DigiStraal
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


::: Voor lichaam & Ziel ::: Duidelijkheid in Eerlijkheid <::: Digitaal :::> DigiStraal <::: Astraal :::> Waarheid in Eerlijkheid ::: Door Licht verbonden :::
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 aan Lizzy, Ineke, Anja, Perspective

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Prisca
Gast




aan Lizzy, Ineke, Anja, Perspective Empty
BerichtOnderwerp: aan Lizzy, Ineke, Anja, Perspective   aan Lizzy, Ineke, Anja, Perspective Emptyza maa 31, 2012 3:34 pm

Lieve Ineke en aan Lizzy, Ineke, Anja, Perspective,

Hebben jullie dit adres kunnen vinden ? Ik verwacht wel een antwoord terug van je, Lizzy, in de vorm van een gedichtje ?

Ineke, als ik je niet meer "spreek", dan wens ik je alvast  un Bon Voyage  pour demain et j'espère que vous aurez un soleil éclatant !!

Anja, ik heb het je al gezegd, ik vind je een KEI dat je je karma hebt weten weg te werken !  En dat met 4 kinderen!!   CHAPEAU !

Perspective, nog bedankt voor de moeite die je je hebt getroost om dit forum voor elkaar te krijgen !!


Veel liefs, Priscilla.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ineke G.
Gast




aan Lizzy, Ineke, Anja, Perspective Empty
BerichtOnderwerp: Aan allen   aan Lizzy, Ineke, Anja, Perspective Emptyza maa 31, 2012 4:13 pm

Lieve mensen,

GAAFFFFFFFF....dit forum....ik ben er erg door ontroerd.... Ik ben een hooggevoelig persoon, dus dit komt binnen zoooo.... !!!! Het voelt echt als mijn "thuis" , jullie zullen begrijpen hoe ik dat bedoel.
Lieve Perspective, een hele dikke digitale knuffel van mij...dat je dit verwezenlijkt hebt !!! DANKJEWEL DAARVOOR !!!!

Morgen om 8.00 uur...vertrek naar France !! Ben nog druk met de laatste zaken regelen. Ben ook een beetje emotioneel...ach, ik gek mens...ik ga de wereld niet uit, maar toch...het voelt een beetje alsof ik even , als moeder, het nest verlaat. Weten jullie, door het hele fijne contact ben ik gewoon een beetje van jullie allemaal gaan houden, daar zal het aan liggen !
Hoe dan ook...we maken er hier iets moois van en laten ons digitale Licht over de wereld schijnen.
Ik meld me zeer zeker !

Ondertussen, blijf mooi delen met elkaar..pas goed op jullie zelf en geniet van alle zonneschijn die ongetwijfeld gaat komen !!
Ik blijf aan jullie denken !

Heel veel liefs en een digitale knuffel voor jullie allemaal !

Ineke.
Terug naar boven Ga naar beneden
@Perspective
Admin
@Perspective


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 30-03-12
Leeftijd : 43
Woonplaats : Aarde

aan Lizzy, Ineke, Anja, Perspective Empty
BerichtOnderwerp: Re: aan Lizzy, Ineke, Anja, Perspective   aan Lizzy, Ineke, Anja, Perspective Emptyza maa 31, 2012 4:32 pm

Ineke G. schreef:
.....Lieve Perspective, een hele dikke digitale knuffel van mij...dat je dit verwezenlijkt hebt !!! DANKJEWEL DAARVOOR !!!!
Geen enkel punt.
De meeste weten dat ik graag een punt zie waar "Mensen Samenwerken uit Vrije Wil om er iets beters van te maken voor Allen."
Numix was ook zo'n beetje het enige punt waar mensen die daadwerkelijk contact zochten antwoorden kregen van 'die zielen' die zowiezo via internet (heel goed!) niet te vinden zijn.
Ik acht hun privacy meer belangrijk dan die van de meeste andere hier op aarde.
Hun boodschap des te meer.
Mijn eigen werk daardoor verhelderend.

Ik zie graag de helderheid en de informatie die zo rijkelijk uit de boeken komt weespiegelen op deze internetlocatie.
Als er wensen zijn hoor ik het vanzelf Smile

Veel plezier in La France, geniet!


Perspective


Laatst aangepast door @Perspective op vr feb 21, 2014 8:33 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizzy
Ik deel mijn Licht hier!
Ik deel mijn Licht hier!
Lizzy


Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 01-04-12

aan Lizzy, Ineke, Anja, Perspective Empty
BerichtOnderwerp: Re: aan Lizzy, Ineke, Anja, Perspective   aan Lizzy, Ineke, Anja, Perspective Emptyzo apr 01, 2012 10:13 am

Ik ben ook gerarriveerd!

Ineke heel veel plezier in Frankrijk!
Perspective bedankt voor het Forum!
Priscilla, ik zal zo snel mogelijk een mooi gedicht voor jullie uitkiezen uit mijn bundel en plaatsen.

Liefs Lizzy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





aan Lizzy, Ineke, Anja, Perspective Empty
BerichtOnderwerp: Re: aan Lizzy, Ineke, Anja, Perspective   aan Lizzy, Ineke, Anja, Perspective Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
aan Lizzy, Ineke, Anja, Perspective
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Over een consult bij Loes.
» Lorna Byrne
» Vragen!!! Hoe zit het nou ? Ik weet niet (meer)...
» Help! ............

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DigiStraal :: DigiStraal :: Voorgaande jaren-
Ga naar: