DigiStraal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


::: Voor lichaam & Ziel ::: Duidelijkheid in Eerlijkheid <::: Digitaal :::> DigiStraal <::: Astraal :::> Waarheid in Eerlijkheid ::: Door Licht verbonden :::
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Over een consult bij Loes.

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Ineke Gerritsen
Ik deel!
Ik deel!



Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 31-03-12

Over een consult bij Loes. Empty
BerichtOnderwerp: Over een consult bij Loes.   Over een consult bij Loes. Emptyza aug 18, 2012 4:31 pm

Afgelopen dinsdag mocht ik voor de 2e maal op consult komen bij Loes. Net zoals de vorige keer in december 2011 heb ik dit bezoek weer als zeer warm, liefdevol en verhelderend ervaren.

Mensen die nog niet bij Loes zijn geweest hebben er misschien wat aan als ik hier mijn ervaring vertel.

Op de eerste plaats is Loes een zeer warm mens. Ze is zuiver van intentie en goudeerlijk, in alle opzichten een zeer zorgvuldig handelend en uiterst betrouwbaar medium. De ervaring die ik iedere keer weer bij Loes heb voelt zo goed , dat ik totaal geen behoefte heb aan een ander medium. Natuurlijk, in nood zou ik gerust naar een collega van haar, dus uit dezelfde zielengroep als Loes gaan. Maar dat is nog niet nodig geweest.
Veel mensen denken dat je naar een medium gaat wanneer je contact wilt leggen met een dierbare overledene.
Dat is echter maar EEN onderdeel van haar werk.
Persoonlijk is contact met een dierbare voor mij niet de reden waarom ik naar Loes ga. Loes biedt zoveel meer dan dat....
Ik loop tegen moeilijkheden aan in mijn leven, zaken waar ik niet mee overweg kan. Ook heb ik veel vragen en zorg. Al met al, soms best moeilijk. Bij Loes krijg ik via haar van Heeb handvatten waar ik weer mee verder kan. Veel vragen waar ik mee loop worden bij haar beantwoordt. Veel van mijn zorg wordt ook, door hetgeen zij verteld, weggenomen. Onze gidsen van Boven willen ons graag gelukkig zien, maar door ons Aardse Menszijn lukt dat niet altijd. Wat fijn dat er dan een Loes is , waar je oprechte zorg,steun en begeiding krijgt op je pad. Wat fijn ook om bij haar even bij te kunnenn tanken !

Ruim voordat ik naar Loes ga, ga ik eigenlijk al in bezinning, als voorbereiding op het consult. Ik laat mijn gedachten gaan...waar loop ik mee, wat zijn mijn obstakels en valkuilen en waar wil ik graag een antwoord op ?
Dat schrijf ik allemaal op in mijn schrijfmap. Wil ik Hebenes en mijn eigen Gidsen ook iets laten weten, via Loes, dan kan dat ook en ook dat schrijf ik op. En zo ga ik dan, gewapend met mijn schrijfmap naar Loes.
Het weerzien met Loes is altijd weer ontroerend, herkenning...bij jou voelt het goed.

Als dan het consult ook echt begint gaat Loes ziiten met haat gezicht op de muur gericht, je ziet haar dus van de zijkant. Op die manier staat zij helemaal open voor contact met Hebenes. Vervolgens begint Loes te vertellen, waarbij ze praat in de Ik-vorm, als zijnde JOU. Je HOORT dus als het ware JEZELF praten, het is JOUW verhaal. Vanaf de eerste tot de laatste zin klopt alles, zo precies en raak ...dat hij mij oprecht verwonderd.
Regelmatig vraagt Loes of je het allemaal snapt en kunt bijhouden , want Loes is een echte spraakwaterval !
Veel humor, helder en duidelijke taal, wat voor eenieder te begrijpen is. Geen gezweef of hoogdraverij.
Tijdens het consult schrijf ik alles op wat gezegd wordt..zo kan ik thuis alles nog eens op mijn gemak doorlezen. Het wonderlijke is wel , dat alles wat er gezegd wordt echt bij je binnenkomt en blijft hangen.
Ook na afloop kun je zeker vragen stellen. In de loop van het gesprek komt dan een of meerder dierbaren die al overgegaan zijn , aan het woord. Je kunt ook rechtstreeks vragen stellen aan die persoon. Zelf mocht ik dit keer iets horen van mijn moeder die al in 1971 overgegaan is. Heel ontroerend.
En...voordat ik het wist was het ruim 2 en half uur verder en was er weer een consult afgerond.
Wat een fijn bezoek weer, ik kan weer verder !
Weet dat een medium als Loes veel meer doet dan "alleen maar contact leggen met dierbare overledenen. "

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben.

Veel liefs van Ineke. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
@Perspective
Admin
@Perspective


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 30-03-12
Leeftijd : 43
Woonplaats : Aarde

Over een consult bij Loes. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Over een consult bij Loes.   Over een consult bij Loes. Emptyza aug 18, 2012 9:11 pm

Zeer accuraat verteld en zonder meer goed weerspiegeld hoe het gaat op een consult bij Loes.
Toppie hoor!

-Perspective


Laatst aangepast door @Perspective op vr feb 21, 2014 8:16 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Ineke Gerritsen
Ik deel!
Ik deel!



Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 31-03-12

Over een consult bij Loes. Empty
BerichtOnderwerp: re. van Roel.   Over een consult bij Loes. Emptyzo aug 19, 2012 9:12 am

@Perspective schreef:
Zeer accuraat verteld en zonder meer goed weerspiegeld hoe het gaat op een consult bij Loes.
Toppie hoor!

-Perspective

Dankjewel Perspective, voor je fijne reactie ! Ik deel graag, omdat ik denk dat ik ook veel te delen heb.
Soms gaat het aarzelend, dan weer heel sterk, maar altijd met volle overtuiging en goede intentie.
De reactie van jou stimuleert me erg om dit te blijven doen.

Liefs van Ineke. sunny
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizzy
Ik deel mijn Licht hier!
Ik deel mijn Licht hier!
Lizzy


Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 01-04-12

Over een consult bij Loes. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Over een consult bij Loes.   Over een consult bij Loes. Emptyzo aug 19, 2012 9:34 pm

Bedankt voor het delen Ineke! Mooi om te lezen
Ik heb er zeker iets aan dat je je ervaring verteld.
Het feit dat Loes zo warm en liefdevol is vind ik heel belangrijk maar toch ben ik dan ook weer bang dat het me teveel ontroerd, ik ken in mijn omgeving weinig mensen die zo zijn, waarvan ik wel graag zou willen dat ze zo zijn. Ik heb Loes een aantal keer op afstand gezien, en ze geeft me ook wel het gevoel dat ik haar ergens van ken. Dan ben ik bang dat als ik er heenga, ze me te erg raakt op de een of andere manier.

Ik kan me ook nog een keer herinneren dat ik Loes op zo een avond heb gezien, ik worstelde enorm met vragen wat ik met mijn Gidsen aanmoet, omdat ik steeds het idee had dat ze met me willen praten. Maar nuchter als ik ben dacht ik wlenee, denk je nu dat jij ook maar iets van contact hebt, je wilt het gewoon graag. Mijn ouders vinden alles regelrechte onzin en toch werkt dat, hoewel ik zelf anders denk, wel in je door. Ik zei in mezelf, als jullie dan echt met me willen samenwerken dan komen jullie vanavond maar naar die avond van Loes.
Ik was helemaal verbaasd dat ik een boodschap kreeg van Loes waarin ze zei dat mijn Gids doodmoe van me werd omdat ze al jaren contact zoekt en dat ik moet stoppen met twijfelen. Dat ze me ook voor een zaaltje zag staan en toen kreeg ik hele bruikbare tips. En ze vertelde dat het zonde zou zijn als ik kom te overlijden en ik ben de hele planning misgelopen.
Ik dacht de volgende dag werrkelijk dat ik gedroomd had.
Ik kan het me echt niet voorstellen maar omdat Loes het heeft gezegd moet ik er haast wel in geloven dat ik er toch iets mee moet.

Alleen doe ik het in mijn broek, ik wil graag anderen helpen, en ik zou er ook echt wel iets mee willen doen, hoewel ik blijf twijfelen en er niet in geloof dat ik echt iets in die trant kan. Ik heb wel elke keer het idee dat ze contact zoeken van boven, het al allemaal goed zijn, en niets om bang voor te zijn maar toch heb ik nachten dat ik niet slaap en helemaal gespannen in bed lig omdat ik voel dat er iemand is. Soms denk ik dat ik iemand zie staan. En echt dan ben ik doodsbang. Gewoon voor het onverwachtse dat ik me helemaal te pletter schrik.

En dan ben ik ook weer bang dat als ik naar Loes ga er iets open gaat waardoor ik helemaal niet meer slaap.. Hoe stom waarschijnlijk ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
@Perspective
Admin
@Perspective


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 30-03-12
Leeftijd : 43
Woonplaats : Aarde

Over een consult bij Loes. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Over een consult bij Loes.   Over een consult bij Loes. Emptyzo aug 19, 2012 11:11 pm

Lizzy schreef:
.....en ze geeft me ook wel het gevoel dat ik haar ergens van ken. Dan ben ik bang dat als ik er heenga, ze me te erg raakt op de een of andere manier.


Lizzy schreef:
Alleen doe ik het in mijn broek, ik wil graag anderen helpen, en ik zou er ook echt wel iets mee willen doen, hoewel ik blijf twijfelen en er niet in geloof dat ik echt iets in die trant kan. Ik heb wel elke keer het idee dat ze contact zoeken van boven, het al allemaal goed zijn, en niets om bang voor te zijn maar toch heb ik nachten dat ik niet slaap en helemaal gespannen in bed lig omdat ik voel dat er iemand is. Soms denk ik dat ik iemand zie staan. En echt dan ben ik doodsbang. Gewoon voor het onverwachtse dat ik me helemaal te pletter schrik.

En dan ben ik ook weer bang dat als ik naar Loes ga er iets open gaat waardoor ik helemaal niet meer slaap.. Hoe stom waarschijnlijk ook.

Het is niet stom. Je bent volgens mij enigzins bang om emotioneel controle kwijt te raken.
Iets te horen, merken waarover je op voorhand oordeeld dat het slecht voor je zal zijn.

Ik wil graag wederom voorstellen om ooit een consult aan te gaan bij Loes. Het zal je helpen en totaal niet die beelden creeeren die jij hebt ingebeeld of bedacht heb.
Ik ben aardig brutaal hiermee en toch zeg ik het: ik heb zelfs het vermoeden dat als jij je trein/reis obstakel verteld aan Loes dat ze dat zo opgelost heeft. Jouw keus, M. Smile


-Perspective


Laatst aangepast door @Perspective op vr feb 21, 2014 8:17 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Ineke Gerritsen
Ik deel!
Ik deel!



Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 31-03-12

Over een consult bij Loes. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Over een consult bij Loes.   Over een consult bij Loes. Emptyma aug 20, 2012 9:39 am



Alleen doe ik het in mijn broek, ik wil graag anderen helpen, en ik zou er ook echt wel iets mee willen doen, hoewel ik blijf twijfelen en er niet in geloof dat ik echt iets in die trant kan. Ik heb wel elke keer het idee dat ze contact zoeken van boven, het al allemaal goed zijn, en niets om bang voor te zijn maar toch heb ik nachten dat ik niet slaap en helemaal gespannen in bed lig omdat ik voel dat er iemand is. Soms denk ik dat ik iemand zie staan. En echt dan ben ik doodsbang. Gewoon voor het onverwachtse dat ik me helemaal te pletter schrik.

En dan ben ik ook weer bang dat als ik naar Loes ga er iets open gaat waardoor ik helemaal niet meer slaap.. Hoe stom waarschijnlijk ook.[/quote]

Hoi Lizzy,

Ik kan me je nachtelijke angst wel voorstellen. Maar laat angst toch vooral geen reden zijn om niet op consult te gaan bij Loes !
Wie weet, is er iets heel moois voor je weggelegd en hou je dat door je angst tegen. Je Gidsen hebben het ALLERBESTE met je voor en willen je zeker geen schrik aanjagen, geloof dat maar gerust !
Je moet en mag duidelijk over een drempel heen, een nieuwe fase ingaan.
In het eerste boek van Loes vertelt zij uitvoerig over haar eigen angsten, die veel op de jouwe lijken. Een reden temeer om haar toch eens te bezoeken. Loes zal je volledig begrijpen en je zeer serieus nemen. Angst die onnodig is kan zoveel voor je bederven!

Ik weet heel zeker dat er geen persoon is die je beter kan helpen dan Loes.
Ik hoop oprecht dat je de moed kunt vinden om met haar eens af te spreken. Ik zou zeggen : hoe eerder hoe liever !
Zij kan veel van je angst wegnemen !

Veel liefs van Ineke.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizzy
Ik deel mijn Licht hier!
Ik deel mijn Licht hier!
Lizzy


Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 01-04-12

Over een consult bij Loes. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Over een consult bij Loes.   Over een consult bij Loes. Emptyma aug 20, 2012 10:09 am

Bedankt voor jullie berichten Perspective en Ineke.
Wederom heb ik een nacht slecht geslapen omdat ik dacht dat er een vrouw in de hoek van mijn slaapkamer stond, het voelde niet slecht, en ik was ook niet echt bang, maar toch kon ik daardoor niet in slaap komen. Zou het ook zo kunnen zijn dat als er een bepaalde energie in je kamer is, je dan geen slaap hebt? Maar het kan ook weer zo zijn dat ik het me allemaal verbeeld.

Misschien dat ik dan toch maar een keer naar Loes probeer te gaan door jullie schrijfsels, ze zetten me wel aan het denken.
Mijn jongste dochter gaat na de vakantie naar de basisschool, en dat geeft me even meer lucht. Niet dat ik het niet prettig vind als ze thuis is, maar je hebt wel altijd het gevoel door te moeten gaan, als beiden kinderen op school zitten, heb ik even meer ruimte en lucht, en tijd om toe te geven aan dingen.

Jullie hebben gelijk dat angst niet goed is om iets niet aan te gaan, maar toch maak ik me wel zorgen om bepaalde dingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
@Perspective
Admin
@Perspective


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 30-03-12
Leeftijd : 43
Woonplaats : Aarde

Over een consult bij Loes. Empty
BerichtOnderwerp: Angst   Over een consult bij Loes. Emptyma aug 20, 2012 12:09 pm

Lizzy schreef:
Bedankt voor jullie berichten Perspective en Ineke.
Wederom heb ik een nacht slecht geslapen omdat ik dacht dat er een vrouw in de hoek van mijn slaapkamer stond, het voelde niet slecht, en ik was ook niet echt bang, maar toch kon ik daardoor niet in slaap komen. Zou het ook zo kunnen zijn dat als er een bepaalde energie in je kamer is, je dan geen slaap hebt? Maar het kan ook weer zo zijn dat ik het me allemaal verbeeld.

Misschien dat ik dan toch maar een keer naar Loes probeer te gaan door jullie schrijfsels, ze zetten me wel aan het denken.
Mijn jongste dochter gaat na de vakantie naar de basisschool, en dat geeft me even meer lucht. Niet dat ik het niet prettig vind als ze thuis is, maar je hebt wel altijd het gevoel door te moeten gaan, als beiden kinderen op school zitten, heb ik even meer ruimte en lucht, en tijd om toe te geven aan dingen.

Jullie hebben gelijk dat angst niet goed is om iets niet aan te gaan, maar toch maak ik me wel zorgen om bepaalde dingen.

Zorgen maken op voorhand maakt elke situatie zwaarder dan nodig.
Kijk naar je verleden met helderheid en overzicht, zie dat het allemaal zo heeft moeten zijn, hoe kan de toekomst dan niet vol vertrouwen gezien worden ?

Een bepaalde energie in je kamer, dan geen slaap hebben. Het is mogelijk.
En het is keus, jouw keus, geplande lessen, situaties in overleg, instemming, voor lering.
Heel vroeger was ik s'nachts ook veel bezig met kijken, zoeken, hopen en proberen te zien.
Mijn angst was toen groter. Totdat ik koos dat mijn intresse groter was dan mijn angst.
En de angst verdween.


-Perspective

Je moet niet naar Loes. Je mag het willen Smile(als je het lang geleden gepland hebt, dan ga je toch wel Razz)


Laatst aangepast door @Perspective op vr feb 21, 2014 8:18 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizzy
Ik deel mijn Licht hier!
Ik deel mijn Licht hier!
Lizzy


Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 01-04-12

Over een consult bij Loes. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Over een consult bij Loes.   Over een consult bij Loes. Emptyma aug 20, 2012 12:51 pm

Ik ga er dan ook maar vanuit dat als ik naar Loes zal gaan, dat juist op dat moment is dat het zo moet zijn.
Soms baal ik wel van angst en twijfels maar ik geloof er ook wel weer in dat het er is met een reden is en dat het verdwijnt wanneer het verdwijnen moet.
Iemand zonder twijfel en angst zet hele andere stappen dan iemand die dat niet heeft. En misschien moeten bepaalde stappen juist gezet worden op een bepaald moment, niet eerder en niet later.
Terug naar boven Ga naar beneden
@Perspective
Admin
@Perspective


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 30-03-12
Leeftijd : 43
Woonplaats : Aarde

Over een consult bij Loes. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Over een consult bij Loes.   Over een consult bij Loes. Emptyma aug 20, 2012 1:19 pm

Lizzy schreef:
Ik ga er dan ook maar vanuit dat als ik naar Loes zal gaan, dat juist op dat moment is dat het zo moet zijn.
Soms baal ik wel van angst en twijfels maar ik geloof er ook wel weer in dat het er is met een reden is en dat het verdwijnt wanneer het verdwijnen moet.
Iemand zonder twijfel en angst zet hele andere stappen dan iemand die dat niet heeft. En misschien moeten bepaalde stappen juist gezet worden op een bepaald moment, niet eerder en niet later.


Precies! Jij bepaald wanneer, hoe en wat. Smile

En daar waar het jou 'iets' doet, kan je concluderen dat je er iets mee moet.
Deed het niets, dan zal je er ook niets mee doen.

-Perspective


Laatst aangepast door @Perspective op vr feb 21, 2014 8:18 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizzy
Ik deel mijn Licht hier!
Ik deel mijn Licht hier!
Lizzy


Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 01-04-12

Over een consult bij Loes. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Over een consult bij Loes.   Over een consult bij Loes. Emptyma aug 20, 2012 1:43 pm

Maar soms heb ik ook wel het idee dat we niet helemaal zelf bepalen maar dat het aangestuurd wordt.
Dat er voor gezorgd wordt dat we op een bepaald moment juist wel gaan of niet gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ineke Gerritsen
Ik deel!
Ik deel!



Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 31-03-12

Over een consult bij Loes. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Over een consult bij Loes.   Over een consult bij Loes. Emptyma aug 20, 2012 2:09 pm

Lizzy schreef:
Maar soms heb ik ook wel het idee dat we niet helemaal zelf bepalen maar dat het aangestuurd wordt.
Dat er voor gezorgd wordt dat we op een bepaald moment juist wel gaan of niet gaan.

Jouw Gids zal je echt wel leiden naar het goede moment...en dan nog heb je jouw vrije wil.

liefs van Ineke.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizzy
Ik deel mijn Licht hier!
Ik deel mijn Licht hier!
Lizzy


Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 01-04-12

Over een consult bij Loes. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Over een consult bij Loes.   Over een consult bij Loes. Emptyzo aug 26, 2012 12:04 am

Ik zal vast een hele lieve Gids hebben xxx
Terug naar boven Ga naar beneden
Prisca
Gast




Over een consult bij Loes. Empty
BerichtOnderwerp: medium: aan Ineke en Lizzy   Over een consult bij Loes. Emptydo sep 06, 2012 5:36 pm

Lieve Ineke,

Ik vind het heel interessant en ben er echt blij mee te lezen hoe het er toegaat als je bij Loes bent. Zie je ook een "persoonsverwisseling", of een andere manier van doen of wijze van uitdrukken ? Of luistert ze naar Hebenes en is hij het niet zelf die spreekt ?

Lieve Lizzy,

Jammer , dat je zo huiverig bent !! Een bezoek aan Loes kan wel eens een 'doorbraak' voor je betekenen, want ze ziet je toch niet voor niets voor een zaal staan ?? Waarom dan deze angst ? Misschien dat Loes jou wel onder haar hoede neemt en dat jij goede raadgevingen en richtlijnen krijgt ! Ik zou maar voortmaken als ik jou was !

Veel liefs, I love you Priscilla.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizzy
Ik deel mijn Licht hier!
Ik deel mijn Licht hier!
Lizzy


Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 01-04-12

Over een consult bij Loes. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Over een consult bij Loes.   Over een consult bij Loes. Emptyza sep 08, 2012 12:25 pm

We hebben een afspraak bij Loes proberen te maken en worden teruggebeld. Ik ben benieuwd, ze zal het wel druk hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Patrick26
Ik deel!
Ik deel!



Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 03-01-13

Over een consult bij Loes. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Over een consult bij Loes.   Over een consult bij Loes. Emptywo jan 09, 2013 6:54 pm

Interessant om te lezen dat zij dit vanuit een ik-vorm aan je verteld. In al haar/hun boeken kwam dit niet naar voren dus dat is wel leuk om nu te lezen hoe zij dit doet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizzy
Ik deel mijn Licht hier!
Ik deel mijn Licht hier!
Lizzy


Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 01-04-12

Over een consult bij Loes. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Over een consult bij Loes.   Over een consult bij Loes. Emptyzo jan 15, 2017 8:56 pm

Weten jullie of Loes ook online consulten geeft. Ik heb op het moment van problemen met mijn dochter. Ik zou Loes er graag eens naar laten kijken maar ik ben niet in de gelegenheid te reizen.
Terug naar boven Ga naar beneden
@Perspective
Admin
@Perspective


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 30-03-12
Leeftijd : 43
Woonplaats : Aarde

Over een consult bij Loes. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Over een consult bij Loes.   Over een consult bij Loes. Emptywo maa 01, 2017 6:16 pm

Hey Lizzy,

Enorm late reactie hier van me, sorry daarvoor, met alle drukte privé en alle stilte hier heb ik mijn oplettendheid hier een beetje laten varen.
Ik weet dat ze online geen consulten geeft. Wel zou je kunnen bellen als dat toereikend voor je zou zijn.
Als ook dat niet voldoende is sta ik altijd bereid om te helpen waar nodig.
Ik geef dan wel geen consulten en ben niet helderziend/horend of wetend maar mijn heldervoelen + magnetiseren en natuurlijk mijn kennis komen misschien van pas als dat gewenst is.
We zijn wel weer al een tijd verder dan 15 januari en misschien is het probleem inmiddels al aangepakt ?
Zo niet, en heb je mijn hulp graag dan hoor ik het graag van je. Smile

-Perspective
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizzy
Ik deel mijn Licht hier!
Ik deel mijn Licht hier!
Lizzy


Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 01-04-12

Over een consult bij Loes. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Over een consult bij Loes.   Over een consult bij Loes. Emptyvr aug 11, 2017 10:33 pm

Bedankt voor je antwoord, inmiddels is het opgelost.

Maar nu heb ik een ander vraag, waar je misschien een antwoord op weet?

Ik heb een heel aantal weken terug gedroomd dat ik in een warenhuis was, aan het winkelen. Ik was met een vriendin. Opeens bleek er iemand in de winkel te zijn die met een bom of explosieven gooide, en ik wilde wegrennen, maar pakte het verkeerd aan en liep midden in die explosie. Dat werd meteen mijn dood. Ik kwam te overlijden, maar dat moment van overlijden staat me zo helder bij, Het was zo een vredig gevoel, het was of ik opsteeg en ik kreeg een heerlijk soort warmte over me heen. Een moment maakte ik me zorgen om mijn kinderen, maar heel snel was het of die zorg weggenomen werd.
Die vriendin die bij me was riep om hulp, maar het klonk steeds verder en verder, alsof ik wegtrok.

Nu is het weken verder, maar ik herinner me die droom nog steeds. Ik kan nog steeds dat vredige gevoel oproepen, en voel me alsof er zoveel meer is dan het leven hier, begrijp al die onnodige zorgen van mensen niet zo.
Nu vraag ik me af wat is dit geweest? Een echte bijna doodervaring, of gewoon een droom? En vanwaar dan die winkel met bom erbij?
Want dat leek helemaal niet belangrijk vergeleken bij dat overlijdensmoment.

Terug naar boven Ga naar beneden
@Perspective
Admin
@Perspective


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 30-03-12
Leeftijd : 43
Woonplaats : Aarde

Over een consult bij Loes. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Over een consult bij Loes.   Over een consult bij Loes. Emptyvr aug 11, 2017 11:05 pm

Als het een herinnering was van iets van ooit dan kan ik je die bevestiging of ontkenning niet geven.

Ik kan er wel op ingaan met uitgangspunten.
Als het een herinnering van ooit was dan is het gevoel zoals je die omschrijft het belangrijkst, het vredige gevoel en een heerlijk soort warmte. De details (winkel/bom) worden gevormd door ons zelf zodat het nog een logisch verhaal blijft en je niet meteen wakker wordt met het idee van "mijn hemel wat droom ik nu dan ?!?". Zomaar opeens dood omvallen is een hele rare droom en niet logisch voor je hoofd.
Het feit dat je niet wakker werd tijdens het sterven/explosie is kenmerkend voor de belangrijkheid van de ervaringen die je erna had. (Ik werd vroeger altijd wakker van 'doodgaan' in mijn dromen, want de shock dat ik doodging deed me mezelf wakker schreeuwen.)

Als het wel gewoon een droom was zonder dat het een herinnering van ooit was dan kan het een angst zijn om op die manier dood te gaan. Of iets waar je mee bezig was, tv, film en nieuwsberichten laten ons vaak onbewust denken aan zaken die vaak minder prettig zijn.

Onze hersens verwerken s'nachts een hoop informatie van de afgelopen tijd. (niet per definitie altijd alleen de dag die je op dat moment afsluit.)

Terugkomend op dat het misschien alleen droom was maakt het nog steeds wel bijzonder als ik het lees want wat je ervoer in de droom sluit aan bij hoe het is. Dus misschien wilde je in hoe het zal zijn nog een bevestigend gevoel hebben met bijpassende ervaring die niet daadwerkelijk je leven nu beëindigde en wel aansluitend genoeg is om je dat te geven wat je zocht of wilde.

Geen 'leuke' droom maar wel in mijn mening eentje die mij fijn lijkt omdat hij rust kan geven op een onbekend gevoel van het moment van overgaan.
Daarbij is wel het overgaan voor iedereen een tikkie anders want het is afgestemd op dat wat de ander aankan en 'wil' zien/ervaren. (groot wit licht, tunnel, kleuren, bloemen, familie, geliefde, etc.)

Hopelijk kan je er nu iets meer mee Smile Al kan ik je dus geen bevestiging of ontkenning geven, want dat is niet mijn gave dit leven. Dat soort dingen laat ik over aan Loes of anderen met vergelijkbare 'talenten'. Very Happy

Fijn om je weer te lezen Lizzy!


-Perspective
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizzy
Ik deel mijn Licht hier!
Ik deel mijn Licht hier!
Lizzy


Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 01-04-12

Over een consult bij Loes. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Over een consult bij Loes.   Over een consult bij Loes. Emptyvr aug 11, 2017 11:24 pm

Heel erg bedankt voor je antwoord Perspective.
Ik kan er wel iets mee.
Wat me ook nog te binnen schiet, ik werd niet paniekerig wakker, maar wel vlak na dat overlijden had ik het idee, en toen leek mijn hele romp echt te gloeien. Alsof die warmte er nog steeds in zat.
Het was inderdaad niet echt een leuk iets die bom, maar het zei me eigenlijk niet heel veel, het is dat moment wat me bijgebleven is.

Bedankt dat je me zo snel al antwoord gaf.

Terug naar boven Ga naar beneden
@Perspective
Admin
@Perspective


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 30-03-12
Leeftijd : 43
Woonplaats : Aarde

Over een consult bij Loes. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Over een consult bij Loes.   Over een consult bij Loes. Emptyvr aug 11, 2017 11:44 pm

Graag gedaan hoor Smile
Slaap lekker alvast (maar niet van bommen en winkels Razz)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Over een consult bij Loes. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Over een consult bij Loes.   Over een consult bij Loes. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Over een consult bij Loes.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Zoek je Loes van Loon ?
» eindelijk binnen, het boek van Loes
» Loes & Heeb - Aurora Krant sinds 2008

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DigiStraal :: DigiStraal :: Voorgaande jaren-
Ga naar: