DigiStraal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


::: Voor lichaam & Ziel ::: Duidelijkheid in Eerlijkheid <::: Digitaal :::> DigiStraal <::: Astraal :::> Waarheid in Eerlijkheid ::: Door Licht verbonden :::
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Help! ............

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
anjalib
Ik deel graag!
Ik deel graag!
anjalib


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 30-03-12
Leeftijd : 52
Woonplaats : Herselt, België

Help! ............ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help! ............   Help! ............ - Pagina 2 Emptywo mei 30, 2012 10:07 pm

wat losse gedachten, komt in me op, dus ik schrijf het maar neer...
het feit dat jij, meisje, zo zwaar tilt aan hoe de wereld en de mensen verziekt zijn, uit evenwicht , dat zal/kan te maken hebben met jouw persoonlijk karma om op te lossen.

We zijn allemaal ooit in een leven of meerdere levens, racist geweest, of zwart geweest, discriminerend geweest, of gediscrimineerd,vervolgde 'heks' geweest, tirannieke heerser, slachtoffer van de macht, man, vrouw, sadist, moordenaar, vermoorde, noem maar op.

Als je denkt 'ikke niet' , hihi, ja toch wel. dat te weten maakt me nederig. dat maakt me ook mededogend, door het goed te doorvoelen ... ik leer ervan dat ik hier en nu niet wil oordelen over een ander. ik weet dat ik niet de eerste steen mag werpen Wink
datgene wat me toch nog durft in verleiding te brengen om te veroordelen, dat zie ik persoonlijk onder ogen als : hey , daar zit een stuk karma dat ik nog niet heb opgelost...
dat is best natuurlijk, want hoe kunnen we anders leren dan door fouten te maken en dus karma op te bouwen ?
het is niet iets slechts, iets te mijden. het is gewoon de leerschool.

en zo zie ik jouw plan om je leven te beëindigen heel theoretisch en kort gezegd ook. ik probeer het nu te beschrijven zonder emoties, wat niet evident is. maar ik probeer de essentie gewoon duidelijk te maken.
Vraag is nu : waarom precies (wsch meerdere redenen ) jij bepaalde impulsen voelt ; wat er de eigenlijke leer-bedoeling van is ...

Toen ik 18 was, (en al 18 jaar heel ongelukkig), kreeg ik mijn eerste reiki-inwijding, wat me nog meer in een rollercoaster deed belanden ... er was een nacht dat ik dacht :het is lekker weer, iedereen lijkt gelukkig rond mij, mooi moment om de aftocht te blazen, het contrast tussen 'in mij' en 'buiten mij' werd ondraaglijk ... ik ging dus zitten, in het midden van een 's nachts nogal verlaten donkere weg... ik hoopte dat het lot een grote vrachtwagen zou langssturen, die me te laat zou zien, ondertussen bad ik al om vergeving aan degene die ik een zware schok zou bezorgen door mijn beslissing. Ik herinner me heel scherp dat ik het helemaal in handen van 'voorbeschikking' achterliet... ook met het idee : als er niks zou komen, dan moest ik toch echt wel een andere uitweg zoeken op aarde.... tja, en rond vier uur in de ochtend stond daar dan plots mijn reiki-leraar voor mijn neus, die uit zijn slaap was wakker geworden met het idee dat er iets niet ok was met mij. Puur op helderziendheid had die man me gevonden, geleid en geluisterd ... hij deed zelfs alsof het helemaal normaal was dat ik daar op een onmenselijk uur in kleermakerszit op een volle witte lijn zat te mediteren. Daar zat een les in voor mij : ik communiceerde blijkbaar met effect met mijn gidsen. ik was daar eerder zo wantrouwend en ook angstig over, dat enkel een 'overstatement' me daar zelf kon laten in 'geloven'.

Ik lees dat je zelf erg nieuwsgierig bent naar gidsen ... hoe ze heten enzo... maar het horen vertellen van namen van andermans gidsen als Ailwasabee, Merdic en Oyren, lijken mij niet echt de voeding die jouw ziel eigenlijk vraagt. VOEL je eigen behoefte, in je hart, en schreeuw ze uit , recht de kosmos in. ik heb vroeger wel vaker 'sos' geroepen , langs binnenuit, en het heeft me de steun gegeven die geen enkel mens me tot dat punt had kunnen geven.
Ik ben geboren met een heel dunne sluier, en zeker in de energie van toen, was dat een beproeving. Ik heb zoveel bewuste herinneringen aan vorige levens meegebracht, die traumatisch van aard waren, maar vind maar eens iemand die daar therapeutisch mee kan omgaan ... (toen toch niet, nu gelukkig wel)

schrijf desnoods een blad vol, met al jouw persoonlijke vragen, en brand een witte kaars, terwijl je ze aan 'iemand in de kosmos, die het allerbest geschikt is om jou hiermee vooruit te helpen' voorleest. voel in je hart dat je het echt vrààgt, en wéét ook dat er geantwoord zal worden. en dan is er plaats , ruimte, opening, voor een wonder.

vanuit mijn hart ondersteun ik deze missie van jou, als je ze aangaat, als je ze wil aangaan. niks moet, alles mag.
knuffels,
Anja
Terug naar boven Ga naar beneden
meisjeuit1
Gevonden!
Gevonden!
meisjeuit1


Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 26-05-12
Leeftijd : 24
Woonplaats : Nederland

Help! ............ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help! ............   Help! ............ - Pagina 2 Emptydo mei 31, 2012 7:50 pm

ik ga elke uitdaging met plezier aan! zo had ik het niet bekeken anja, maar ik weet niets van mijn vorige levens. wat mensen doen met hun leven moeten ze zelf weten, ik zou nooit zomaar oordelen.maar alleen omdat je niet oordeelt over hun, betekent niet dat wat ze doen oke is! gidsen klinken geweldig, ik durf het gewoon niet te geloven.
alles wat je doet moet vanuit je hart komen, en sommige mensen sluiten hun gevoelens en geweten op.
alleen, op sommige vragen zijn geen antwoord en dat zullen we nooit krijgen. alles wat wetenschap is, zal, hoewel sommigen dat denken, nooit 100% bewezen kunnen worden! wetenschap gelooft namelijk niet in de hemel, en andere geloofskwesties.
hoewel dit misschien raar klinkt, zou ik graag een witte lijn zoeken(niet op de snelweg) waar ik uren op kan zitten, het liefst in de regen, alleen om na te kunnen denken. Het leven voor een zo keer zwart wit te zien als de weg zelf!
liefs,
meisjeuit1
Terug naar boven Ga naar beneden
anjalib
Ik deel graag!
Ik deel graag!
anjalib


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 30-03-12
Leeftijd : 52
Woonplaats : Herselt, België

Help! ............ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help! ............   Help! ............ - Pagina 2 Emptyvr jun 01, 2012 3:20 pm

ik weet niet of wat 'de mensen' allemaal doen ok is ... misschien wel , misschien niet, het hoort in een groter plan waar ik niet eens de contouren van ken.
De slinger van Foucault , daar weet ik niet veel van, maar enkel dit : doordat de slinger zooo ver naar de ene (+ / -) richting uitslaat, zal hij ook vanzelf verder gaan uitslaan in de andere (- / + ) richting. Mensen hebben honderden levens meegedaan met het in beweging brengen van de slinger ... soms kleinschalig, als een boefje, of een kloosterzuster, of ... ; andere keren grootschalig, als wereldleider, of als oorlogsmisdadiger, als schrijver of ....
En hadden we niet AL deze zielen gehad die AL die positieve en negatieve bewegingen hadden gegeven aan de slinger, dan zouden we nu niet staan waar we nu staan.
Ik weet dat jij dat laatste niet echt rooskleurig inziet* ... ik weet niet of jij gelijk hebt, omdat ik me er niet in wil verdiepen. Ik heb de keuze gemaakt om slechts te focussen op het positieve, en ook om positieve gedachtekracht te gebruiken naar minder positieve wereld-gebeurtenissen. Ik weet dankzij internet dat ik niet alleen was/ben daarmee, en wauw wat voelt het krachtig om in het netwerk van lichtwerkers te mogen vertoeven.

*(ja, wanneer ik de beelden zie op het journaal van vermoorde onschuldige mensen en kinderen , in een domme oorlog, dan bloedt mijn hart, ik voel ook de pijn. maar wanneer ik in die pijn zou kiezen te blijven hangen, dan hebben die slachtoffers al helemaal niks aan mij. Als ik jammer : 'ooo wat zijn er toch verschrikkelijke mensen op deze wereld' dan verandert dat helemaal niets aan geen enkele situatie. wie weet, elk van ons kan nog ooit het verschil maken voor zoveel lijdende mensen ! en als we het verschil zelf niet maken, dan is misschien wel een van onze nakomelingen daartoe bestemd ? Daarom nam ik mijn taak op als lichtwerker, omdat ik kost wat kost hier en nu dingen wil in beweging brengen, de slinger mee helpen duwen, want ik ben heilig overtuigd dat dat nodig is. Ik laat me niet te vaak van de wijs brengen door de lange weg, ik ga gewoon de weg met mijn blik op waar we uiteindelijk samen terechtkomen.)

Ik had even een 'hapertje' in mijn begripsvermogen Wink je zegt dat je niet durft geloven in gidsen ... maar waarom eigenlijk niet, wat heb jij te verliezen? Toen ik vroeger op de witte lijn belandde (haha wat een manier van spreken) vond ik het enige positieve aan de zaak dat ik zo tenminste niks meer te verliezen had. Als je 'bang' bent, betekent dat letterlijk dat je toch nog dingen te verliezen hebt, en dat stemt mij blij uiteraard. Wie dingen te verliezen heeft, die Hoopt nog steeds.
misschien is het al voldoende dat je je openstelt voor 'Gidsen', zodat niet jij hen, maar zij jou vinden. Meisje, Geloof lekker Niets OMDAT ik zeg dat het waar is, dat het echt is, maar ga zèlf op onderzoek.
Iemand die zegt : ik stap uit het leven, maar tegelijk : ik durf niet in gidsen geloven, dat is dus een klein hapertje in mijn begripsvermogen Wink

Om heel gerust en zeker te zijn dat enkel en alleen een echte gids naar je toekomt om je liefdevol te helpen, te steunen, kan je volgende uitspraak 3 keer doen :

"I now close my aura to all but my own inner christ or higher vibration, so be it , and so it is. '

terwijl je het zegt, zie je voor je geestesoog ( = visualiseer) hoe jij letterlijk alle openingetjes in jouw aura dichtmaakt voor alles en iedereen, en je wéét dat er een luikje overblijft waar alleen , enkel en alleen, jouw gidsen, of engelen, of Jezus, of Boeddha, of een opgestegen meester, of ... doorheen kunnen komen op jouw uitnodiging.
Je hoeft op deze manier niet bang te zijn voor wie er komt opdagen ... als dit nieuw is voor je, dan is het al spannend genoeg zo. en als je dit een tijdje zo volhoudt, dan kan het volgens mij niet anders of je hebt binnen de kortste keren 'prijs', (uiterst respectvol bedoeld, die uitspraak Smile )

Ik bedenk dat het regelmatig gebruiken van dit vetgedrukte zinnetje, voor jou nog meer voordelen kan hebben : zo sluit je immers jezelf af voor alles wat 'negatief ervaren kan worden' ... zodat je niet steeds zo diep neergehaald wordt door dingen die BUITEN jou gebeuren.
zow, mijn avondeten zal dan wel niet op tijd klaar raken vanavond (lol) maar ik heb toch weer lekker een praatje met je gemaakt <3 liefs, Anja
Terug naar boven Ga naar beneden
Prisca
Gast




Help! ............ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help! ............   Help! ............ - Pagina 2 Emptyzo jun 03, 2012 12:14 pm

Misschien ben ik aan het "spuit elven", maar ik wil hierbij ook nog wat toevoegen aan de bijzonder heldere verhandeling van Anja, met wie ik het volledig eens ben.

(F)LUISTEREN

Mensen die echt nergens in geloven
Krijgen niet aflatend hulp van boven
Ze hebben het dikwijls enorm zwaar
Voor hen is er niets en niets is waar

Leven na leven blijven ze dwalen
Want ze geloven niet in 'die verhalen'
Al blijft hun Gids steeds herhalen
Dat ze de eindstreep moeten halen

Wie niet horen wil moet voelen
Is een manier die ze bedoelen
Wellicht dat ze dan willen luisteren

Als ze niets verwerpen van tevoren
En altijd bereid zijn om aan te horen
Dan zullen ze hun Gids horen fluisteren

Veel liefs, PRISCA
Terug naar boven Ga naar beneden
anjalib
Ik deel graag!
Ik deel graag!
anjalib


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 30-03-12
Leeftijd : 52
Woonplaats : Herselt, België

Help! ............ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help! ............   Help! ............ - Pagina 2 Emptyma jun 04, 2012 12:47 pm

I love you wat mooi, Priscilla, jij kan het allemaal vertellen in veel minder en veel mooier woorden dan ik <3 alle vogeltjes zingen zoals ze gebekt zijn Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
InSpirational Light
Admin
InSpirational Light


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 02-04-12
Leeftijd : 42

Help! ............ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help! ............   Help! ............ - Pagina 2 Emptydo jul 19, 2012 7:33 pm

Hallo lieve mensen,

Ik ben weer eens hier gaan kijken en had weer een hoop te lezen. Aansluitend op Meisje1 haar verhaal en de vele goede en mooie reacties die ik er tussen heb zien staan, moest ik denken aan een stukje tekst van Leo Buscaglia. De naam mij ook verder niet bekend maar hij schreef onderstaand stukje wat ik enorm sterk vind:

luisteren

Als ik je vraag naar mij te luisteren
en jij begint adviezen te geven,
dan doe je niet wat ik vraag

als ik je vraag naar mij te luisteren
en jij begint mij te vertellen waarom
ik iets niet zo moet voelen als ik het voel
dan neem je mijn gevoelens niet serieus.

als ik je vraag naar mij te luisteren
en jij denkt dat jij iets moet doen om
mijn probleem op te lossen,
dan laat je mij in de steek,
hoe vreemd dat ook mag lijken.

misschien is dat de reden waarom
voor sommige mensen bidden werkt,
omdat God, Boeddha, Allah, niets terugzegt
en hij geen adviezen geeft
of probeert dingen voor je te regelen,
hij luistert alleen maar en vertrouwt erop
dat je er zelf wel uitkomt.

dus, alsjeblieft, luister alleen maar naar me
en probeer me te begrijpen.

en als je wilt praten, wacht dan even
en ik beloof je dat ik op mijn beurt
naar jou zal luisteren.

Leo Buscaglia

Ik denk dat velen hier er iets aan hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://inspirationallight.blogspot.nl/
meisjeuit1
Gevonden!
Gevonden!
meisjeuit1


Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 26-05-12
Leeftijd : 24
Woonplaats : Nederland

Help! ............ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help! ............   Help! ............ - Pagina 2 Emptyzo feb 10, 2013 9:43 pm

Hallo iedereen,
het is al weer een tijd geleden dat ik op deze site kwam.
Ik ben hier nu toch weer heen gekomen om te lezen hoe ik me voelde en hoe ik dacht, want ik ben het allemaal een beetje kwijtgeraakt maar geloof nog altijd dat er meer is dan alleen onze wereld, hier op aarde.
Roel, als je dit leest: Ik zou graag een keertje met jou praten over de hemel, beschermengels, gidsen...
InSpirational Light, wat een mooi stukje! Wauw!

Liefs,
Meisjeuit1
Terug naar boven Ga naar beneden
@Perspective
Admin
@Perspective


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 30-03-12
Leeftijd : 43
Woonplaats : Aarde

Help! ............ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help! ............   Help! ............ - Pagina 2 Emptyzo feb 10, 2013 10:32 pm

Hey Meisjeuit1,

Fantastisch om te lezen dat je wilt praten over de bovenstaande onderwerpen.
Ik wil er graag over praten (altijd wel Razz) dus dat komt goed uit! Smile
Heb je een voorkeur ? chat ? skype ? of iets dergelijks...Ik heb alles wat er zo'n beetje bestaat.
Gekke, rare vragen bestaan niet!

Laat het maar weten wanneer het je uitkomt.

Fijn! Iemand die iets wil weten, maakt me blij!


Perspective


Laatst aangepast door @Perspective op vr feb 21, 2014 8:11 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
InSpirational Light
Admin
InSpirational Light


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 02-04-12
Leeftijd : 42

Help! ............ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help! ............   Help! ............ - Pagina 2 Emptyza feb 16, 2013 11:54 am

Bedankt Meisjeuit1 voor jouw reactie op mijn geplaatste stukje. Ik hoop dat je er wat aan gehad hebt. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://inspirationallight.blogspot.nl/
Gesponsorde inhoud





Help! ............ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help! ............   Help! ............ - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Help! ............
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DigiStraal :: DigiStraal :: Voorgaande jaren-
Ga naar: