerlijke sfeer met alleen maar liefdevolheid, zoals het mij getoond wordt, tenminste ... Ik hoop je daar zeker tegen te komen, kunnen we samen filosoferen op een bankje in een bloemenwei Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
@Perspective
Admin
@Perspective


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 30-03-12
Leeftijd : 43
Woonplaats : Aarde

Help! ............ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help! ............   Help! ............ Emptydo mei 24, 2012 1:41 pm

Grappig,

Als jij op een bloemenbankje in een energetische sfeer op Aarde zit zal ik je eerst bewust moeten maken van waar je bent.
Om je vervolgens te vertellen dat de lichtsferen nog best een eindje reizen zijn.
Wat snel kan, maar zoals we weten van Hebenes en Loes het ook langzaam kan.
Reizen, betekend afstand. (tijd+ruimte)

Jij mag denken wat je wil hoor, laat mij niet bepalen.

Er zijn zelfs 2 namen genoemd van de 2 voornaamste plekken waar wij Allen vertoeven als we niet grof-stoffelijk zijn. Na Loes al heel vaak te hebben gelezen over haar reizen naar de lichtsferen kan ik er rustig vanuit gaan dat het zich niet energetisch hier en nu bevind. De verbinding wel, want er loopt hier genoeg rond dat continue in verbinding staat. Dus vanuit dat opzicht is de 'sfeer' nooit ver weg.
En tevens niet hier.

Ik vind het niet erg om dit allemaal te vertellen en het geeft me het idee dat Loes niet volledig gelezen wordt, of niet geloofd. Beetje raar voor me.
Maar hey, 't kan!

Ik heb me jaren geleden ingelezen over alle 3D tot 11D mogelijkheden en eerlijk gezegd mogen ze al die afleiding ergens anders in stoppen.
Het is een heleboel voor veel mensen verwarrende informatie die uiteindelijk geen enkele oplossing brengt qua de lerende mens/ziel op Aarde.

Het maakt ook niets duidelijk. Of je jezelf nu 3D, 5D, of 7D beschouwd, je bent op Aarde als mens om te leren en daarna ga je naar Huis.
Maar ga gerust naar een energetische sfeer op Aarde hoor tegen die tijd, ik pik je daar wel op als je eigen begeleiding me niet voor is....vast wel. (en das maar goed ook)

-Perspective


Laatst aangepast door @Perspective op vr feb 21, 2014 8:09 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
anjalib
Ik deel graag!
Ik deel graag!
anjalib


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 30-03-12
Leeftijd : 52
Woonplaats : Herselt, België

Help! ............ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help! ............   Help! ............ Emptydo mei 24, 2012 5:10 pm

Ik schreef letterlijk : waar ik heen ga als ik DOOD ben, Roel, ik bedoel niet dat ik nu bewust kan kiezen om te reizen en "op een bloemenbank" gaan zitten
Je hoeft het ook helemaal niet te vertellen maar je bent vrij Smile ( misschien heb je wel Loes heel goed gelezen, maar mijn korte stukje tekst heb je toch niet helemaal juist geinterpreteerd. Wink )

Mijn interpretatie , gevoel bij jouw tekst hierboven, is dat je ongeduldig overkomt i.v.m. mijn beperkte vermogens. Dat je misschien zelfs weerstand voelt bij elk ding dat ik schreef. Stel dat dat zo is, dan begrijp ik het niet zo goed ... als jij zeker weet dat ik er niks van weet, waanvoorstellingen heb, dan maakt het je toch eerder onverschillig naar mij dan boos, als je weet dat jij zelf gelijk hebt ? Maar goed, het gaat je ter harte, en dat is helemaal ok.
In elk geval, voor de lezer die het interesseert, verwijs ik naar het werk van Janosh, een heel liefdevol mens die op zijn website heel nuttige informatie geeft, naar mijn zeer bescheiden mening.

Ik sluit af met een hartelijke glimlach Very Happy
Anja

Terug naar boven Ga naar beneden
anjalib
Ik deel graag!
Ik deel graag!
anjalib


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 30-03-12
Leeftijd : 52
Woonplaats : Herselt, België

Help! ............ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help! ............   Help! ............ Emptydo mei 24, 2012 5:14 pm

@Perspective schreef:
Schreeuw hier!

Ik ben hier!

Luisterend, lezend! Hopelijk niet oordelend :)Geef me een kans?

Voor ieder met vragen, stel je vraag. Gaan we kijken of we een antwoord kunnen vinden.


-Perspective

ècht niet oordelend ?
Terug naar boven Ga naar beneden
@Perspective
Admin
@Perspective


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 30-03-12
Leeftijd : 43
Woonplaats : Aarde

Help! ............ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help! ............   Help! ............ Emptydo mei 24, 2012 6:58 pm

anjalib schreef:
Voor mij is de hemel geen letterlijke plaats ; wij delen hier op aarde de ruimte met vele andere 'sferen', ik kan ze niet 'fysiek' zien, maar wel energetisch. Ik besef dat er geen hier en daar bestaat ... het is een illusie.

Dus de reis die Hebenes aan Loes laat zien is ook een illusie ? De reis die ze maakt als ze naar de lichtsferen gaan ?
Ze reizen naar een illusie ? of de reis is de illusie ? Ik snap niet meer hoe jij het ziet...

anjalib schreef:
Waar ik heen ga , als ik dood ga, dat is naar een heerlijke sfeer met alleen maar liefdevolheid, zoals het mij getoond wordt, tenminste ... Ik hoop je daar zeker tegen te komen, kunnen we samen filosoferen op een bankje in een bloemenwei Very Happy

Ik had dat prima gelezen, het spreekt wel je eerste gedeelte tegen. Je gaat erheen maar hier en daar bestaan niet, zeg je.

anjalib schreef:
Ik schreef letterlijk : waar ik heen ga als ik DOOD ben, Roel, ik bedoel niet dat ik nu bewust kan kiezen om te reizen en "op een bloemenbank" gaan zitten
Je hoeft het ook helemaal niet te vertellen maar je bent vrij  Smile  ( misschien heb je wel Loes heel goed gelezen, maar mijn korte stukje tekst heb je toch niet helemaal juist geinterpreteerd. Wink)

Neuj, prima geintrepreteerd ik was echter bezig met je eerste uitspraak.
Ik blijf het vertellen tot het plakt. Smile

anjalib schreef:
Als je je oude bewustzijn , en je oude (afgewerkte) karma hebt afgelegd in onze 3D wereld, dan kan je -levend en wel Wink- hier op aarde vertoeven in 5D ... en dat is wat ik gedaan heb.

Dus je verklaard dat je je karma hebt afgewerkt en toch op Aarde een lichaam hebt om te leren...maar dan nu in 5D ?
Komop..serieus ?

anjalib schreef:
Mijn interpretatie , gevoel bij jouw tekst hierboven, is dat je ongeduldig overkomt i.v.m. mijn beperkte vermogens.
Beperkte vermogens ? Waar heb je het over ?
Ongeduldig ? Nee, ik vind het erg belangrijk dat 't helder blijft. Neem ik alle tijd voor.

anjalib schreef:
Dat je misschien zelfs weerstand voelt bij elk ding dat ik schreef. Stel dat dat zo is, dan begrijp ik het niet zo goed ...
Weerstand voel ik zodra er tegenstrijdige dingen worden getypt.
Bij elk ding? Daar spreekt eerder je eigen onzekerheid dan wat voor weerstand in mij.

anjalib schreef:
als jij zeker weet dat ik er niks van weet, waanvoorstellingen heb, dan maakt het je toch eerder onverschillig naar mij dan boos, als je weet dat jij zelf gelijk hebt ? Maar goed, het gaat je ter harte, en dat is helemaal ok.
Waar haal je vandaan dat ik iets zeker weet over jou ?
En hoe mijn reactie dan zal zijn ? Hoe kan jij dat invullen ?
Het gaat me zeer ter harte, 't is dan ook zeer belangrijke informatie.

anjalib schreef:
In elk geval, voor de lezer die het interesseert, verwijs ik naar het werk van Janosh, een heel liefdevol mens die op zijn website heel nuttige informatie geeft, naar mijn zeer bescheiden mening.

Janosh maakt prachtige afbeeldingen, verteld ook dat zijn informatie van Arcturians komt.
Buitenaardsen, die zijn inspiratie zijn en tevens de graancircels maken.
Of dat nou allemaal waar is of niet doet niet af aan zijn afbeeldingen, die zijn prachtig.

anjalib schreef:
ècht niet oordelend ?
Hopelijk niet, vastgestelde onzin komt er echter bij mij niet in.

-Perspective


Laatst aangepast door @Perspective op vr feb 21, 2014 8:09 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizzy
Ik deel mijn Licht hier!
Ik deel mijn Licht hier!
Lizzy


Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 01-04-12

Help! ............ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help! ............   Help! ............ Emptydo mei 24, 2012 8:33 pm

Ik vind Janosh ook prachtige afbeeldingen hebben. Verder weet ik niet heel veel van zijn informatie alleen de afbeeldingen ken ik wel, prachtig zijn ze!

Ik vind het prachtig om te lezen hoe Loes schrijft over haar reizen met Hebenes. Het zou me wel wat lijken zo een reisje, maar ik weet dat het niet voor me weggelegd is, ik zou het vast geen eens aankunnen. Ik vind het wel bijzonder om te lezen, maar nauwlijks voor te stellen hoe het gaat. Maar het is voor Loes natuulijk heel normaal.
Soms als ik wakker wordt dan heb ik wel gedroomd van een tuin, en dan heb ik zo sterk het gevoel dat ik daar echt geweest ben. Soms ben ik dan zo emotioneel dat ik me afvraag of ze me in mijn slaap soms even mee hebben genomen. Maar misschien is het gewoon een droom.
Als ik me overdag de tuin voorstel, die ik me dan nog wel herinner uit die droom, dan voel ik me ook heel vredig worden.

Anja ik heb weinig verstand van 3d en 5 d , maar ik geloof er wel in dat mensen als ze op een bepaald spiritueel niveau zitten een ander energieveld uitstralen. Net of ze licht zijn en allemaal mensen aantrekken. En dat als je bepaalde dingen in je leven afgewerkt hebt, je energieveld ook weer anders gaat functioneren.
Je ziet dan denk ik in het hele leven meer hemel op aarde.


Ik heb laatst wel een tijd terug een Reikibehandeling bij iemand gehad, en toen voelde ik me zo licht worden dat ik op een gegeven moment dacht dat mijn geest mijn lichaam uit zou gaan. Ik leek heel duidelijk te voelen, dit is je lijf, en binnenin zit nog iets dat er heel makkelijk uit kan. Iets buiten mijn hele denken om nog. Het was heel apart. Het zal vast niet gebeuren maar het had mij niet verbaasd als ik er zou uitgeschoten was, zo voelde het.


Liefs Marloes
Terug naar boven Ga naar beneden
meisje1
Gast




Help! ............ Empty
BerichtOnderwerp: woede, mening, veilig, en 12   Help! ............ Emptydo mei 24, 2012 8:55 pm

Roel wat je zegt is heftig. Wat ik meestal lees is dat engels en mensen in de hemel hun rust kunnen vinden. het klinkt alsof de hemel niet ver van de hel staat. Dat is toch verschrikkelijk! En dat ik 12 ben: Kijk naar onze wereld: discriminatie, oorlogen, racisme, enz. Te erg om op te noemen! mijn leven voelt als zonder waarde: ik ben op 4jarige leeftijd gepest op de basisschool. Dit maakte mijn veilige wereld de hel. Dus de hemel kan niet erger zijn. En voor lila, zoals ze heet op de zelmoord site, wie is jouw gids? Waarom die woede tegen alles wat zo verdrietig en alleen is? Verplaats je in die mensen. Ja, ik wil er een eind aan. Is dat logisch? Ja, ik vind van wel. Ga ik schreeuwen tegen mensen om mijn gelijk te krijgen? GA IK WOORDEN ZO UITDRUKKEN WANT DAN VALLEN ZE OP. Doe astjeblieft rustig, want ik ben pas twaalf. Ik geloof dat er een hemel is, een god. Ik geloof niet dat god ooit mensen die zo in war waren verkeerd zou behandelen. Leg rustig je mening uit en iedereen zal naar je luisteren. Doe het boos, en niemand weet een dag later nog wat je zei. Rustig maak je een lievere en aandachtigere indruk. Is dit topic een machtstrijd? Iedereen zijn eigen mening en respecteer die. Lila, Roel, ik snap wat jullie zeggen maar denk er anders over. Maar wel respect, Is jullie leven in de hemel geweest hoe jullie het zouden willen hebben? Denk na, en blijf kalm. Begin bij jezelf en dan bij anderen. Dit topic is geen 3e wereld oorlog! Anja heel erg bedankt voor je steun, en voor Lila: Ik ga niemands vakantie verprutsen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizzy
Ik deel mijn Licht hier!
Ik deel mijn Licht hier!
Lizzy


Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 01-04-12

Help! ............ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help! ............   Help! ............ Emptydo mei 24, 2012 9:24 pm

Ik vind het heel rot om te lezen dat je je zo voelt meisje 1, ik ben het met je eens dat er veel ellendige dingen gebeuren, vreselijke dingen zelfs.
En dat je op 4 jarige leeftijd al gepest bent, dat moet verschrikkelijk zijn. ik heb het niet meegemaakt dus kan er nooit over oordelen hoe een ander zich voelt , ik kan me wel voorstellen dat het verschrikkelijk is. Ik denk dat als mensen een einde aan hun leven willen maken, en dat echt in heel hun wezen voelen, het soms niet helpt wat er gezegd wordt. Want jij voelt en ziet het zo, wij kunnen allemaal heel hard roepen dat het niet goed is, maar wij weten niet wat we in zo een zelfde situatie zouden doen. Sommige pijnen zijn zo ondraaglijk dat mensen ook niet meer in staat zijn het anders te kunnen zien. Als men in zo een gevoel zit, dan gaat het niet om wie er gelijk heeft en wie niet. Dan is respect en steun het allerbelangrijkste.
Ik vind het dan ook moeilijk wat ik je zal schrijven, omdat ik vind dat je al genoeg geschaadt bent en meer hebt aan een luisterend oor, of steun. Je zult al wel genoeg gehoord hebben, van doe het niet.

Zelf geloof ik in reiincarnatie en dat we onze lessen zelf uitkiezen met Gidsen. Al staat dat waarschijnlijk heel raar bij zoveel ellende.
Ik denk dat als je er nu een einde aan maakt, je uiteindelijk toch weer een zelfde takenpakket kiest in een nieuw leven, en dan heb je het dus weer. En kom je toch weer naar de aarde met al die ellende als racisme en dergelijke.

Wie weet hebben ze alle ellende van jouw in je startjaren gestopt, en krijg je straks wel nog leuke dingen op je pad. Al is dat nu misschien moeilijk voor te stellen.


Liefs Marloes

Terug naar boven Ga naar beneden
anjalib
Ik deel graag!
Ik deel graag!
anjalib


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 30-03-12
Leeftijd : 52
Woonplaats : Herselt, België

Help! ............ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help! ............   Help! ............ Emptydo mei 24, 2012 10:08 pm

Lief en wijs meisje,
Ongelooflijk hoe wijs jij bent voor je leeftijd, hoe evenwichtig (!)ook, wat in me opkwam toen ik je stukje hierboven voor het eerst las was 'my god, waar gaat dié staan wanneer ze zo oud is als ik nu, zo bewust en zo volwassen' (ik durf vergelijken met mijn eigen dochter van 12, die zich eigenlijk nog totaal niet bewust is van de uitdagingen waar wij als mensen individueel en in groep voor staan)
Verder wil ik niet veel meer zeggen , inhoudelijk, want liever dan wat ook, zou ik hier en nu niets liever willen dan even reizen doorheen de glasvezelkabels, om een tijdje naast je te zitten, te luisteren en te zwijgen misschien... gewoon Zijn. Samen. Misschien voel je dat ook wel als je dit leest ...
Ik trek me stilletjes terug uit dit plekje, maar je mag me een berichtje sturen als je me eventueel wil ontmoeten op andere plekken op het internet. Supermegaknuffel, Anja

(ik doe niet mee aan een machtstrijd, dus dit is echt niet gericht aan Roel, maar aan jou persoonlijk. )Ja, het kan, het is en het was. Ik heb exact een jaar geleden de afronding meegemaakt van vele levens oud karma. Karma uit dit en meerdere vorige levens. Het was loodzwaar, na vele jaren vechten (mede gecoacht door een even loepzuiver medium als Loes) doorleefde ik ook 'de donkere nacht van de ziel', tot ik op een punt kwam waar ik mijn hele wezen, leven, lijf, alles gewoon, overgaf aan wat het mocht Zijn. En dat moment , exact toen, kwam de bevrijding, alles werd anders dankzij die overgave. Of misschien kwam de overgave wel juist omdat ik onbewust aanvoelde dat de strijd klaar was, who knows Smile In elk geval heb ik nu voor het eerst in 40 jaar een jong lichaam, al mijn cellen zijn vernieuwd zonder nog de celherinnering van vervlogen tijden. Ik ben voor mijn gevoel herboren. Elk moment is goed om deze evolutie mee te maken, Elk Moment. Hm, ik ging niet veel meer zeggen, lol.

Lieve meid, in elk geval, het Ga Jou Goed. de eerste hoofdletter G dient om mijn vertrouwen in jou en in het leven zelf te benadrukken. Jou, omdat ik de schoonheid in jou eer, en de laatste G omdat ik jou het goede, het beste, gun.
Heart to heart,
Anja


Terug naar boven Ga naar beneden
meisje1
Gast




Help! ............ Empty
BerichtOnderwerp: antwoord lila en anja en Marloes(drie schatten van mensen)   Help! ............ Emptyvr mei 25, 2012 10:08 am

Hai lieve lila en Anja,
Merk je dat Lila? Mensen zullen, zoals je nu je berichten post, serieus naar je willen luisteren!
Ik in ieder geval. Lieve Anja, je lijkt mij een geweldige moeder! Je moet juist blij zijn dat
je dochter zich nog niet veel hiervan afweet. Als ze er klaar voor is, zal ze te weten komen hoe de wereld is.
Mooi, en tegelijkertijd verschrikkelijk. Maar alles heeft goede en slechte kanten. Wat jij beschrijft, is de last van jaren die van je afglijdt! dit betekent acceptatie en veel liefde en dat is prachtig! Ik gun jou al het geluk en liefde van de wereld! Megagroteknuffelterug!
Ik zou graag me je praten ergens anders. Marloes, heel erg bedankt voor je steun en ik weet dat ik terug kom maar mijn ZM is he waard!
liefs,
Meisjeuit1,
in gedachten op een mooie, stille plek
Terug naar boven Ga naar beneden
anjalib
Ik deel graag!
Ik deel graag!
anjalib


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 30-03-12
Leeftijd : 52
Woonplaats : Herselt, België

Help! ............ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help! ............   Help! ............ Emptyvr mei 25, 2012 10:54 am

Meisje, wil je dan misschien een prive berichtje sturen naar mijn profielnaam ? ik geloof een button onderaan mijn post, want jij bent als gast ingelogd, en daar kan iknatuurlijk geen berichtje naar sturen Smile als je me een mailadres stuurt, dan mail ik je zsm terug ! groetjes! anja
Terug naar boven Ga naar beneden
@Perspective
Admin
@Perspective


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 30-03-12
Leeftijd : 43
Woonplaats : Aarde

Help! ............ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help! ............   Help! ............ Emptyvr mei 25, 2012 9:12 pm

meisje1 schreef:
Roel wat je zegt is heftig. Wat ik meestal lees is dat engels en mensen in de hemel hun rust kunnen vinden. het klinkt alsof de hemel niet ver van de hel staat. Dat is toch verschrikkelijk! En dat ik 12 ben: Kijk naar onze wereld: discriminatie, oorlogen, racisme, enz. Te erg om op te noemen! mijn leven voelt als zonder waarde: ik ben op 4jarige leeftijd gepest op de basisschool. Dit maakte mijn veilige wereld de hel. Dus de hemel kan niet erger zijn. En voor lila, zoals ze heet op de zelmoord site, wie is jouw gids? Waarom die woede tegen alles wat zo verdrietig en alleen is? Verplaats je in die mensen. Ja, ik wil er een eind aan. Is dat logisch? Ja, ik vind van wel. Ga ik schreeuwen tegen mensen om mijn gelijk te krijgen? GA IK WOORDEN ZO UITDRUKKEN WANT DAN VALLEN ZE OP. Doe astjeblieft rustig, want ik ben pas twaalf. Ik geloof dat er een hemel is, een god. Ik geloof niet dat god ooit mensen die zo in war waren verkeerd zou behandelen. Leg rustig je mening uit en iedereen zal naar je luisteren. Doe het boos, en niemand weet een dag later nog wat je zei. Rustig maak je een lievere en aandachtigere indruk. Is dit topic een machtstrijd? Iedereen zijn eigen mening en respecteer die. Lila, Roel, ik snap wat jullie zeggen maar denk er anders over. Maar wel respect, Is jullie leven in de hemel geweest hoe jullie het zouden willen hebben? Denk na, en blijf kalm. Begin bij jezelf en dan bij anderen. Dit topic is geen 3e wereld oorlog! Anja heel erg bedankt voor je steun, en voor Lila: Ik ga niemands vakantie verprutsen!

Het is ook heftig als iemand zelfmoord pleegt, daarom wind ik er geen doekjes om.
De hemel nu heel erg op de hel vinden lijken omdat je hebt gelezen wat de gevolgen kunnen zijn van zelfmoord is zeker iets wat je kunt besluiten om zo te zien.

Als ik niet eerlijk zou zijn tegenover deze situatie met wat ik weet en niet ook de lelijke dingen van iemands keuzes vertel dan kan ik net zo goed de hele dag over bloemen en vogeltjes praten en hoe mooi het allemaal is. Is niet realistisch.
En dan zouden mensen gaan denken dat het niet uitmaakt en geen last veroorzaakt als iemand zelfmoord pleegt.
Juist waarschuwen, vertellen wat de gevolgen zijn...en dan niet alleen maar de mooie, fijne dingen van de hemel vertellen omdat iemand een lichaam heeft van 12. Dit meisje ziet en snapt hoe de wereld draaid en is het er niet mee eens en komt er voor uit!
Complimenten! Kunnen een hoop volwassen van leren.
Ik ben mijn gehele lagere school leven gepest op school. Tegenwoordig is er meer hulp dan toen ik 12 was. Probeer die hulp te pakken waar je kan, hoe meer hoe beter. Alleen als het goed voeld!

Iedereen mag er anders over denken of een andere mening erover hebben.
Wat dat betreft is dat toch niet anders dan de laatste 2012 jaar. En das een koekje qua tijd.
Sterkte!

-Perspective


Laatst aangepast door @Perspective op vr feb 21, 2014 8:10 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
meisjeuit1
Gevonden!
Gevonden!
meisjeuit1


Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 26-05-12
Leeftijd : 24
Woonplaats : Nederland

Help! ............ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help! ............   Help! ............ Emptyza mei 26, 2012 1:15 pm

Er is een last Roel, maar die last moet iedereen dragen. Natuurlijk maakt het uit of je zelfmoord pleegt! Er blijven altijd mensen achter, die er verdrietig om zijn. Ik vind dat het ergste momenteel aan hoe ik erover denk: dat anderen verdrietig worden omdat ik zm wil plegen. Ik heb mijn vriendin voor me nadat ik het had gezegd in huilen zien uitbarsten en maar blijven zeggen: doe het astjeblieft niet! Ik klink misschien egoistisch dat ik het wil doen, maar stap dan in mijn schoenen en kijk door mijn ogen. Ik weet welke effecten het heeft wat ik zeg, wat ik doe. Maar het zullen altijd mijn keuzes zijn. De hemel de hel vinden is niet hoe ik erover denk, en, omdat ik zo koppig en eigenwijs ben, klink ik misschien als:Iik geloof je niet en ik trek me niks van wat jij zegt aan.Dat is totaal niet zo! Ik vind het heel belangrijk wat anderen ervan vinden! Maar wat is de hemel voor jou Roel? Het doet me pijn wat je zegt. Want soms moet je over de geraniums in de tuin praten. Of over het roodborstje in de boom. Realisme en geloof staan ver van elkaar. Geloof gaat over geluk vinden in god en in de hemel. Realisme is soms door een zwarte bril kijken. Zet die bril ook af, af en toe. Want weet je, de wereld is mooi, en toch weer niet. Hoewel het een mooi copliment is, zouden volwassenen het moeten weten! Wannt zij zetten zowiezo geen bril op maar een blinddoek. Het spijt me voor je dat je gepest bent, maar denk zo: Pesters pesten omdat zij niet lekker in hun vel zitten en het afreageren, het is niet jouw schuld! En ik zoek hulp, maar soms durf ik het niet aan te pakken, en ik schaam me voor de reden daarvan.

Iedereen zijn eigen mening. Helemaal mee eens. Maar in die 2012 jaar was er ook een heleboel racisme en discriminatie. En de mening die ze over huidskleur en geslacht hadden was niet oke. Dus koekje, de wereld is nu gelukkig al een stuk vooruit gegaan!
Liefs,
Meisje(uit)1
Terug naar boven Ga naar beneden
@Perspective
Admin
@Perspective


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 30-03-12
Leeftijd : 43
Woonplaats : Aarde

Help! ............ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help! ............   Help! ............ Emptywo mei 30, 2012 10:39 am

meisjeuit1 schreef:
Er is een last Roel, maar die last moet iedereen dragen. Natuurlijk maakt het uit of je zelfmoord pleegt! Er blijven altijd mensen achter, die er verdrietig om zijn. Ik vind dat het ergste momenteel aan hoe ik erover denk: dat anderen verdrietig worden omdat ik zm wil plegen. Ik heb mijn vriendin voor me nadat ik het had gezegd in huilen zien uitbarsten en maar blijven zeggen: doe het astjeblieft niet! Ik klink misschien egoistisch dat ik het wil doen, maar stap dan in mijn schoenen en kijk door mijn ogen. Ik weet welke effecten het heeft wat ik zeg, wat ik doe. Maar het zullen altijd mijn keuzes zijn. De hemel de hel vinden is niet hoe ik erover denk, en, omdat ik zo koppig en eigenwijs ben, klink ik misschien als:Iik geloof je niet en ik trek me niks van wat jij zegt aan.Dat is totaal niet zo! Ik vind het heel belangrijk wat anderen ervan vinden! Maar wat is de hemel voor jou Roel? Het doet me pijn wat je zegt. Want soms moet je over de geraniums in de tuin praten. Of over het roodborstje in de boom. Realisme en geloof staan ver van elkaar. Geloof gaat over geluk vinden in god en in de hemel. Realisme is soms door een zwarte bril kijken. Zet die bril ook af, af en toe. Want weet je, de wereld is mooi, en toch weer niet. Hoewel het een mooi copliment is, zouden volwassenen het moeten weten!  Wannt zij zetten zowiezo geen bril op maar een blinddoek. Het spijt me voor je dat je gepest bent, maar denk zo: Pesters pesten omdat zij niet lekker in hun vel zitten en het afreageren, het is niet jouw schuld! En ik zoek hulp, maar soms durf ik het niet aan te pakken, en ik schaam me voor de reden daarvan.

Iedereen zijn eigen mening. Helemaal mee eens. Maar in die 2012 jaar was er ook een heleboel racisme en discriminatie. En de mening die ze over huidskleur en geslacht hadden was niet oke. Dus koekje, de wereld is nu gelukkig al een stuk vooruit gegaan!
Liefs,
Meisje(uit)1

Ik vind je geweldig, al begrijp ik dat dat misschien het slechtst is doorgeschenen, je bent helder in woord en je kan jezelf prima verwoorden voor iemand die er 12 op de lichamelijke teller heeft staan.
Het is goed dat je je bewust bent van wat je achter laat en wat de gevolgen zijn. En inderdaad, het is jouw keuze, jouw verantwoordelijkheid, begrijp je ook dat het verdriet dat voortkomt uit zelfmoord ook door jou uiteindelijk weer opgelost moet worden ?
Wat is de hemel voor mij ?
Mijn Thuis, waar wij allemaal vandaan komen, waar we zijn als we slapen, waar het Licht altijd warm is, vol liefde en geduld.
De plek waar iedereen tot inzicht komt betreft zichzelf, wat hij/zij is, en waarom.
Oneindig prachtige tuinen met prachtige bloemen en hulp voor ieder in pijn.
Daar waar wij zichtbaarder met onze gedachtenkracht creeeren wat wij nodig hebben of denken nodig te hebben.

Het is ons Huis waar wij jongere zielen helpen hun levens-vraag-stukken te overzien en hun te ondersteunen bij verdwaling of na verdwaling. (donkere sferen)(hel bestaat niet)

Ik vind het ook belangrijk wat anderen ervan vinden, zodoende kon ik leren en begrijpen, zodra iedereen ophoudt met praten, lezen en luisteren dan is het een lange, lange weg.

Het doet je pijn wat ik zeg.

Het doet mij pijn dat er weer iemand zo jong terug naar huis wil omdat ze gelijk heeft.
De wereld is prachtig, mensen maken het een zooitje. Zoals je zei, oorlog, honger, ziektes, haat, geweld, etc.
Dat is wat mensen momenteel doen op Aarde, het gaat wel veranderen, maar enkel wanneer genoeg mensen dat willen. En dat kan nog wel even duren, juist mensen zoals jij, die zien wat er mis is, hebben we hier nodig, om anderen te waarschuwen met waar ze mee bezig zijn.
Ik vind het nog steeds bijzonder dat jij (met 12 jaar) die ellende kan zien, en zeggen, dit klopt niet, het hoort anders.
Het maakte mij verschrikkelijk verdrietig om de wereld zo te zien en te beseffen dat de mensen er eigelijk niet veel aan willen doen omdat de meeste ellende of te ver van het bed is of omdat ze denken dat ze er toch niets aan kunnen doen.
En het wordt echt pas beter op Aarde als ze zelf willen veranderen en snappen dat ze er iets aan kunnen doen.
Ik heb liever dat je de pijn voeld door wat ik zeg dan dat je de pijn voeld door wat je van plan bent. Dat brengt meer pijn dan wat ik ook zeg.

Realisme en geloof staan HEEEEEEEEL ver van elkaar inderdaad. Komt door al die geweldige informatie en oogkleppen van al die religieuze dogmatische praktijken van de afgelopen 2000 jaar.
Juist omdat de mensen op Aarde niet duidelijk hebben wat wat is denken ze zich te kunnen gedragen op bepaalde manieren. Dat maakt het inderdaad niet realistisch. Blij dat jij dat ook ziet.
Daarom moest ik zoeken naar de juiste antwoorden toen ik nog niet wist hoe de vork in de steel zat.
Het is geen geloof of realisme voor me. Ik Weet. En liegen is onmogelijk om nog te doen. Dat kost me teveel.

Ik vind je vergelijking van geloof en realisme heel erg scherp! En je hebt gelijk, de wereld is mooi, de mensen maken het vaak een lelijke situatie. En soms moet ik vaker naar het mooie van de wereld kijken ipv wat de zieltjes hier ermee doen.

Ik dank jou met een buiging lieve ziel voor je uitgesproken spijt richting mijn vroegere gepest zijn.
Wist mezelf erdoorheen te slepen en er sterker uit te komen omdat ik moest van mezelf.
Ik deed het zonder hulp, als je mijn hulp wilt dan ben ik er, ik weet dat er hier meer zijn die jou graag willen helpen, en zeker ook in je eigen omgeving. Wat de reden ook is, je bent niet alleen.

Dit forum, telefoon, afspreken, msn, skype, het is tegenwoordig allemaal mogelijk en ik ben ermee opgegroeid dus ik kan er gelukkig mee omgaan.
Wat jij wil.


Geniet van de zon!


-Perspective


Laatst aangepast door @Perspective op vr feb 21, 2014 8:10 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
prisca
Gast




Help! ............ Empty
BerichtOnderwerp: aan meisje   Help! ............ Emptywo mei 30, 2012 11:55 am

Lief meisje,

Ik onderschrijf alles wat Roel hier zegt. Hij heeft zichzelf heel goed verwoord, ik had het niet beter kunnen doen !

Jij, meisje, hebt nogal wat moeite met mijn manier van overbrengen, dus ik ben heel blij met deze verhandeling van Roel .

Ook ben ik blij met het feit dat je in Anja een troostvolle moeder hebt gevonden.

Je vraagt me wie mijn Gids is, en hoe ik de Hemel zie. Ik zie de Hemel precies zoals in de boeken van Loes de verschillende "sferen" worden beschreven door Hebenes, haar Gids.

Iedereen komt in zijn eigen " sfeer" terecht, in evenredigheid met de hoeveelheid Licht die men uitstraalt, dus dat is voor iedereen anders.

Hoe meer Licht je tijdens je opeenvolgende levens hebt opgezameld, hoe mooier jouw 'hemel'sfeer dus zal zijn.

Een Moeder Teresa ( aan wie ik in m'n laatste gedichtje heb opgedragen), is natuurlijk door haar daden door veel Licht omgeven en haar hemelsfeer zal dus een mooie Lichtsfeer zijn.

Hel en Hemel, zoals dat altijd genoemd wordt, is dus gewoon een kwestie van Licht.

In de "hel" zit je in het duister, in de "hemel" in het Licht. En dat doe je zelf. Jij bent het zelf, die je iedere keer, leven na leven, moet bijschaven.

Je moet alle "duistere kantjes" van jezelf loslaten, zodat je automatsch meer Licht ontvangt, en dat kan je doen door je daden.

Ik zou zeggen : lees eens een boek van Loes, daar zul je zeker een heleboel antwoorden vinden op vragen waar je nu mee zit !

Ik weet dat ik veel lieve Gidsen om me heen heb, maar ik kan je geen namen noemen.


Veel liefs, Priscilla.


.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Help! ............ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help! ............   Help! ............ Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Help! ............
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DigiStraal :: DigiStraal :: Voorgaande jaren-
Ga naar: