Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
::: Voor lichaam & Ziel ::: Duidelijkheid in Eerlijkheid <::: Digitaal :::> DigiStraal <::: Astraal :::> Waarheid in Eerlijkheid ::: Door Licht verbonden :::
Onderwerp: Re: Poezie (e.d.). za jun 30, 2012 11:14 pm
Je kunt het echt prachtig Prisca! Blijf doorgaan met zo mooi dichten hoor!
InSpirational Light Admin
Aantal berichten : 20 Registratiedatum : 02-04-12 Leeftijd : 43
Onderwerp: Re: Poezie (e.d.). do jul 19, 2012 9:05 pm
Stop
The rhythm of the hart is steady like it is never going to stop Day in day out we never wonder what the next will bring
Too busy we are, too busy with our lives Work, school, housekeeping, a daily routine Goals and expectations run our minds What will they think? What should I do?
1440 minutes in a day and we don't even stop for one to take a breath or feel the fresh air
Not one to feel the sunlight which we take for granted all the time Just stop for a minute and feel feel deep inside and enjoy!
Geschreven door mij
Lizzy Ik deel mijn Licht hier!
Aantal berichten : 78 Registratiedatum : 01-04-12
Onderwerp: Re: Poezie (e.d.). do jul 26, 2012 10:49 pm
Wat een mooi gedichte, en goed advies ook!
Patrick26 Ik deel!
Aantal berichten : 14 Registratiedatum : 03-01-13
Onderwerp: Re: Poezie (e.d.). wo jan 09, 2013 8:07 pm
Geen mens Heeft mij gevraagd Toen ik nog niet bestond Of ik het leven wel Een mooi cadeautje vond
Ik loop alleen Door de grote stad Die mij misschien Nooit heeft liefgehad
Ik gluur in kroegen Door deur en vensterglas En wacht... en wacht En weet niet eens Op wat
Als ik wat zou mogen wensen Kwam ik in verlegenheid Wat ik dan wel wensen zou Een beroerde of een mooie tijd
Als ik wat zou mogen wensen Wou ik een graag beetje gelukkig zijn Maar zodra ik heel gelukkig was Zou ik heimwee krijgen Naar weer treurig zijn
Mensenkind Waarom geloof je toch Dat juist jou pijn En jouw leed De allergrootsten zijn
Wens je niets Dom dom mensenkind Wensen zijn alleen maar mooi Zolang ze onvervulbaar zijn
Onderwerp: Re: Poezie (e.d.). wo jan 09, 2013 10:02 pm
Zo, Patrick.. wat een mooie binnenkomst hier binnen Poezie! Ik vind het een prachtig gedicht. Bedankt voor het delen!
Lizzy Ik deel mijn Licht hier!
Aantal berichten : 78 Registratiedatum : 01-04-12
Onderwerp: Re: Poezie (e.d.). zo jan 13, 2013 10:39 pm
Inderdaad bedankt Patrick!
Patrick26 Ik deel!
Onderwerp: Re: Poezie (e.d.). di jan 15, 2013 10:33 pm
De Bilt meldt windkracht negen Fietsers buigen als het riet Het regent bellen in het water Nee, mooi ben je niet
Maar jij hebt ogen die ook kijken Als het dondert; die niet wijken Voor machtsvertoon of stemverheffing Die niet alles vergelijken met wat ze eerder hebben gezien Jouw ogen zijn zo helder Als een landschap in de winter Onder hoge, ijle luchten Ieder ogenblik weer anders als een eindeloos misschien Door zulke ogen word ik graag gezien
Een foto van de vijver Met jou in tegenlicht In een honderdste seconde Verstrakt jouw gezicht
Want jij hebt lippen die niet zo makkelijk Lenen voor een glimlach Die nooit, om toch maar lief te lijken Lippendienst bewijzen aan een soort gezelligheid Nee, jouw lippen zijn onzeker Soms een streep, dan weer teder Steeds bereid het ijs te breken Tot ze zomaar openbloeien Als ontroering ze bevrijdt Zulke lippen vragen heel veel tijd
Gaan de jaren tellen Of telt alleen de tijd Dat je werkelijk bij elkaar bent Zonder onwaarachtigheid
Ik hou van armen die zich geven In moedige gebaren Zoveel groter dan ze lijken Je kan mij bereiken omdat jij zulke armen hebt Door jouw handen gaat het leven Als ze dweilen als ze strelen Hard en benig en geduldig En in wezen zo onschuldig als een kind bezig met van alles Toch zijn jouw armen nooit bezet
Owl Gevonden!
Aantal berichten : 1 Registratiedatum : 21-01-13 Leeftijd : 30
Onderwerp: Re: Poezie (e.d.). ma jan 21, 2013 9:52 pm
ik heb ook ooit eens een gedicht geschreven, het is niet mijn sterkste kant, maar soms flapt er wel eens wat uit:
Als kind is de wereld een speelparadijs, de mooiste kleuren, en het lekkerste ijs. tot je op een gegeven moment op eigen benen gaat staan, dan lijkt alles opeens een waan. Want zodra je je ogen opent en kijkt naar wat er werkelijk gebeurd, lijkt de wereld wel door midden gescheurd. En dan gaat de tijd ineens snel, En denk je ‘nu weet ik het allemaal wel’ Maar roep niet te hard, want wees allert je valt zo weer in een gat. Leren doe je met vallen en opstaan en op een gegeven moment moet je ook doorgaan, En blijf vooral niet alleen naar de negatieve dingen kijken, want er is ook veel moois op deze wereld waar je niet voor kunt wijken. Leer de kleine mooie dingen in het leven ook goed te zien. want dat is het belangrijkste bovendien.
Owl
Patrick26 Ik deel!
Onderwerp: Re: Poezie (e.d.). ma jan 21, 2013 10:09 pm
Mooi gedicht vol levenslessen zeg;-).
Onderwerp: Re: Poezie (e.d.). ma jan 21, 2013 10:38 pm
Owl schreef:
ik heb ook ooit eens een gedicht geschreven, het is niet mijn sterkste kant, maar soms flapt er wel eens wat uit: Owl
Erg mooi gedicht Owl! Hartelijk dank en van harte welkom op Digistraal!